Taitaa olla mennyt täällä liigat sekaisin kun puhuvat Hiseystä, joka pelaa Itävallan liigassa. Oliskohan tuo DEL-liiga kuitenkin osuvampi osoite? Ingolstadtin mies ja pinna per peli.
Sentteri DEL-liigasta
11
233
Vastaukset
- turunmies
Ai tämä Rossko?
http://www.eliteprospects.com/player.php?player=13416 - Heeei Heei
Kuulostaa hyvältä jos tulee :)
Ingolstadt pelaa DEL-liigan välieriä ja Ross on nakuttanut playoffissa sielläkin pinna per peli tahtia. Monipuolinen sentteri eikä mikään ikäloppukaan vielä.
- lepo-lasse-
Onko tämän Jared Rossin tulemisesta Tepsiin mitään konkreettista vai onko tämä taas vain heitto muiden joukossa?
- Heei Heeei
toivottavasti asialla olisi totuus pohjaa sillä, kuuulostaa hyvältä lisältä Ensi kaudeksi
Minun tietojeni mukaan TPS on kiinnostunut tästä kaverista. Lähdettäni en tietenkään voi paljastaa mutta läheltä toimistoa kuultuna tämä on.
Ei tietysti ole halpa kaveri jos se on edelleen seuran hankintapolitiikan edellytyksenä. Ykkössenaksihan tämä menisi kevyesti. - #42
Tämä sopimus on allekirjoitusta vaille valmis.
- naapuri Artukaisista
Kuullut samaa.. Jared Ross on Tepsin mies kaudella 2012-13.
Nopea ja pienikokoinen hyökkääjä. Kova pelote hyökkäysalueella. - Hawgood
naapuri Artukaisista kirjoitti:
Kuullut samaa.. Jared Ross on Tepsin mies kaudella 2012-13.
Nopea ja pienikokoinen hyökkääjä. Kova pelote hyökkäysalueella.Ross taitaa jatkaa huippukauden jälkeen Ingolstadtissa nyt kun se pääsee pelaamaan European Trophyakin.
Saapas nähdä joko ensi viikolla on uutisia...
TPS oli mukana ihan viime metreille mutta Ross meni lopulta ohi. Valitettavasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821309Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2021098Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä631093Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ1631023Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121009Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103963Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi68886Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍119791- 77735
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t121734