Mieheni lopetti tupakoinnin 2 vuotta sitten. Ehti tupakoida n. 15 vuotta. Nyt n. vuoden ajan hänen on raskas hengittää. Joutuu tekeen töitä,että saa keuhkoihin ilmaa.
Kävi lääkärissä ja sielä todettiin puhalluskokeessa,että n. 25% normaalista huonommat arvot. Kortisoonia hengittelee nyt mutta oireet ei oo helpottanu. Lääkärin mukaan ei ole kyseessä keuhkoahtauma, vaan päin vastoin kun ahtaumassa ei saa keuhkoja tyhjäksi, tämä ei saa keuhkoihin tarpeeksi sisään sitä ilmaa.
Olen huolestunut ja kaipaisin vastauksia..
Ps. Meillä on kaksi lintua, voisiko lintuallergiasta seurata pelkkiä hengitysoireita, ei silmien kutinaa, iho-ongelmia ei ole.
Mikä miestä vaivaa?
2
275
Vastaukset
- k okenut,
onko mitään muita oireita kun tuo raskas hengitys.
kuinka paljon hän poltti päivittäin
hyvä kuitenkin että on nyt lopettanut.
tupakointi altistaa monille keuhkosairauksille , esim, embolialle onhan niistä puhuttu ,mutta aina luullaan ettei se minulle mitään tee tai sitten olen jo niin vanha ettei väliä.
mutta kun se omalle kohdalle sattuu niin sitten vasta alkaaa ajattelemaan .
minullakin oli 15v astma . kunnes tuli keuhkoveritulppa. - huolestunu vaimo
Keuhkokuvat on otettu, niissä ei näkyny mitään. Sappi on hiljattain leikattu. Mitään muita oireita ei ole, ellei lasketanikotiininpuutteesta johtuvaa ärtyneisyyyttä ;D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.3092695Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."782465SDP pelastaa uppoavan Suomen
2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis552205Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj771903- 1251682
Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis591554- 1381460
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin731328Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.881150Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli771124