Kaverini kanssa olemme miettineet mistä tulee kovimmat taistelijat,
Laskuvarjojääkäreistä
Taistelusukeltajista vai
Erikoisrajajääkäreistä
Mikä on kovin puolustushaara?
8
404
Vastaukset
- ....
Vuosia vuosia sitten telkussa oli kisailuohjelma jossa näitä joukko-osastoja pistettiin vastakkain erilaisiin tehtäviin.
Taistelusukeltajat upottivat lopulta kaikki muut.
Tuskin tilanne on siitä muuttunut. - ihan vaan huomio
Eiköhän tykkimiehet eniten vahinkoa vihollisiin saa aikaisiksi, ja ehkä pommikoneiden lentäjät yms. epäsuoran tulen tyypit. Jotkut sukeltajat voivat olla kovempia jätkiä mutta puolustushaarana kannattaa ennemmin luopua niistä kuin tykkimiehistä.
- Sotilaspoliisi
Todellisuudessa maailmankin mittakaavassa Navy Sealsit ja SASit ovat pelkkää pumpulia verrattuna Suomalaiseen sotilaspoliisiin!
- pinkkasoturit lol
Chuck Norris on kovin. Suomalaiset lapselliset varuspellet taas ovat säälittävimpiä joukkoja maailmassa. Varmaan juu pärjää muutaman kuukauden "erikoiskoulutuksella" ammattilaisia vastaan, joilla perustason koulutus edustaa vasta pitkän uran alkumetrejä. Unelmoikaa typerykset nyt vaan, kuvitelmillahan teitä ohjaillaankin...
- EBUNJUTTU
Kovimmat tulee kuljetuskomppaniasta!
- kerralla kuntoon
Viestimiehet tietysti.
- 8 + 4 = 12
Termit sekaisin?
Suomen puolustusvoimilla on kolme puolustushaaraa:
- Maavoimat
- Merivoimat
- Ilmavoimat
- abcdkissakävelee..
Ei mistään noista, vaan erikseen palkatuista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli265133Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm123745Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403177IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm462709Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861298Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.2751249- 591165
- 791129
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul3941106Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2071024