Keskiyö/tuntijasi

toiveikas

Ihana saada sinut takaisin! :)

Näkisitkö kuinka lapseni jaksavat. Maailma näytti heille vähän nurjaa puoltaan. Jääkö heille traumoja tapahtuneesta?

Pääsenkö itse elämässä eteenpäin vai jäänkö edelleen junnaamaan paikoilleen?

Kiitos kaunis sinulle! :)

2

92

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei

mielessäni näkyy perheen purkautuminen ja kirvelevä erotapahtuma. näitä tapahtuu kaikille, ennemmin tai myöhemmin. kyllä sinä jaksat! olethan nytkin jaloillasi ja puksutat eteenpäin kuin höyryveturi.

lapset ovat paljon vahvempia kuin uskoisi. ja heillä on tapana unohtaa! tulee niin paljon uutta kuvioihin, että lapset eivät roiku menneissä. se olet sinä, joka eniten suree ja murehtii.
      anna sinäkin menneiden olla, jätä ne sinne muistojen lippaaseen ja käy kurkistamassa sinne sisään vain silloin, kun tunnet itsesi todella vahvaksi.

varo vahvoja lääkkeitä ja päihteitä, sinun herkkyytesi on sellainen, että tulisit pian riippuvaiseksi. helpommin sanottu kuin tehty. mutta ulkona liikkuminen tekee hyvää niin henkisesti, kuin fyysisestikin.
      etsi itsellesi ulkoilukaveri, siitä voi tulla himo.

se paikallaan junnaaminen on vain sinun korvien välissäsi, oikeastihan sinä menet eteenpäin joka ikinen päivä. ota päämäärä ja mene sitä kohti. saat siitä uuden syyn olla itsestäsi ylpeä ja muutenkin, älä ole niin raskasmielinen itseäsi kohtaan! anna enemmän armoa ja rakkautta itsellesi, tiedät kyllä mitä tarkoitan.

t. Keskiyö

• Toiveikas

Kiitos kaunis sinulle! :)

Mahdanko jäädä yksin ton erotapahtuman jälkeen? Jaksettava on, eihän siinä muutakaan vaihtoehtoa ole. :) Yritämpä sitä ulkona liikkumista harrastaa enemmän ja pysyä erossa lääkkeistä ja päihteistä.

Tiedän kyllä, että se olen minä joka eniten suree ja murehtii. Se murehtiminen taitaa olla luonteessani kiinni.

Jaksamisia sinulle ja iloista kevättä! :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      42
      2116
    2. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      170
      1878
    3. Onko kivaa jättää

elämän suurin rakkaus hiljaisuuteen?
      Ikävä
      116
      1310
    4. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      1140
    5. Mitä haluaisit sanoa hänelle tänään?

Kerro tähän viestisi. 🍭🍡🍦
      Ikävä
      93
      904
    6. Olet kiva ihminen

En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli
      Ikävä
      73
      889
    7. Auta mua mies

Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.
      Ikävä
      78
      839
    8. Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma

Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki
      Kaste
      43
      836
    9. Ja tääkin vielä...

Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/13479
      Ähtäri
      31
      772
    10. Minkälaisen viestin toivoisit saavasi?

Miehelle.... Helpota vähän.
      Ikävä
      54
      691
    Aihe