Martina sekoilija pois palstalta.

fsdgewgew

Eikö ylläpito puutu millään tavalla noihin jatkuviin ja turhiin marttiina viesteihin ,joita tulee koko ajan uusia samalta ihmiseltä.
Omistanut elämänsä yhden ihmisen haukkumiselle.

97

456

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • voi itku:D

joo säälittää ja jopa huvittaa tuo ihminen:D
      kohta tulee tulikiven katkunen pitkä kirjoitus tähän alle häneltä,jossa mainitaan valehtelu ja ulosotot ja ylläpito:D

• ??¨¨

Martina sekoilija eli tämä joka puuttuu Martina kirjoitteluihin jotka eivät paskaaakaan kuulu hänelle, pois palstalta, milloin ylläpito poistaa tämän hihhulin????

• Guinnesin kirjaan

Aloittaja tekee ennätystä. 11 kappaletta miinuksia, parissa minuutissa? Rikot ennätyksiä. Sekopipille aina miinuksia satelee.

• Stalkkeri hoitoon jo

Kiinnittäkää huomiota miten hän liimapaperin tarkasti poimii itseään kohtaan esitetyn kritiikin ja toistaa sitä nopeasti kohdisttuna kirjoittajiin, joissa ihmetellään hänen (= patologisen mollaajan ) toimintaa ja elämää. Kirkas luonnehäiriön symptomi on kääntää kaikki kohtaamansa kritiikki 180 astetta takaisin.

Hän tekee sen niin tarkasti ja tehokkaasti, ettei se voi olla enää tietoista toimintaa. Oikeasti tuo ihminen alkaa olla avun tavoittamattomissa.

Tarkkailkaapa kun laitatte jotakin oikein osuvaa hänestä, löytyy se viimeistään seuraavana päivänä hänen jutuistaan kohdistettuna häntä arvosteleviin.

Monet osumani löytyvät hänen kirjoituksistaan säänöllisesti. Laitetaan tähän nyt yksi: stalkkeri. Martina-keskusteluissa minä olin se, joka toi sanan stalkkeri postauksiin kirjoittaessani pakkomielteisestä Martinan mollausten uusien aloitusten tekijästä.Joka jaksaa viimeisen viikon ajalta näitä juttuja lueskella, pystyy erottamaan aivan selkeän yhteyden hänestä kirjoitettuun ja hänen sen jälkeen kirjoittamansa välillä.

Kaikkea se ihmisen paha olo teettääkin. Jaaha... sitten vaan odottamaan vastineitaan, joissa kohta alkaa näkyä tämänkin kirjoituksen pointit

• voi luoja:DD

Jaahas martinan haukkuja laittoi raivonpuuskassa kunnioitettavat 11 miinusta :D

• Veetapissa

En jaksa ruveta viimeisen viikon ajalta juttuja lukemaan, kun eivät ole stalkkerin kirjoituksetkaan häirinneet.

Martina taisi joskus mainita, että on keksinyt sanan nillitys. Nyt joku kehaisi tuoneensa keskusteluun sanan stalkkeri. Näin se käsitevarasto laajenee.

• Opiskeleva malli-88

Suomi-24n suosituimmat keskustelunaiheet ovat ehdottomasti MARtina Aitolehti ja Johanna Tukiainen.

Oletteko te ihan sekoja kun luulette että ylläpito puuttuisi asiaan: Eihän kukaan nyt sentään ns. "lypsävää lehmää lopeta"!

Ja ymmärsinkö oikein: Onko täällä nyt oikein kilpailu siitä kuka ekaksi lanseeraa jonkun "uuden sivistys-sanan" tänne?? Heh heh on siinäkin jollakin täysin turhautuneella tyypillä ajankulua kerrassaan! Kuvittelee keksineensä uusia käsitteitä...sanoja...ilmaisuja...termejä... ! Mene vaikka lenkille nimimerkki "Stalkkeri hoitoon jo..."

Tunnen Martinan ja voin kyllä hänen puolestaan sanoa sen verran että hän ei koskaan lue näitä Suomi24-ketjuja!! Joten ihan vapaasti saatte jatkaa entisellä tyylillänne. siitähän tuo ylläpito tykkää. Kuten iilmeisesti myös palstan lukijat! Tehän pidätte Martinaa ja Tuksua tavallaan leivässä kiinni! Eikä ihme kyllä he molemmat näkyvät kovasti lukijoita kiinnostavan!

• Hymyhuulisuu

Ihan oikein: ei lue martina, eikä lue wictoriakaan, että turhaan täällä muutama(?) kirjoittaja ulosotto- ja korvajutuista huolta kantaa.

Jos joskus poikkeavat, niin varmasti nauravat yhtä makeasti kuin ovat nauraneet Viidakon tähtösiäkin perhepiiriisä katsellessaan.

• Eli kyllä lukee...
        Hymyhuulisuu kirjoitti:

Ihan oikein: ei lue martina, eikä lue wictoriakaan, että turhaan täällä muutama(?) kirjoittaja ulosotto- ja korvajutuista huolta kantaa.

Jos joskus poikkeavat, niin varmasti nauravat yhtä makeasti kuin ovat nauraneet Viidakon tähtösiäkin perhepiiriisä katsellessaan.

Sanoi kyllä jossain haastattelussa, että hänen haukkumisensa nettipalstoilla satuttaa...

• Mä keksin sen entä s

Olipa varsinainen NOLOuden huippu tulla tänne brassailemaan tyyliin "hei mä kekkasin sen käsitteen ja tuon sanan...mitä käsitteitä sä oot keksinyt...ja IHAN EKANA M A A I L M A S S A LATASIN sen JOPA SUOMI24:lle" Hyvä MINÄ MINÄ M I N Ä !! Oikein tukkimiehenpäiväkirjaako sä pidät noista palstalle tuomistasi "käsitteistä" heh heh?? Kukahan tuon "käsitteen" keksi? Keksiköhän ööööh vaikka Arvi Lind tuon ja öööh...Heh heh! Tämä siis nikille "stalkkeri hoitoon" Ota nappi huuleen ja rauhoitu! Ja mämmiäkin saa kaupasta!

Antaa sataa vaan kipakoita kommentteja jatkossakin Suomi24lle. Täähän on vain harmitonta kansanhuvia. Vaikka Martinat, Lotharit, Tuksut ym eivät näitä ketjuja vaivaudu edes lukemaan!!

Valitettavasti jotkut ottaa ihan kaiken aivan liian tosissaan... Ja jotkut pitävät tätä jonninjoutilasta keskustelupalstaa jopa jonkinlaisen kilpailuareenana kuten tuo NOLO "stalkkerinkeksijä" . Mutta kai täälläkin voi todistaa itselleen jotain ja selitellä sitä muille kun hoksu ei riitä mihinkään muuhun!!

• Uusi sana;-0)

Tää voi olla jollekin ainoa ympäristö jolla päteä ja jossa toteuttaa itseään. Ehkä toi "stalkkerinkeksijä" kokee niin. Onhan täällä ihan oma kielensä, mutta ei ne slangit täällä ole syntynyt. Kyllä ne syntyy kadulla!! Ja ei kai kukaan normaali-ihminen nyt sentään ala väittää että "hei toi on mun keksimä sana, jota vain mä saan käyttää"!

• Stalkkeri hoitoon jo

Jopas taas purskahti paljon pahaa mieltä palstalle. Ja näemmä kahteen eri viestiin samalta kirjoittajalta. Malli -88 ja vieläpä martinan kaveri................. joo-o :D

Tässä kukaan ei brassaile millään eikä kilpaile kuka mitäkin sanoja käyttää missäkin. Viestissä oli selvästi kirjoitettu, että kun oikein stalkkeriin osuu, poimii hän pointit omiin tekseihinsä. Onko oikolukutaidossa noin paljon kehittämistä? Sinulle taitaa riittää punaiseksi vaatteeksi ihan mikä vaan ja tulkitset kanssaihmisten minkä tahansa tekemisen sellaiseksi, että joku koittaa olla olevinaan tai brassailee tai leuhkii. Ei ihme, että Martina Aitolehden elämä ahdistaa sinua noin kauheasti. Kuka sinua oikein on noin pahasti dissannutja taputtanut pienenä päähän? Eikö kotona osattu tukea pientä?

Sinun tuskin kannattaa kenenkään muun nappien ottamisesta huolta kantaa.

• M1-lähete

OLET LAPSELLINEN ÄMMÄ !! Hoitoon sä kuulutkin.

• Nolottaako d:)

Hei kuule stalkkari! Mitä jos noi sulle vastatut postat ovatkin PROVOJA sulle! Niiden kirjoittajat pilailee sun kustannuksella kun ne tiesi että tavallista heikkohermoisempana ja huonolla itsetunnolla varustettuna sä astut oitis ansaan sieltä näppiksen takaa päivystäessäsi. Ja niinhän sä teitkin! Voi hitsi kun mä suorastaan tunnen myötähäpeää sun puolestasi! Älä ota kaikkea ihan noin tosissasi!

• JK

jaahas

• 1.kommettini

Vaikka ketjussa 2-3 verbaalisesti lahjakasta tyyppiä otti nasevasti kantaa hoitoon haluavan "keksijä-pelle-stalkkerin" kirjoitukseen mutta en millään malta olla kirjoittamatta ketjuun

Mikä sua noin harmittaa kun täällä kyttäilet sormi näppiksellä? Raha-asiasi? Huono itsetuntosi? Vastenmielinen ulkonäkösi? Ok ei tarvitse sanoa! Mä tiedän Noi kaikki em.!

Vaikka sait järkytykseksesi pari-kolme nasevaa vastinetta, lisää palaa... Tämähän on eräänlaista psyykkistä pataan lataamista "keksijäpellelle" Olet syystäkin puolustuskannalla ja sen indikaationa on satavarmasti pettymys omaan elämääsi kun noin epätoivoisesti yrität selittää noloja höpöjäsi keskustelupalstalla joka on pelkkä vitsi aivan kuten sinäkin.

• Kröhöm! Kielioppi!

"Olet syystäkin puolustuskannalla ja sen indikaationa on satavarmasti pettymys omaan elämääsi"

Relaatiosuhteet lausessasi eivät täsmää. Katso alta indikaation määritelmä:

"Substantiivi
        indikaatio
        (yleinen) tiettyyn asiaan viittaaminen, osoittaminen; osoitus, viittaus"

Tarkoitit , tai halusit tekstissäsi käyttää tod.näk. indikaattoria:

"indikaattori
        osoittava laite tai aine, merkkilaite tai -aine, osoitin
        kem. aine joka tavallisesti värinmuutoksellaan ilmaisee kem. reaktion määrävaiheen, liuoksen happamuuden tms."

Vanha hyvä ohje, joka nettikirjoittajankin olisi syytä muistaa kuuluu näin:
        Sivistyssanoja ei pidä kayttää, ellei niitä itse hallitse.

Eipä täältä Norsunluutornista muuta. Jatkakaa!

• Stalkkeri hoitoon jo

Onko tämä:

"Olipa varsinainen NOLOuden huippu tulla tänne brassailemaan tyyliin "hei mä kekkasin sen käsitteen ja tuon sanan...mitä käsitteitä sä oot keksinyt...ja IHAN EKANA M A A I L M A S S A LATASIN sen JOPA SUOMI24:lle" Hyvä MINÄ MINÄ M I N Ä !! "

.... tai tämä:

"Onko täällä nyt oikein kilpailu siitä kuka ekaksi lanseeraa jonkun "uuden sivistys-sanan" tänne?? Heh heh on siinäkin jollakin täysin turhautuneella tyypillä ajankulua kerrassaan! Kuvittelee keksineensä uusia käsitteitä...sanoja...ilmaisuja...termejä... !"

.... mielestäsi verbalisesti lahjakkaan tyypin nasevaa replikointia? Voihan elämän kevät mä sanon. Me ollaan varmaan sit käyty ihan eri yliopistoja sun kanssas, sen verran on näkemyksissämme ristiriitaa. Minä pidän tuollaista tekstiä malttinsa menettäneen kirjoittajan epäselvänä huutamisena, jossa ei ole edes välimerkkien tehokeinoina käyttö oikein. Joko niitä merkkejä ei ole tai niitä on tarpeettomasti lisätty. Kapitaaleista tule mieleen vähämielinen mölisijä missä tahansa muussa kuin mainostekstissä.

"2. kommenttisi ikinä" voitkin kirjoittaa siitä miksi luulit minun järkyttyneen suoltamastasi mölinästä? Ei haukku haavaa tee, mutta älykäs väittely olisi aivan mukavaa. Stalkkerin jutut nyt vaan ei siihen riitä.

Kuka oikein dissas ja latisti lapsena? Oma äitikö? Eikös se hyvä ole, että oma äiti ottaa luulot pois eikä kylmä maailma? :P

• Bull's Eye

"Eikös se hyvä ole, että oma äiti ottaa luulot pois eikä kylmä maailma? "

Touche!

On muuten ironisuudessaan todella hyytävä kommentti. Noihin sanoihin tiivistyy paljon suomalaista elämän menoa. Sydämestäni toivon, ettei kukaan joudu tuollaisen kohteeksi. Jälki on armotonta ja lopullista - elämä menee aikuisena täysin toisilla urilla kuin oikein kannustettuna voisi mennä.

• Vastine tulee oletko

valmis?

Stalkkerin ns. keksijälle pikku vihje rautalangasta että menee perille!

Kyllä me vähemmälläkin uskomme että sulla oli äärettömän onneton lapsuus! Kiertoilmaisuksi tuota sun epätoivoista varhaislapsuudessasi kärsimääsi vääryyttä ja sen pakkomielteenomaista julkituloa kutsutaan. Äiti piti sua pienennä pimeässä komerossa joka oli huoneessa jossa oli yksi ikkuna ja sekin metsään päin.

Sen virikkeettömän ja epätoivoisen lapsuuden tuloksena on läheistensä harmina noin epätoivoinen yksilö joka ei kestä näköjään anonyymiin itseensä kohdistuvaa anonyymisti nikkien takaa annettua kritiikkiä jota sataa turhanpäiväiselle nettisaitille!

Vielä rautalangasta! Hankkiudu kotipaikkakuntasi mielenterveystoimistoon! Sen antamat eväät riittää pidemmälle kuin nettisaitilla kyttääminen ja purkautuminen. Siis ihan oikeesti nikki "stalkkeri".

• UsainBolt

Tän Martina sekoilijan elämäntyö on elää Martinan kautta elämää ja ruotia hänestä asioista tänne ja pohdiskella M:n elämää päivät päästään. Mitä sen elämä olisi jos hänen tämä sairauteen asti oleva kirjoitusvimma lopetettaisiin...? Sitä vaan olen ihmetelly että vainoaako se Martinaa oikeasti, lähettelee postia sille, kyttää sen menoja ja tuloja, mitä tekee, millä liikkuu, kenen kans kaveeraa jne. Vai rajoittuuko tämä vain tälle S24-palstalle. Toivottavasti!

• jkffkkfkffk

Mä ainakin kirjoitin muutaman aloituksen vain ja ainoastaan ton yhden sekofanin kiusaksi. En vain voinut vastustaa kiusausta, kun on niin kuumakalle. Ja heti tuli perään ihan skitsoa kommenttia, että taas se yksi ja sama hullu aloittaja, joka vihaa Martinaa... heheh.
      Tavallaan on ihan hyvä, että se on täällä riehumassa. Ajatelkaa, mitä tapahtuisi, jos olisi tuolla kadulla purkautumassa samalla tavalla, eikä konettaan näpyttelemässä.

• UsainBolt

Täällä on montakin kuumakallea= niitä jotka vihaavat Martinaa & niitä jotka ns. puolustavat Martinaa. Molempia on useita, tuskin yhdet ja samat tyypit sentään täällä itsekseen "riehuu"??

• Kuka kiusas skidinä?

Ja taasko sä toistelet suhun kohdistettuja tekstejä? Etkö edes itse huomaa?

• UsainBolt
        Kuka kiusas skidinä? kirjoitti:

Ja taasko sä toistelet suhun kohdistettuja tekstejä? Etkö edes itse huomaa?

Tulin töistä klo 16.30 . Kirjoitin ekan viestin lukiessani pitkästä aikaa tätä palstaa näköjään klo 17.25 ....joten tuskin tarkoitat minua?

• Liisi P O
        UsainBolt kirjoitti:

Tulin töistä klo 16.30 . Kirjoitin ekan viestin lukiessani pitkästä aikaa tätä palstaa näköjään klo 17.25 ....joten tuskin tarkoitat minua?

Liisi P O UsainBoltille:

Jos katsot sisennyksiä (viestien vasen laita) niin huomaat, että
        "Kuka kiusas skidinä?" on vastannut lainaten "jkffkkfkffk":n viestiin.

Kannattaa opetella nämä perusasiat.

• Noup!
        UsainBolt kirjoitti:

Ei ollut sulle. Vastauksemme ovat saman nuolen alla "pinossa" eli vastaamme molemmat nimim. jkffkkfkffk kirjoittamaan viestiin.

• UsainBolt

Ok,ok....oon koneella ja hoidan samalla tässä "tuhatta ja sataa" asiaa, i´m sorry...

• Soitto 112?

martina ja sen mutsi ovat kyllä tainneet seota lopullisesti, katsokaa nyt miten ne pistää tänne kommentteja koko ajan. kukaan muu ei kommentoi näitä asioita noin.

• Saunan taakse terve!

ONPA TÄÄLLÄ LAPSELLISTA LUUSERISAKKIA!!!

NOLOIN LUUSERI (= stalkkeri) kuvittelee keksineensä vähintään uusia sanoja suomenkieleen ja sössöttää täällä aikansa kuluksi. Mikä ääliö!

Muutama 6-7 lähes yhtä noloa LUUSERIA on stalkkeriksi itseään kutsujan ääliön kimpussa pistävine kommenteineen. Olette ILKEITÄ!! Oletteko noin ilkeitä työkavereille ja ystävillenekin? Varsinaisia kiusaajia?

Voi teitä ääliöitä MENKÄÄ kaikki vaikka SAUNAN TAA TAPPELEMAAN! Päästäis teistäkin ÄÄLIÖistä eroon!

• Shame is nothing
        Saunan taakse terve! kirjoitti:

ONPA TÄÄLLÄ LAPSELLISTA LUUSERISAKKIA!!!

NOLOIN LUUSERI (= stalkkeri) kuvittelee keksineensä vähintään uusia sanoja suomenkieleen ja sössöttää täällä aikansa kuluksi. Mikä ääliö!

Muutama 6-7 lähes yhtä noloa LUUSERIA on stalkkeriksi itseään kutsujan ääliön kimpussa pistävine kommenteineen. Olette ILKEITÄ!! Oletteko noin ilkeitä työkavereille ja ystävillenekin? Varsinaisia kiusaajia?

Voi teitä ääliöitä MENKÄÄ kaikki vaikka SAUNAN TAA TAPPELEMAAN! Päästäis teistäkin ÄÄLIÖistä eroon!

Otas kuule lääkkees ja palaa taas maahan. Nimimerkki Stalkkeri hoitoon jo tjsp viitannee nimimerkillään tähän patologiseen mara-aloitusten tekijään. Samoin kun tällä neurootikolle usein kirjoittaa suoraan, että hän kääntää luonnehäiriöisesti kaiken kritiikin itsestään pois ja jopa itseään krisoivin sanoin käyn suoraan häntä kritisoineen kimppuun.

Toinen, marasta aloitteita tehtaileva siis oli stalkkeri ja toinen, häntä loogisesti kritisoiva käytti nimierkkinä toteamusta: Stalkkeri hoitoon jo.

Siitäpä tämä sukulaistensa täältä avohoitopotilaana riehumasta tunnistama otti kierroksia ja häiriölleen tyypillisesti alkoi häntä kritisoinutta kutsua stalkkeriksi, kun kuulemma muka hänen keskusteluaan häiritsee ja sormi näppiksellä täällä hänen maran haukkumisviestejä kyttää.

VITTdU! Tää alkaa oleen parasta shittiä aikoihin palstalla. Mielenterveyspotilas mentaalihuoraa itseään mara-vihassaan ja pikkunokkela besserwisseri sotkee itseäänsamaan verkkoon muka nokkelana kommentoijana.

Rypekää hölmöt, rypekää! Saatte purkkaa ja kultaista suihkua molemmat saathana!

• Hullut laitokseen

EI juma... kyllä on todellakin sairasta sakkia. Tuo äskeinen kommentti... voiko olla kukaan noin kipeä päästään... sitä se teettääkun säästetään ja kun pistetään mielenterveyspotilaat avohoitoon eikä suljetulle, kuten pitäisi. Eikä nää pipit syö sitten lääkkeitään kun ei kukaan ole valvomassa. Määrärahoja lisää mielisairaspotilaisiin kiitos.

• Tiedät kyllä

Rauhoitu sisko, oikeassa hän on. Tulisit kotiin, kaikki on ihan hyvin.

• baaaaay

AA siideri mother se täällä riehuu. Kun nykyisin keskittyy alkoholin ottoon
      aikoinaan tekasi 3 lasta ja kaikki eri äijän kanssa. tälläinen on viiksen äiti.

• Omalääkäri

Eipä ne ole ihan kuivat jauhot stalkkerillekaan kotoa osuneet mkaan.

• ei omena kauas...

Tytär seuraa näköjään perässä, kun toka lapsi eri äijän kanssa tulossa.

• Voi ihmispoloa

Surullista luettavaa tuon patologisen mollaajan aloitukset ja viestit ketjuissa. Äkkiseltään tulee mieleen selvästi havaittava luonnehäiriö, alhainen koulutustaso ja heikko impulssikontrolli.

Oletteko panneet merkille, että jokainen pidemmäksi jatkuva ketju, missä hän provosoituu riehumaan, mutta saa suoraa kritiikkiä ja hänen mielenterveys perustellusti kyseenalaistetaan, jääkin häneltä yhtäkkiä rauhaan. Samaan aikaan tulee aina uusi pumpsi hänen tyylillään tehtyjä uusia aloituksia Martina Aitolehdestä. Kun toisaalla tulee seinä vastaan, kieltää hän olemassa olevan totuuden ja jatkaa omassa totuudessaan uusilla aloituksilla.

• nolottaa0

Martina on noloista noloin, kun käy täällä pistämässä näitä omia kommenttejaan.

• ____`````Micci

V_mara ja hänen aa-mutsi ne kirjoittelee. mokomakin rätti-sakki.
      marahan ei ole .käynyt kouluja, EI osaa kieliä jne. lista olisi lukematon
      eikä osaa laulaa ( sehän nyt nähtiin ) ja muutenkin on monen meidän
      suomalaisen silmissä ala arvoinen hempukka.

• uskomatonta...

Jossain toisella palstalla oli juttua,että tuo pakkomielteinen martina ketjujen kirjoittelija olisi aitolehden kanssa ollut joskus samassa koulussa?
      Joku syyhän tuollaiselle raivopäiselle käytökselle on oltava,oli se sitten mielen sairaus tai muu.
      Katsokaa nyt miten se laittaa plussia itselleen ja miinuksia niihin missä ihmetelllään pakkomielteistä käytöstä :D

Ei varmaan kauheasti kerkeä omaa elämää elää kun pitää martinan elämää seurata ja tänne kirjoitella.

• pete1978

Vieläkö se hullu luulee, että vain yksi ihminen maailmassa tekee kaikki aloitukset. Tai ehkä hän vain epätoivoisesti yrittää saada kaikki muut uskomaan niin ja samalla viedä keskustelun pois itse aiheesta.
      Martinasta on monta aloitusta tasan siksi, että hän on kaikkein vähiten tykättyjä julkkiksia. Mutta turha tuolle yhdelle on vissiin järkeä puhua. Turha sille on siis jankata mitään, kyllä kaikki tajuavat, että hän se sairas on.

• MARA kiinnooostaaaaa

Olet väärässä Pete! Martinasta on aloituksia siksi niiiin paaaljoonn kun hän nyt vaan sattuu kiinnostaa ihmisiä!

• uskomatonta...

Yllättäen tuli vastine häneltä parin minuutin sisään:D
      Nyt nimenä oli niinkin kekseliäs kuin pete1978.

Muuta edes kirjoitusasua.

• Pete1978

Tuossa yllä sanoinkin jo kaiken oleellisen. Antaa tuon olla ja riehua keskenään.

• Kartalta pudonnut

VALAISKAA minua tyhmää, please? Siis keistä täällä noin kiivaasti puhutaan, en ymmärrä nyt! Välistä täällä oli kirjoituksia henkilöstä joka ns." vihaa" tätä Martinaa ja tekee aloituksia (olen sen itsekin kyllä huomannut) mutta nyt saan käsityksen sellasesta toisesta henkilöstä joka (niinkö?) taasen puolustelee Martinaa, olenko pysynyt kartalla? Ja kuka tai mikä tämä stalkkeri juttu nyt oikein on? On niin monta eri juttua että oisin kiitollinen jos joku viitsisi ystävällisyydessään valaista minua yksinkertaisesti kun muuten on vaikea ottautuu keskusteluihin mukaan! -Kiitos-

• oooo-ou

Tuskinpa annat olla,ei muuta kuin uusia martina sitä tätä ketjuja luomaan,jos vaikka pääsiäisen kunniaksi laittaisit vaikka 25 ketjua päivän aikana?

• skldfsd

Ei täällä minusta kukaan ole puolustanut mitään martinoita,ainoastaan kyseenalaistettu martina ketjujen aloittajan mielenterveys.
        Tästä syystä hän puolustautuu sanomalla muita puolustelijoiksi,koska ei halua nähdä omassa toiminnassaan mitään pakkomielteistä
        Tuosta stalkkeri hommasta en tiedä,sillä aika vaikeaa päästä näinkin outojen ihmisten ajatusmaailmasta perille jos ei työskentele hoitoalalla.

• järki hoi
        skldfsd kirjoitti:

Ei täällä minusta kukaan ole puolustanut mitään martinoita,ainoastaan kyseenalaistettu martina ketjujen aloittajan mielenterveys.
        Tästä syystä hän puolustautuu sanomalla muita puolustelijoiksi,koska ei halua nähdä omassa toiminnassaan mitään pakkomielteistä
        Tuosta stalkkeri hommasta en tiedä,sillä aika vaikeaa päästä näinkin outojen ihmisten ajatusmaailmasta perille jos ei työskentele hoitoalalla.

Miksi uskot, että aloittajia olisi vain yksi? Eihän siinä ole mitään järkeä!

• Kartalta pudonnut
        skldfsd kirjoitti:

Hiukan miettimistä vaati mutta kiitos, ehkä nyt paremmin tätä outoa sekamelskaa ymmärrän! oooo-ou nimerkin tarkoitusta en kyllä ymmärtänyt. Todella outoja hemmoja liikkeellä täällä ei voi muuten sanoo.
        Siis tämä ``Martina sekoilija`` on näiden lukuisten aloitusten tehtailija..

• juuuå
        Kartalta pudonnut kirjoitti:

Hiukan miettimistä vaati mutta kiitos, ehkä nyt paremmin tätä outoa sekamelskaa ymmärrän! oooo-ou nimerkin tarkoitusta en kyllä ymmärtänyt. Todella outoja hemmoja liikkeellä täällä ei voi muuten sanoo.
        Siis tämä ``Martina sekoilija`` on näiden lukuisten aloitusten tehtailija..

Ei vaan yksi ihminen uskoo, että kaikki aloitukset olisivat yhden ihmisen tehtailemia. Myös muilla keskustelupalstoilla kuin täällä.

• Oletkoitseihanterve
        skldfsd kirjoitti:

Edelliselle: Kyseenalaistat siis Martina-ketjujen aloittajan mielenterveyttä!

Sitä samaa mielenterveydenhäiriötä voi kyseenalaistaa myös sun kohdallasi!

Huomasitko pointtini?

Pointtini on se, että oletko sinäkään ihan terve, kun otat noin tosissasi nää Martina-ketjut joista suurin osa on aloitettu pelkästään provoilumielessä!

• tzadäm
        juuuå kirjoitti:

Ei vaan yksi ihminen uskoo, että kaikki aloitukset olisivat yhden ihmisen tehtailemia. Myös muilla keskustelupalstoilla kuin täällä.

Ja eräs toinen - varmaan autonäyttelyssäkin panikoinut - uskoo että nuo lukuisat nasevat terveiset hoitoon kuuluvalle stalkkerille olisi samalta koneelta. Ehei mutta kun on vaikea hyväksyä totuutta kun tietää olevansa alakynnessä.

• selvitys--

Kartalta pudonnut: täällä on niin hulluja juttuja, että tuskin itsekään pysyy mukana. Pari viikkoa näitä juttuja lukeneena anakin yhden henkilön tunnistan näistä viesteistä:
      Martinan puolustaja, joka uskoo (tai haluaa muiden uskovan), että joka ikinen kritisointi Martinaa kohtaan olisi aina yhden ainoan henkilön aloittama. Kun kuka tahansa kirjoittaa jotain negatiivista Martinasta, tämä yksi reagoi hillittömällä raivolla.
      Joku laittoi tänne linkin iltalehden keskustelupalstalle, missä oli lukuisia Martinaa haukkuvia kommentteja, niin tämä Martinan puolustaja uskoi, että nekin kaikki ovat yhden ja ainoan ihmisen kirjoittamia! Ja niin myös varmaan kaikki kaksplus-palstan Martina-haukut ja kaikkien muidenkin keskustelupalstojen...
      Kävin katsomassa jotain aiempaa ketjua vuoden takaa ja siellä näkyi, että sama tapaus on riehunut siellä saman aiheen kanssa jo vuosi sitten. Vissiin jonkinlainen elämäntehtävä.

• Kartalta pudonnut

Allright, kiitos selvennyksestä! Luulin olevani ainoa joka ei pysy täällä mukana, sen verran sekavaa ``tapausta`` täältä löytyy että huhhuh. Sanomattakin on selvää että on taivaan varmasti enemmän kuin yksi samalla aatteella olevia ihmisiä!

• Voi ihmispoloa

Aivan metsään päätelty.

Minä olen parin viikon aikan kritisoinut tuota pakkomielteistä aloitusten tekijää ja mm tuonut esiin seuraavat seikat:
        - Hän ikään kuin stalker, sairaalloinen vainoaja Martinalle. Siitä hän luonnehäiriöisen prototyyppinä käänsi suoraan stalkkern käytön jokaiseen, joka häntä kritisoi. Ja oikeasti luulee minun kirjoittaneen kaiken kritiikin
        - Yllä jo mainitsin, hänen täyttävän selkeän luonnehäiriöisen tunnusmerkit kritiikin kestossaan ja sen käsittelyssä i.e. kääntää sen kaiken esittäjää päin jopa samoilla sanoilla vielä ja todennäköisesti jopa tiedostamattaan.
        - hän todennäköisesti on kouuttamatob henkilö melko huonolla kirjallisen viestinnän kyvyllä. Tuo aiemmin tänään esittämäni hän ehti jo laittaa Martinan piikkiin kuvitellen hänen täällä vastailevan.
        - Harhakuvitelmat Martinasta täällä vastailemassa anta kuvan harhaisesta persoonasta, jolle Aitolehti on tullut mielessä viholliseksi, eräänlaiseksi piruksi ja saatanaksi, jota kohtaan koettu viha sumentaa todellisuuden. Palsta vihan purkautumisen kanavana antaa hänelle illuusion, että hän pääsee pistelemään Martnaa henk.koht. ja hän oikeasti uskoo Martinan vastailevan hänelle. Esim. pelkästään minun vastauksiani on laitettu 5-10n kpl Aitolehden piikkiin.

Minä en ole sanallakaan kommentoinut mitään iltalehden linkin sisältöä, saati milloinkaan muilla julkkiksia käsittelevillä palstoilla kirjoittanut.

• Kartalta pudonnut
        Voi ihmispoloa kirjoitti:

Aivan metsään päätelty.

Minä olen parin viikon aikan kritisoinut tuota pakkomielteistä aloitusten tekijää ja mm tuonut esiin seuraavat seikat:
        - Hän ikään kuin stalker, sairaalloinen vainoaja Martinalle. Siitä hän luonnehäiriöisen prototyyppinä käänsi suoraan stalkkern käytön jokaiseen, joka häntä kritisoi. Ja oikeasti luulee minun kirjoittaneen kaiken kritiikin
        - Yllä jo mainitsin, hänen täyttävän selkeän luonnehäiriöisen tunnusmerkit kritiikin kestossaan ja sen käsittelyssä i.e. kääntää sen kaiken esittäjää päin jopa samoilla sanoilla vielä ja todennäköisesti jopa tiedostamattaan.
        - hän todennäköisesti on kouuttamatob henkilö melko huonolla kirjallisen viestinnän kyvyllä. Tuo aiemmin tänään esittämäni hän ehti jo laittaa Martinan piikkiin kuvitellen hänen täällä vastailevan.
        - Harhakuvitelmat Martinasta täällä vastailemassa anta kuvan harhaisesta persoonasta, jolle Aitolehti on tullut mielessä viholliseksi, eräänlaiseksi piruksi ja saatanaksi, jota kohtaan koettu viha sumentaa todellisuuden. Palsta vihan purkautumisen kanavana antaa hänelle illuusion, että hän pääsee pistelemään Martnaa henk.koht. ja hän oikeasti uskoo Martinan vastailevan hänelle. Esim. pelkästään minun vastauksiani on laitettu 5-10n kpl Aitolehden piikkiin.

Minä en ole sanallakaan kommentoinut mitään iltalehden linkin sisältöä, saati milloinkaan muilla julkkiksia käsittelevillä palstoilla kirjoittanut.

Joo, kyllä. Olen nimittäin sen näitä aloituksia ja kanavia silmäillessäni huomannut juuri sen että aika monessa jutussa on luultu Martinan tai hänen äidin vastailevan täällä henk.kohtaisesti. Sitä myös ihmetellyt ja todennut että ei kovin normaalia käytöstä sellainen ole, itse en usko pätkääkään että näin olisi, en todellakaan!
        Ja aika vihaista tekstiäkin täältä löytyy sanottuna lievästi. Miksi ei kaikki ihmiset voi kommentoida ystävällisesti ja rauhallisesti, aikamoiseksi sotatantereeksi muuttunut ennen niin mukava ja suht rauhallinen keskustelufoorumi!

• ja tämä?

Kolme pistettä... huutomerkki, ja lainausmerkit, seuratkaa niitä :D

• Häh?

Täh?

• Voi ihmispoloa
        Häh? kirjoitti:

Täh?

Tuo Martinan stalkkeri käyttää noita tehokeinoina melkein kaikissa postauksissaan. Ellei sitten laita hymiöriviä tai vaihtoehtoisesti kapitaaleilla vähämielistä hihittelyä.

Nyt mä lähden Helsinkiin jenkkiautonäyttelyyn. Palataan illalla asiaan ja katsotaan kuinka tähänkin alle on toinen ilmoittautunut hymiön käyttäjäksi ja toinen hihittelijäksi, kolmas messuaa hoidon tarpeessa olevasta martinafanista. Kaikki samalta koneelta kirjoitettuina.

• ...

Juuri noin!

• Tuuliviiri
        ... kirjoitti:

Juuri noin!

Hihittely on loppunut/hiljentynyt heti sen jälkeen kun joku siitä asiasta taannoin mainitsi.
        Muut tuntomerkit on silti helppo selvittää.

• American Car Show
        Voi ihmispoloa kirjoitti:

Tuo Martinan stalkkeri käyttää noita tehokeinoina melkein kaikissa postauksissaan. Ellei sitten laita hymiöriviä tai vaihtoehtoisesti kapitaaleilla vähämielistä hihittelyä.

Nyt mä lähden Helsinkiin jenkkiautonäyttelyyn. Palataan illalla asiaan ja katsotaan kuinka tähänkin alle on toinen ilmoittautunut hymiön käyttäjäksi ja toinen hihittelijäksi, kolmas messuaa hoidon tarpeessa olevasta martinafanista. Kaikki samalta koneelta kirjoitettuina.

Tämä talking-saitti on varmaankin ainoa ympäristö jolla tuo surullisen kuuluisa stalkkarinlanseeraajana itseään pitävä hlö yrittää täällä epätoivoisesti päteä kuvitellen viestejään millintarkasti asian ytimeen osuviksi. Mutta voi voi kun ne osuvat korkeintaan varsinaisen asian viereen. Toivottavasti hoitoon yrittävällä stalkkerilla oli jenkkiautonäyttelyssä relaa ja pystyi edes siksi hetkeksi unohtamaan nää kuviot ja tämän ympäristön joka taitaa olla sen ainoa varteenotettava leikkikenttä ja ympäristö josta se kerää säälittäviä irtopisteitä!

• Opisk. malli-88

Hitto mä kirjoitin tänne eilen yhden ainoan viestin koska mulla ei ole aikaa eikä TARVETTAKAAN enempään.

Ihan sama mitä pipipäitä täällä riehuu mutta mun piikkiin niitä ei tarvitse laittaa! Vai pitäiskö tuo "syytös" ottaa positiivisessa mielessä, koska noi muutamat vasteet "Hoitoon jo stalkkerille" ovat selvästi verbaalisesti lahjakkaiden tyyppien aikaansaannoksia!

Laitoin lyhyen ja selkeän tekstin tänne joten lukijat huomasivat että ko tyylilajista on helppo lukea se ydinasia, joten ehkäpä niiden kirjoittajat ottivat sitten opikseen ja käyttävät yhtä helposti ymmärrettävää kirjoitustyyliä!

Vielä: Kai niitä kolmoispisteitä, huutomerkkejä ym. tehokeinoja nyt muutkin osaavat käyttää kuin minä!

• Voi ihmispoloa
        American Car Show kirjoitti:

Tämä talking-saitti on varmaankin ainoa ympäristö jolla tuo surullisen kuuluisa stalkkarinlanseeraajana itseään pitävä hlö yrittää täällä epätoivoisesti päteä kuvitellen viestejään millintarkasti asian ytimeen osuviksi. Mutta voi voi kun ne osuvat korkeintaan varsinaisen asian viereen. Toivottavasti hoitoon yrittävällä stalkkerilla oli jenkkiautonäyttelyssä relaa ja pystyi edes siksi hetkeksi unohtamaan nää kuviot ja tämän ympäristön joka taitaa olla sen ainoa varteenotettava leikkikenttä ja ympäristö josta se kerää säälittäviä irtopisteitä!

Oli hyvä näyttely jep, Täällä näköjään vedetään tukevasti kierroksilla rajoitin paukkuen. Hyvä niin, provosoinnin onnistuminen on parasta sosiaalipornoa kun oikein mentaalihuoraat täällä.

P.S. Oli muuten itse Martinakin messuilla töissä. Että sen verran hänen tänne kommentoinnistaan. Kuuletko muuten ääniä?

• Voi ihmispoloa

Oli hyvä näyttely jep, Täällä näköjään vedetään tukevasti kierroksilla rajoitin paukkuen. Hyvä niin, provosoinnin onnistuminen on parasta sosiaalipornoa kun oikein mentaalihuoraat täällä.

P.S. Oli muuten itse Martinakin messuilla töissä. Että sen verran hänen tänne kommentoinnistaan. Kuuletko muuten ääniä?

• Talking SHOW jatkuu

Oikein sitten keksit uuden terminkin tänne. Talkingsaitti mmmm. Kyllä nyt stalkkeriämmä on kade.

Suurin osa latailee ilmeisesti tänne omia subjektiivisia tuntemuksiaan! Se onpi faktajuttu.

Perusteluita:

Joku kuulee ääniä ja antaa ymmärtää ilmiön paradoksaaliksi ja terapioi tuntemustaan täällä. Joku voi nähdä harhoja mutta sitä ei ole vielä kukaan toistaiseksi täällä julkituonut. Tuonlajin sairaus on edelleen häpeä näköjään. Neittipalstalla keekoilu ei tuota vastetta ja prognoosi on silloin tunnetusti huono.

Odotankin innolla mitä mielenterveydellistä häiriötään stalkkeri seuraavaksi terapioi. Nimimerkillä on taipumusta astua provoansoihin toistuvasti. Mikään ei sillä hlö:llä ohjaa frontaalisesti pienenä opittuja käyttäymismalleja harkitsevampaan suuntaan.

Mutta vielä tuosta paradoksista: Kasvattiko se äiti (?) sittenkin liian rajulla kädellä ehkä sitä ei-toivottua pientä kun joku meni noin pahasti mönkään? Onko pintaraapaisu tuostakin ja maininta tuolla jossakin paradoksi?

• Voi Martinaa

Martina, mene nukkumaan jo palstalta ja koita hyväksyä se, olet munannut niin perusteellisesti, että sinua inhotaan ja halveksitaan.

• Pilkantekoako?

Sun on pakko olla provo, uskon että tuo oli provosoiva viesti koska tiedetään ettet ole hullu! Jos sisimmässäsi,sydämessäsi ja ajatusmaailmassasi luulet hänen olleen Martina itse......niin en neuvo sinua tekemään mitään, God help you sitten!
        Alkaa tympimään nää -Martina-mene-pois-tyyliset jutut mutta koska en ole varma onko ne provoja niin toisaalta erittäin mielenkiintoisia lukea; ei kait täällä OIKEASTI hillu tyyppi joka todella luulee niin?!! KERTOKAA te, jotka enemmän tätä sirkusta olette seuranneet,hoh-hoi??

• M-Marianne A.

Ei nukumista! Mulla on Gyyli ja blogipostuas tekemättä ja super pitkä lenkki edessä ja ilalla ravintolaan namskis:D

• typykkä77

Itse kirjoitin pari aloitusta ja heti luultiin tuoksi yhdeksi Martina-ketjujen aloittajaksi.
      Eikös tänne palstalle tule pian jotain muutoksia, että vain rekisteröidyllä nimimerkillä pystyy kirjoittamaan? Ei sitten tarvitsisi tämän nimimerkki voi ihmispoloa hermostua jokaisesta Martina-aloituksesta, vaan erottaisi ne aloitukset, jotka joku tietty henkilö tekee ja voisi puuttua vain niihin, eikä joka ikiseen. Kyllä niitä aloituksia tulee muiltakin kuin vain siltä yhdeltä.
      Onko sitten sellaista yhtä suurta Martina-vihaajaa olemassa, sitä en tiedä. Voi varmaan ollakin. Mutta ei kannata syyttää kaikkia muitakin samaksi henkilöksi.

• sdfs

"Minä olen parin viikon aikan kritisoinut tuota pakkomielteistä aloitusten tekijää ja mm tuonut esiin seuraavat seikat:

Minä en ole sanallakaan kommentoinut mitään iltalehden linkin sisältöä, saati milloinkaan muilla julkkiksia käsittelevillä palstoilla kirjoittanut. "

TÄYSIN JUURI NÄIN.

• HymyhuuliLyyli

Alleviivaan edellisen!

• HyvääPääsiäistä!

Kaikesta mölyistä huolimatta toivotan jokaiselle teille lukijoille oikein rauhallista ja iloista Pääsiäistä!!! :)

• tuuheeta menoo

Saa kyllä aika sekaisin olla jos uskoo että Martina vastailee sukulaisineen tänne noihin sekopäisiin viesteihisi:D

"taas martina asialla"

LOL

• junttieinarimme

tuuheeta menoo=martina

• martinapuhuuminulle

saa kyllä aika hullu olla jos se oikeasti uskoo että martina vastailee hänelle.
      uskoohan jotkut kyllä vaikka mihin muuhunkin epätodelliseen.

• jk

ninkö

• tisssssi

vanhempi naispuolinen aitolehmä se yrittää niin kovasti täällä kommentoida
      miten VAIN JOKU ei pidä martinasta. Kyllähän asia on niin että martina on
      hyvin epämiellyttävä tyrkky,luuseri,perseaukinen,ulosottovelkainen etc. toisin
      sanoen voin vakuuttaa että melki kaikki jotka sen nuoremman aitolehmän
      jotenkin tietävät eivät pidä hänestä. Sille nyt ei voi mitään kun on epämiellyttävä
      niin on. Siinä ne ns. kehut ovat ei voi kehua.

• sairasta:(

Uskotko oikeasti että aitolehti tänne kirjoittelee sulle?
      Vai onko tuo vain joku vitsi?Kohta varmana väität että marttina puhuu sinulle television kautta.

Jos pitäisit lomaa tästä palstasta ja martinasta,keksisit jonkun harrastuksen.Sillä kaipaat selvästi jotain uutta yksinäiseen elämääsi.
      Martina näitä tuskin jaksaa lukea ja vielä vähemmän kommentoida.

Joo,ja mikä tuli sinulle mieleen ekaksi,en puolustele häntä,enkä ole hän.
      Vaikka niin saatat taas uskoa,laita muuten lisää noita miinuksia.

• Kysymys molemmille

Kun keskustelu käy täällä niin kiivaana, niin mua kiinnostaa tietää sekä "Martinan puolustajasta" että "Martinasta aloituksia tekevästä" pari asiaa:
      Tunteeko tai tietääkö jompi kumpi teistä Martinan, vai onko hän teille molemmille täysin vieras ihminen?
      Jos hän on teille täysin vieras ihminen, niin mikä motivoi teitä jatkamaan tällä palstalla kommentointia?
      Jäi mietityttämään nämä asiat, kun luin näitä kommentteja.

• Huhhuh...

Täytyy sanoa, että olipa ihan SUPERtyhmä viestiketju. Ainut järkevä kommentti tuli nimimerkiltä "jk".

• martinamania

itseäni aikalailla huvittaa nämä viestit,etenkin tämä joka pakkomielteisesti tuntuu seuraavan martinan elämän joka liikettä kirjoittaakseen tänne haukkuja.
      mitä tulee puolusteluun,niin en ole yhtään viestiä huomannut missä aitolehteä puolusteltaisiin,ainoastaan "useiden ketjujen aloittaja" väittää joka kerta häntä itseään kritisoivan olevan "puolustaja".
      Tällä tavalla hän kääntää sairaalla tavalla itsestään asian pois,ihan joka kerta.
      En näe kyllä minäkään syytä miksi noin intohimoisesti pitää suhtautua johonkin ihmiseen,että jaksaa kirjoittaa joka päivä useita pitkä kirjoituksia jostain julkkiksesta.
      Kai hän sitten joskus tuntenut hänet,tai muuten vaan asiat heikosti?

Tämäkin asiallinen pohdiskelu tullaan varmasti hänen toimestaan kääntämään puolusteluksi,ja minut saatetaan leimata vaikka martinaksi,hänen äidiksi tai jopa hänen mummoksi.

Jossainhan oli jotain juttua että kyseinen ihminen olisi ollut aitolehden kanssa samasa koulussa,siitä katkeruus?

• Ihmettelijä5

Entäs se, joka seuraa palstaa pakkomielteisesti haukkuakseen tuon haukkujan? Molemmilla tuntuu olevan pakkomielle.

• Jatkunut jo kauan
    • boooke

Myymälävarkaista en kylläkään pidä.

• hullua on

Ei täällä yhtä ainutta "puolustelijaa" ole vaan ainoastaan yksi stalkkeri ja ehkä satunnaisia muita "haukkujia", ja tottakai saa antaa kritiikkiäkin mutta tämä on mennyt jo ajat sitten överiksi. Käyn täällä lukemassa näitä martina-juttuja ihan vaan tämän stalkkerin vuoksi. Enkä kyllä osaa vastata miksi?!
      Ehkä pitäisi tosiaan keksiä muuta tekemistä itsekin mutta usein tänne tulen katsomaan onko paljonkin uusia hulluja aloituksia samalta ihmiseltä.

• Kysymys molemmille

Okei, nyt selvisi vähän. Kun tunteet kävivät täällä niin kuumina, niin alkoi mietityttää, että tunteekohan kumpikin ko. henkilön. Esim. niin, että toinen olisi vaikka Martinan ystävä tmv. ja toinen olisi esim. joku, jonka kanssa Martina olisi riidellyt oikein kunnolla.
      Jään itsekin aina välillä koukkuun jonkun palstan lukemiselle (kun on esim. vapaata tai saikkua) ja sitten vähän ajan päästä huomaan, että mitä kaikkea muuta sitä olisi ehtinyt tehdä siinä ajassa.
      Kiitos tästä, nyt siivoamaan (eli tekemään jotain mitä pitäisikin tehdä)

• Miinuksetleviää

Martinan ihailija saa täällä ennätysmäärän aina miinuksia. Niitä napsahtelee kuin sieniä sateella.

• Ylläpito Huom

Ja täällä on kymmeniä ellei satoja Martina aloitusten tekijöitä, minusta olisi hyvä jos tulisi pakollinen kirjautuminen, jotta tämä yksikin hermoheikko sekoilija tajuaisi, että yksinkertaisesti kaikki inhoavat Martinaa niin paljon, että aloituksia tulee koko ajan. Samalla näkisimme miten yhdestä ainoasta nimimerkistä tulisivat kaikki Martina puolustelut.

• lekuri1111

AA alkkis täällä yrittää näitä puolustus kommentteja jakaa.
      Sikäli esim. joku tuksu jota arvostellaan niin tuskin hänen äitinsä
      ALENTUU alkamaan puolusteleen ei saakutti toi aa muija on oikeasti
      mielenterveys potilas. Hakisi ja pian ressukka apua. Kun ei se alko auta
      vaan kunnon lääkitys.

• tuskin auttaa

Ja sitten kun se pakollinen kirjautuminen tulee käyttöön niin saamme huomata että tällä pakkomielteisellä haukkujalla on tehtynä näitä nimimerkkejä aikas monta. Varmasti kunnon nörttinä osaa senkin homman tehdä nopsaan kun miinukset ja plussatkin osaa "kiertää"

• Näinmenee

Pakkomielteisellä kehujalla sama juttu, varmasti ottaa monen monta nimimerkkiä käyttöön vaikka kyseessä olisi yksi ja sama henkilö.

• gynecoloccc

A vanhempi lehmä se täällä riehuu ja puolustaa. Häntä vi..ttaa kun stefulla on uusi
      mimmi ja paljon kauniimpi kuin tämä elähtänyt pumpattava barbara.

• ei enää leikkiä

Aika sairasta kyllä vihata jotain tuntematonta ihmistä noin paljon,lapsikin näkee että tuo vihaaja kirjoittaa koko ajan noita aloituksia.
      Kun sekään ei riitä niin kirjoitetaan oma ketju täyteen ja annetaan plussia,miinuksia sitten niille jotka kyseenalaistavat tuon sekopäisen toiminnan.

Luulen että kohta tutkija ottaa yhteyttä,sillä aika monta kunnianloukkausta olet tänne tehnyt.
      Hae apua,niin oma olosikin helpottaa.

• Asiat selkeinä

Älä eksy perusasiasta.
        Muista, että kaikki Martinasta negaa kirjoittavat ovat KATEELLISIA. Nyt menit paljastamaan, että he ovatkin vihaavia.

• Voi ihmispoloa

Ja heitetääs pintaan tämäkin, jonka martinasekoilija haluaa jo unohtaa. Liikaa suoraa palautetta mentaalipotilalle tässäkin ketjussa. Helpompaa hänelle on tehtailla uuia aloiutuksia palstan kärkeen ja pyöriskellä martinavihassaan.

• wAQDFW

Näkee selvästi että noi alotukset on kaikki saman tyypin tekemiä,vastauksia myöten .

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      343
      4342
    2. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      142
      2438
    3. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      82
      2056
    4. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      142
      1578
    5. Eikö me voitais

Vaan harrastaa seksiä kun muusta ei tule mitään
      Ikävä
      26
      1117
    6. Hotelli kainuu

Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!
      Kuhmo
      42
      1104
    7. Kuinka pitkä välimatka

on teidän kotien välillä?
      Ikävä
      28
      1047
    8. Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan

Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein
      Maailman menoa
      140
      999
    9. Mistä kehon osasta

Pidät minussa eniten?
      Ikävä
      77
      989
    10. Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?

Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!
      Luterilaisuus
      337
      931
    Aihe