Taas on se aika vuodesta, kun Suomi holhotaan kiinni. Milloinhan päästään esimerkiksi kaupan aukioloissa siihen, että yrittäjät/yritykset itse saisivat päättää pitävätkö kaupat auki vai ei. Mutta aina pitää niitä yh-kaupantätejä ajatella *huoh* (mutta muiden alojen (kuten bussikuskit), jotka työskentelevät myös pyhinä (myös holhouspyhät) yh-vanhempia ei tarvitse ajatella, kun muilla aloillahan se vaan on ammatinvalintakysymys).
Päääsiäisenä satukirja holhoaa Suomen kiinni
4
126
Vastaukset
- M.T.K
Ei kannata lukea niitä satukirjoja ne ei rakenna.Raamatun lukeminen rakentaa.
www.hengellinenkotikirjasto.fi- voooi, voi
Tämä pitkäperjantai on kurja päivä. Alko on kiinni, Jeesuksen teloittamisen muistopäivä ja jos Salattujen elimien Seppo vielä hirttää itsensä niin on siinä surua kerrakseen, Voipi mennä yöunet muutamilta.
- j vvvvvvg
Voi olla osittain satukirja ,mutta kirjassa esiintyneet henkilöt ovat olleet olemassa.
- foto,foto
Uusi testamentti kirjoitettiin satoja vuosia jälkeen ajanlaskun joten se on huhupuheena levinnyt. En minä ainakaan muista sadan vuoden takaisista tapahtumista mitään muuta kuin epämääräisiä huhuja. Mahtoikohan silloin jo olla kameroita että tapahtumat ja henkilöt voisi todistaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle593521Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖472846Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt1482683Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle572341Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3572083- 1601800
- 761505
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231348Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.381313- 241234