Eli mulla on autolla ajaessa hirmu kiire joka paikkaan ja opekin huomaa sen(olen siis vielä autokoulussa). Välillä hävettää ajaa isommassa paikassa kun huomaa että rallikuski päässä on ottanut ylivallan.Ja vaikka ope sanoo että ihan rauhassa,niin silti minä annan mennä vain.Mitä tehdä?Äkkiä vastauksia!!
miten saada kiire pois?ASIALLA KIIRE!!!
10
252
Vastaukset
- piste
vastauksia??
- 12
Kokeile mennä bussilla joku muutaman kilometrin väli kaupungissa.
Tai mene seisomaan johonkin risteykseen.
Ota aikaa liikenne valojen vaihtumisesta.
Mieti asiaa sillein, että ennakoivalla ajotavalla ei tarvitse välttämättä pysähtyä. (ei ole mikään tarkoitus päästä pysähtymään valoihin)
laske myöskin se, että 60km/h ajaessa etenet kilometrin minuutissa.
90km/h etenet 1,5km minuutissa jne.
Jos joudut pysähtymään muutamiin liikennevaloihin syystä tai toisesta, olet hävinnyt sen kaahamalla saadun hyödyn, olet kuitenkin tuhlannut energiaa hosumiseen. ET OLE KESKITTYNYT MUIHIN TIELLÄ LIIKKUJIIN - Sitkeästi vaan
Hih! Äkkiä vastauksia vaadit, eli olet luonteeltasi malttamaton. Eli nyt pitää vaan opetella ottamaan rauhallisesti.
Minäkin olen autokoulussa ja vähän samaa vikaa on ollut. Ope neuvoi että muista yhdestoista käsky: Älä hättäile! - 87k
Itselläni on aina ollut sama "ongelma" olen nyt ajanut töissä kuorma-autoa vajaa neljä vuotta, ja alusta asti ajanut aina rajoitinta vasten, ja tehnyt hommat sujuvasti.
No se on TAITO että osaa ajaa kovaa, ja sujuvasti, sitä ei jokainen osaa, mutta esim itse osaan.
Ja mikä parasta, ensi viikolla alkaa uudet työt yksityisessä Ambulanssifirmassa, jossa todellakin vaaditaan sitä, että osaa kiireessä ajaa kovaa, mutta tasaisesti, sujuvasti, ja ennenkaikkea turvallisesti. Tuli vaan mieleen kun työhaastattelun jälkeen halusi pomo "ajonäytteen" niin autona oli Sprinter 315 tomaattiaskilla, ei siis mikään "raketti", huiput varmaan maksimissaan 150km/h- tuntematon potilas
Toivottavasti mä en ikinä tartte ambulanssia Turussa, sillä riski joultua 87k:n kyytiin on pelottavan suuri.
- 87k
tuntematon potilas kirjoitti:
Toivottavasti mä en ikinä tartte ambulanssia Turussa, sillä riski joultua 87k:n kyytiin on pelottavan suuri.
Oikeastaan riski joutua mun kyytiin on melko pieni, koska kyseessä on yksityinen sairaala, eli soita rehdisti 112, niin voit olla varma etten minä tule ikinä sun kuskiks.
Ja tietääkseni yleisissä sairaaloissa ei ole ambulanssissa ikinä erikseen kuskia/kantajaa, vaan kaikilla on vähintään jokin lääkärin tai sairaanhoitajan koulutus.
Yksi asia Suomessa on muuten hienoa, se on se, että Ambulanssia, ja muita hälytysajoneuvoja saa ajaa hälytysajossakin ihan normi B tai C kortilla, ilman mitään koulutusta tai pätevyyttä - plaston kortilla
87k kirjoitti:
Oikeastaan riski joutua mun kyytiin on melko pieni, koska kyseessä on yksityinen sairaala, eli soita rehdisti 112, niin voit olla varma etten minä tule ikinä sun kuskiks.
Ja tietääkseni yleisissä sairaaloissa ei ole ambulanssissa ikinä erikseen kuskia/kantajaa, vaan kaikilla on vähintään jokin lääkärin tai sairaanhoitajan koulutus.
Yksi asia Suomessa on muuten hienoa, se on se, että Ambulanssia, ja muita hälytysajoneuvoja saa ajaa hälytysajossakin ihan normi B tai C kortilla, ilman mitään koulutusta tai pätevyyttä"Yksi asia Suomessa on muuten hienoa, se on se, että Ambulanssia, ja muita hälytysajoneuvoja saa ajaa hälytysajossakin ihan normi B tai C kortilla, ilman mitään koulutusta tai pätevyyttä "
No ilmankos sääkin pääsit siihe :D LOL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! - vastalause plastolle
Tai luulet osaavas. itestään on niiiiiin helppo luulla vaikka mitä,minkä kyllä susta huomaa :D :D :D
- .
joo lisää?
- .
antakaa vinkkejä!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse754537Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1053769Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1423473Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.371970Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575691921Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891229- 1181035
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.129950- 55925
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25837