KEPU jää kolmanneksi kuntavaaleissa

Kiirastorstain ensimmäinen loistouutinen on tuore puolueiden kannatusmittaus.

Ilta-Sanomien tuoreimmassa puoluekannatusmittauksessa KEPUa äänestäisi ensi syksyn kunnallisvaaleissa vain alle 16 % äänestäjistä. Tämä on entiselle kuntien mahtipuolueelle katastrofaalisen huono tulos.

Isänmaa kiittää!

11

94

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Axel-Kana

      Mitähän hyvää se sinulle maanpetturisian jätöspossulle tuokaan?

      Hoh, hoh, hoooooooooo, hullut ja rysssät eivät muutu, vaikka porossa keittää

      • Pili-Pålle (kepu)

        Sonnarilla mustan hatun päivät ja äimätkin jäi esson baariin. Kuuraakin pukkaa välillä. Ei ole kepulaisella helppoa, ei ole!


    • Suolaa haavoihin

      Loistouutinen.

      Hieno homma oli se, että kepun kannatus oli edelliseen mittaukseen nähden pudonnut 2 prosenttiyksikköä ja demareiden kannatus oli noussut 2 prosenttiyksikköä. Kepuanteroita v-tuttaa entistä enemmän.

      • Asko Eho

        Kannatus putoaa kuin kivi. Hyvä näin,


      • Axel-Kana
        Asko Eho kirjoitti:

        Kannatus putoaa kuin kivi. Hyvä näin,

        Ahosta tulee presidentti. Hoh,hoh,hoooooo meni punikki hiljaiseksi uljaan Sonnimiehen ennustuksen edessä.


    • Kapt evp tos. aito

      Kansa on kyllästynyt Kepun kurjistavaan ja epäoikeudenmukaiseen politiikkaan. Aika ajoi Kepusta ohi.

      • Maalaiset...

        ja kepu päättää silti kaikesta kurjistamisesta, vaikka ei ole hallituksessa??


    • KEPUn kannatus on jatkanut laskuaan myös pääsiäisen jälkeen.

      • Ryhti keskustalainen

        Sen kunniaksi voisi ottaa pienet. Hienointa on kepun sisäinen taistelu, mutta millä Väyrynen pudotti Pekkarisen kuin kanan lennosta? Olisiko sinulla enemmän tietoa, koskaan ei ole Pekkarinen ollut noin nöyrä ja lusmu, kuin nyt. Testamenttasi vielä Väykylle äänet, ei raukalla ollut muuta vaihtoehtoa. Eli kepulla on vielä pesemätöntä pyykkiä ja paljon, ei mikään muu selitä Kiviniemen pakenemista ja sama koskee Pekkarista. Taitaa kalteri-valssi soida vielä monelle kepulaiselle....


      • Woz
        Ryhti keskustalainen kirjoitti:

        Sen kunniaksi voisi ottaa pienet. Hienointa on kepun sisäinen taistelu, mutta millä Väyrynen pudotti Pekkarisen kuin kanan lennosta? Olisiko sinulla enemmän tietoa, koskaan ei ole Pekkarinen ollut noin nöyrä ja lusmu, kuin nyt. Testamenttasi vielä Väykylle äänet, ei raukalla ollut muuta vaihtoehtoa. Eli kepulla on vielä pesemätöntä pyykkiä ja paljon, ei mikään muu selitä Kiviniemen pakenemista ja sama koskee Pekkarista. Taitaa kalteri-valssi soida vielä monelle kepulaiselle....

        Joutuukohan Mini-Maukka itse leivättömän pöydän ääreen?


    • persut tulee

      Ei varmasti jää kolmanneksi. Jää neljänneksi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      117
      1279
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1153
    3. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      47
      1050
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      853
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      317
      802
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      714
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe