sinulle, että en ainakaan pahentaisi tilannetta. Laidasta laitaan on ajatukset sinkoilleet tässä muutaman viikon aikana, että onko tämä nyt totta vai olenko minä sittenkin TÄYSIN hakoteilla...En taida yrittää selittää enää mitään, koska se ei taida vaikuttaa mihinkään suuntaan. Olet kuitenkin sellainen unohtumaton tapaus, jota ei voi sivuuttaa, oli eväät sitten mitkä oli.
Arkailen kovasti kirjoittaa
9
319
Vastaukset
- Suoraa puhetta
Kirjoita suoraan hänelle niin asiat selviää :)
- näillä näkymin
Älä rakas arastele yhtään,olet vain oma itsesi loppuun asti,vaikka vaikealtahan se tuntuu.
- matkailija mies
Älä sitten kirjoita, senkin nainen.
- Ei haittaa...
ei ollenkaan.Miksi pahentaisi? eikä tänne nyt mitään tarvitse selitellä, paitsi jos se sun mieltä keventää niin sitten.Ja hyvät eväät sulla kuiteskin loppupeleissä(typerä sana)on.Mutta luulempa että olen semmoinen unohtuva tapaus kuitenkin...kellehän lie ollutkaan, mutta en malttanut olla vastaamattakaan :)
- sama ongelma kaikill
Jos voit niin laita ihan suoraan henkilökohtaisesti viestiä tuolle tapaukselle tai laita ainakin tähän jotain sellaista mistä tuo ko ihminen voi varmasti tunnistaa itsensä ellei tuo sitten ollut ei kenellekkään tarkoitettu viesti. Täällä on vaan niin moni varmaan samassa jamassa kuin itse oot ja täl hetkellä jokainen miettii onks tää viesti nyt hälle. Niin minäkin teen. Ja sellainen johtuu vain yksinkertaisesti tästä hiivatin keskustelupalstasta jossa on mitenkähän monta lukijaa ja viestiä niitä nyt tällä hetkelläkin on. Ota niistä kaikista sitten selvää mikä on kenellekin. Ja sitten se miten kaikki täällä kirjoitetaan tarkoituksena, että joku ymmärtäisi mutta kukaan muu ei tajuisi mitään niin lopputuloksena on vain liian monta sekopäätä ilman selvyyttä mistään. Kirjoittaminen on vaikeaa jos ei voi kertoa kaikkea ja pitäisi samanaikaisesti kertoa kaikki ettei jää epäselvää. Ja se jos mikä on vaikeaa olla anonyyminä yrittäen samalla tuoda esille kuka on. En voi ottaa kantaa näiden sivujen kirjoituksista varsinkaan jos ne ei oo omia, mut kävin just lukemassa omia viimeisimpiä facebook´viestikeskusteluja ja totesin että oon minäkin sitten pöhelö kun kirjoitan viestejä lukematta niitä ennen lähettämistä ja sitten lähettelen siellä viestejä joista ei ota kirjanoppinutkaan selvää oliks ne nyt sitten myönteisiä vai kielteisiä vaikka kuinka olin kirjoittaessa koittanut vastaanottajaa mairitella.
- Ymmärrän.
Jokaisen pitäisi kuitenkin tuntea oma vastuunsa, kun täällä toimii. Eli itse on lopulta vastuussa, kun päättää tänne tulla ja siinä mitä uskoo täällä ja mitä ei ja miten sen tiedon käyttää. Ehkäpä täältä saatu "tieto" ei aina miellytä, joka taas muistuttaa siitä valinnan vapaudesta. Toisaalta se taas voi viestiä ottamaan selvää oikeasti, jos oikein jää häiritsemään. Ihmiset kirjoittavat tänne tulkittavia ajatuksiaan, joihin kaikki ei välttämättä odota sen kummempia vastauksia.
- salamyhkääsälää
Kenelle sinun pitäisi täällä kirjoittaa?
- Ehkäpä kirjoittaja
tarkoitti arkuudella juuri sitä MIKSI kirjoittaa TÄÄLLÄ.
- musta hevonen
Tuskin pahemmaksi enää menisi.Jos mielesi on vilpitön kuka lieneekään onnea ja rohkeutta sulle. Ja nyt untenmaille
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1064592Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293403No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452390- 411438
- 361353
- 381206
- 141102
- 1591026
- 27998
- 6944