Ensiksikin ihanaa kun olet palannut takaisin palstalle, olen aina välillä sinua täältä etsinyt :)
Kyselisin mitä näkisit ristiverikölle työhön ja rakkauteen? Vuosi 2012 on nyt alkuun tuonut paljon myllerystä näihin kahteen asiaan..
Keskiyö/tuntijasi
5
62
Vastaukset
Hei!
ja kiitos sanomastasi, olen otettu jokaisesta tervehdyksestä! se saa minut tuntemaan työni tärkeäksi, olenhan tunneihminen ja aidosti sydämellä tässä mukana. toki välillä on vaikeaa, kun yrittää pukea surkean kohtalon positiiviseksi, sillä eiv'ät kaikki kohtalot ole samanlaisia. elämä repii meitä kaikkia, joka suuntaan, eikä ole vuoren huippuja, jos ei koe matkallaan niitä rotkoja......
se on elämää se!
sinulla taitaa olla ihastus meneillään, vaikka sen itseltäsi täysin kiellätkin. et ole varma vastapuolesta ja pelkäät tyrmäystä. höh, miksi olet niin arka?
olet aikuinen ihminen ja vastaat teoistasi.
neuvoisin sinua kuitenkin, että älä anna enempää narua, kuin saat palautetta.
edessäsi on matka, etelään uskoisin. siihen liittyy kommelluksia, etenkin sen suunnitteluun. menetät hermosi lasket minuutteja, kunnes pääset rentoutumaan. mutta toiveesi toteutuvat aivan toisella tavalla, kuin olit suunnitellut.
matkasuunnitelmat kohtaavat siis rakkautesi tien, vaikka et nyt uskokaan. mutta sinäkin olet hieman kaoottinen ja sotket pari asiaa heti alkuun.
saattaa mennä paljon aikaa, ennenkuin todellakin astut lentokoneeseen. mutta sen sinä teet.
ja hitsi sitä vauhtia!
työ, se on sitä samaa piimää, mutta siitä saa rahaa elääkseen :-)
en tiedä mitä tämä tarkoittaa, mutta näen sinut radiossa. annat haastattelun tai teet sen itse, sinulla on kuitenkin ääni mitä voisit kehittää jatkossakin.
auttoikohan tämä yhtään?
t. Keskiyö
ps. sinä olet niin kirjava persoona, että voisit mennä vaikka mille alalle.- _JK_
Kyllä, elämä kuljettaa jokaista ihmistä eri tavalla, osa asioista on ennalta säädettyjä ja osa jopa itse aiheutettuja. On kuitenkin muistettava, että kukaan ihminen ei saa enempää kannettavakseen, kuin jaksaa kantaa. Kyllä, itse ainakin olen monia kertoja täällä käynyt kuikulemassa oletko jo palannut palstalle, johtuen varmaan siitä, että viimeksi kun minulle katsoit, näit oikein asioita :)
Kyllä, tavallaan olen ihastunut, mutta mies on varattu. Vaikka seuraani tunkeekin milloin missäkin, se ei muuta sitä tosiasiaa, että varattu hän on.
Vai matka etelään :) Kuulostaa kovin ihanalta, mutta ainakaan nyt ei suunnitelmissa ole matkoja, ei ole tarpeeksi lomaa kertynyt, saati tuota likviditeettiäkään.. Ehkä kuitenkin jossain vaiheessa, ainakin haavena se on :) Tuohon työhön en nyt osaa sen kummempaa sanoa, kuin, huh.. Radiossa, periaatteessa mahdollista jopa nykyisen työnantajani puitteissa, mutta täytyisi minulla kuitenkin olla kokonaan eri työtehtävät.. :) Eipä sen puoleen, kovasti olen hakenut organisaatiossa olevia muita vapaita työpaikkoja aina kun vaan on mahdollisuus..
Eli ymmärsin kuitenkin nyt katsannostasi, että odottelua on vielä niin tuon rakkauden kuin työn suhteenkin? Hei
niin minusta tuntuu, että asiat etenevät omaa vauhtiaan.
se lentomatka ei tule ihan vielä, mutta eihän sinun matkakumppanikaan ole vielä valittu.
tuossa rakkaudessa voisit olla järkevä ja luottaa vain vaistoihisi. kunhan et investoi enempää kuin saat. sen voisit pitää nyrkkisääntönä.
työssä onnistuminen näkyy minulle nyt kirkkaampana, se on etusijalla ja siellä kihelmöi. ole vain rohkea, niin pääset mukavasti eteenpäin ja ylöspäin.
sinulla voi myöhemmin olla jokin oma "linja".
t: Keskiyö- JK
NINKÖ
- _JK_
Alkuperäinen _JK_ täällä.. kyselisin vielä, että näetkö mitä vaaleahko oinas-mies minusta ajattelee? Hänen peräänsä joskus haikailin ja nyt hän on taas elämässäni..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1131818Pormestari käräjille?
Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j551277Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html1501272- 49992
Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html126942Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon
meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä75896- 52824
Voisimmeko seuraavan kerran kun
Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi36807Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle
Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa62782- 56771