Sä teit niin lähtemättömän vaikutuksen muhun, kieput vaan mielessäni päivin öin--öin ja päivin..ikävä on sietämätön. Mut en voi laittaa tunnisteita, vaikka tahtoisinkin..
Tämä ikävä murhaa mut !
23
361
Vastaukset
- voi pientä
hellan duudelis, kait sulla on sama mahdollisuus ottaa yhteyksiä.
Miehen logiikaa vois käyttää jos sitä on annettu- en nähnyt
hmmm, missähän kohdassa luki , että ap on mies ?
- rokataan ikävä pois!
Tässä sulle piristystä :)!
Meillä kummallakin on se sisäinen lapsi hyvissä voimissa, ei tarvi edes pahemmin kaivella esiin, joten voitais vaikka tän tahtiin tanssia, jos joskus olis semmoinen ihmeellinen mahdollisuus, että päästäis yhdessä bilettään :).
http://www.youtube.com/watch?v=RaOwtuu1Pcc- Pääolkapääpeppupolvetvar
Mä tuun megeen, Frööpelin palikat jeee
- juukelin pallikat
Pääolkapääpeppupolvetvar kirjoitti:
ei se noin mee..nykyversio : Perzepimppesuuperzepimppasuuperzepimppasuu...
- Hihihihihihihihihihihihi
juukelin pallikat kirjoitti:
ei se noin mee..nykyversio : Perzepimppesuuperzepimppasuuperzepimppasuu...
Ai kauheeta, hihihihihihihivihihihihihihihihihi
- pisteet juukelille..
Hihihihihihihihihihihihi kirjoitti:
Ai kauheeta, hihihihihihihivihihihihihihihihihi
mitä kauheeta tuossa on, aivan normaalia estottomalle nauttijalle, teköpyhät vain kauhistelee...kaikkea mukavaa
- kapteeni käskee
Jep, megessä ollaan. Kapteeni käskee.. hih hih
http://www.youtube.com/watch?v=xkQZ8t8fPIs - rokataan ikävä pois!
kapteeni käskee kirjoitti:
Jep, megessä ollaan. Kapteeni käskee.. hih hih
http://www.youtube.com/watch?v=xkQZ8t8fPIsJos tietty kapteeni käskee, tottelen ihan mielelläni ;). Tuo hihittely vaan pistää epäilemään, että olet nainen. Mutta rokkaaminen on porukassa kahta hauskempaa, joten ei muuta kuin menoksi :D!
- pumppumpbiisi
Pääolkapääpeppupolvetvar kirjoitti:
Pilluvastenkullia PUMP PUMP,siinä vasta jotakin on!!
- liikettä niveliin
pumppumpbiisi kirjoitti:
Pilluvastenkullia PUMP PUMP,siinä vasta jotakin on!!
hih, elä muuta sano :)
- .....66
minulla samanlainen tunne erästä naista kohtaan
hyvää pääsiäistä sinulle J- lapsisotilas
Eräs J voi huonosti kiusaamisesi takia. Pääsiäinen meni sinun takiasi pilalle, petit luottamuksen.
- wain elämäää.
lapsisotilas kirjoitti:
Eräs J voi huonosti kiusaamisesi takia. Pääsiäinen meni sinun takiasi pilalle, petit luottamuksen.
elä ota niin vakavasti, luottamus on kärsinyt jo inflaation
- Muumimamma iski
lapsisotilas kirjoitti:
Voi kulta pieni, olet niin suloinen, kun pahoitat mielesi ja luottamuskinn mänöö. Aina vaan. Haleja!
- kunpa nähtäis jo!
Minulla niin samanlaiset tuntemukset yhtä miestä kohtaan. Ei enää tahdo tulla töistäkään mitään,kun ajattelen vain sinua! :)
- rokataan ikävä pois!
Mulla taas niin päin, että nimenomaan töissä pystyn olemaan ajattelematta häntä, vaatii niin täysipainoisen keskittymisen siihen hetkeen, mutta näin vapaalla... mahdotonta.
- TIEDÄN TUNTEEN!
Kiusallinen tunne! IKÄVÄ!
- tik tak
no tulee sitten tuplamurha. On varmaan sama murhaaja liikkeellä...
- -1005-
Ikävälle on siis tiedossa pitkä kakku, kunhan jää kiinni ;).
- Meni läpi sydämeen
Mielessäni on ollut koko päivän. Eikä vain tänään, vaan monena hetkenä ennen tätä, jo viikkoja. Hellittää hetkeksi, kun näen pienenkin vilauksen. Sydämessä asustaa ja muistuttaa olostaan. Aurinko loistakoon Hänelle pilvien raosta . . ajattelen kantavin ajatuksin.
- Prkl !
Käsittämätöntä potaskaa. Jos kehtaa valehdella itselleen tuollaista shittiä, niin julkisella foorumilla ei tartte. Jos tahtoo ja haluaa jotakin, niin kaikki syyt, jotka estävät toimimasta, ovat tekosyitä. Turha valittaa, jos oma aloitekyvyttömyys on esteenä - ties mille.
- Mä/Sä=ME
Jumaklavita! Mä oon ihan sekasin! RAKKAUDESTA!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874188Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293163No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10929
- 134921
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770