You mother fucker.Onneksi sain veromätkyjä vain 60 euroa,jos nyt pitää paikkansa,että pelkäsin kyllä pahempaa.
Jippijaij jej
7
81
Vastaukset
- Jeshjes
Mulle 900 takas ;-)
- Ja ha s
Joku pääs piippuhyllylle? Ketäs arpa suosi, vai mites ne vuorot jaetaan?
- 22 veroprossa
1042€..takas, jouluna aina juhlitaan
- ed
Eiks ne tuu siinä joulukuun alussa yleensä? Ehtii hyvin lahjat hankkii. Mut onhan tässä juhlia tiedossa vielä ennen joulua, ja sitä rahanmenoahan ei voi estää...
- ed, yllättäjä
ed kirjoitti:
Eiks ne tuu siinä joulukuun alussa yleensä? Ehtii hyvin lahjat hankkii. Mut onhan tässä juhlia tiedossa vielä ennen joulua, ja sitä rahanmenoahan ei voi estää...
silloihan ne tulee. mut tuosta lahja-asiasta. Mä en anna lahjoja kalenterin mukaan, antelen niitä kun haluan ilahduttaa ystäviäni, silloin kun he eniten tarvitsevat ja vähiten odottavat.
- jobinpostiako?
Apua, mä en uskalla edes mennä postilaatikolle.... Mitähän sieltä tulee...
- ed
Hyvä asenne, niin sitä pitää! Mut nyt täytyy kyllä yllättää ittensä ja tehä jotain järkevää, aattelin ikkunanpesusta alottaa. Se on onneks viel ilmasta ;) ja voisin pestä jonkun muunkin ikkunat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "873978Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242871No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452292- 341301
- 10889
- 131865
- 6824
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124746- 11740