oli ihana nainen

n pysy naisena

mulla, seurusteluaikana..tahdon-sanan jälkeen muuttui, ei villiä seksiä milloin, missä vaan. Alkoi hössöttää kuin olisin ollut sen lapsi, ei seksyjä alusvaatteita, puheetkin muuttui , ei tuhmia juttuja.. Mulla oli siis täysi oikeus jättää hänet. Enkä ole täällä hänen, enkä kenenkään muunkaan takia.

29

283

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • miehinenmmm

Oon ihmetellyt ihan samaa, miksi naiset muuttuu..

• noinseon

Astuu kehiin tuikitavallinen arki. Toinen puoliso ja koko suhde muuttuu ikäänkuin itsestäänselvyydeksi.
        Se on pahin virhe mitä puolisot voi tehdä, pitää toista itsestäänselvyytenä tai yrittää toista ihmistä muuttaa tai kahlita.

• hyvä keino
        noinseon kirjoitti:

Astuu kehiin tuikitavallinen arki. Toinen puoliso ja koko suhde muuttuu ikäänkuin itsestäänselvyydeksi.
        Se on pahin virhe mitä puolisot voi tehdä, pitää toista itsestäänselvyytenä tai yrittää toista ihmistä muuttaa tai kahlita.

Viisainta olisikin molempien majailla omissa asunnoissaan, ei tulisi arki vastaan.

• unelmaavaan
        hyvä keino kirjoitti:

Viisainta olisikin molempien majailla omissa asunnoissaan, ei tulisi arki vastaan.

Niinpä juuri ja viettää omaa ihanaa yhteistä luksusaikaa milloin missäkin, siis siellä, kumman luona on paremmat eväät kaapissa. Näkeminen olisi aina yhtä hätkähdyttävän odotuksia herättävä tilanne.
        Tuollainen suhde olisi unelmaa jonkun todella upea ihmisen kanssa.

• kimmeltävä
        unelmaavaan kirjoitti:

Niinpä juuri ja viettää omaa ihanaa yhteistä luksusaikaa milloin missäkin, siis siellä, kumman luona on paremmat eväät kaapissa. Näkeminen olisi aina yhtä hätkähdyttävän odotuksia herättävä tilanne.
        Tuollainen suhde olisi unelmaa jonkun todella upea ihmisen kanssa.

niin, mutta ei sitä malta suhteen alussa pysyä erossa, aina vaan haluis olla kyljessä kiehnäämässä, ;) Mutta kyllä asia oikeesti noin on

• reilupeli

oon ihmetellyt, kun miehet muuttuu. Juodaan liikaa, örvelletään milloin missäkin ja yritetään iskeä vieraita naisia. Ei luvata mitään, ei arvosteta eikä kehuta omaa naista missään. Ei tehdä romanttisia tekoja esim kukkien tuonti tai yhteisen illallisen järjestäminen.

• missyoulikecrazy :)
    • Olen happy

Pidän kyllä sexyjä alusvaatteita ja puhun ja vihjailen tuhmia..Mieheni on ihan villinä..Olen vaimo ja yhteiseloa 20v ...ja aluksi sitä ollaan kiinnni toisen iholla:) Toki suhde muuttuu..lapset vie oman aikansa ja energian mutta sitten kun väsymys hellittää..jää seksille aikaa ja seksi-elämä paranee..Ei ole enää estoja samanlailla kuin nuorena ja epävarmana...Mieheni sanoo että on onnkeas mies:) Niin ja en ole itseni antanut rupsahtaa..pitkät hiukset ja meikkaan,,korkeat korot jne..

• bikini n

Avio-avoerot vähenisivät , jos kaikki naiset tekis noin, se on varmaa

• ei bikinit naistatee
        bikini n kirjoitti:

Avio-avoerot vähenisivät , jos kaikki naiset tekis noin, se on varmaa

Avio-avoerot vähenisivät, jos kumpikin osapuoli jaksaisi panostaa suhteeseen. Ei mikään suhde toimi itsestään.

Mulla muuten on lyhyet hiukset, meikkaan aika harvoin enkä käytä korkkareita. Ja mieheni sanoo, että on onnekas mies :).

• joku mies 34v
        ei bikinit naistatee kirjoitti:

Avio-avoerot vähenisivät, jos kumpikin osapuoli jaksaisi panostaa suhteeseen. Ei mikään suhde toimi itsestään.

Mulla muuten on lyhyet hiukset, meikkaan aika harvoin enkä käytä korkkareita. Ja mieheni sanoo, että on onnekas mies :).

kiva, onnellista jatkoa, pysy naisena :)

• ei bikinit naistatee
        joku mies 34v kirjoitti:

kiva, onnellista jatkoa, pysy naisena :)

En ota tuota irvailuna, kun tuon hymynaaman tuohon lykkäsit :).

• täplikäs=leopardi

Totta, villiä estotonta seksiä voi harrastaa vaikkei olisi "klasisella" tavalla naisellinen. Loppupeleissä se on luonne, mikä ratkaisee. Murrr...grauhh!

• joku mies 34v

Ei se ollutkaan irvailua, sulla on itsetunto kohillaan :))

• ei bikinit naistatee
        joku mies 34v kirjoitti:

Thanx, niin mä sen tulkitsin. Sulla on arvot kohdallaa, pikkuveli ;).

• 34v miehelle kysymys
        joku mies 34v kirjoitti:

Miten voi sun kaltainen mies tallata vapaalla jalalla kuten ymmärtäisin? Et ole mun kohde selvästikään, mutta ihan mielenkiinnosta kysyn. Kun tuntuu että jotain herneitä pääkopassasi liikahtelee ;). Luulis että pimuja roikkuis perässä pilvin pimein. Vai ootkos kranttu ;)?

• joku mies 34v

Thanx, niin mä sen tulkitsin. Sulla on arvot kohdallaa, pikkuveli ;).

:)),,heh pikkuveli..

• joku mies 34v
        34v miehelle kysymys kirjoitti:

Miten voi sun kaltainen mies tallata vapaalla jalalla kuten ymmärtäisin? Et ole mun kohde selvästikään, mutta ihan mielenkiinnosta kysyn. Kun tuntuu että jotain herneitä pääkopassasi liikahtelee ;). Luulis että pimuja roikkuis perässä pilvin pimein. Vai ootkos kranttu ;)?

oon mä ehkä kranttu, mä en käkättävistä ja kikattavista pikkupimuista piittaa, haluan oikean, elämää nähneen naisen, joka ei tirise pikkuasioista

• joku mies 34v
        joku mies 34v kirjoitti:

oon mä ehkä kranttu, mä en käkättävistä ja kikattavista pikkupimuista piittaa, haluan oikean, elämää nähneen naisen, joka ei tirise pikkuasioista

hyvät illanjatkot , työt kutsuvat :)

• ei bikinit naistatee
        joku mies 34v kirjoitti:

:)),,heh pikkuveli..

Juu juu, t. 4 v vanhempi isosysteri ;)

• .nainen

Olen itsekin naisena miettinyt samaa, että miksi jotkut naiset suhtautuvat aviomiehiinsä kuin omaisuuteen tai lemmikkiin.

• ex-mies,onneksi

tai vielä pahempaa, leikkivät miehensä ÄITIÄ, neuvovat ja ojentavat joka stanan pikku asiassa.

• .nainen
        ex-mies,onneksi kirjoitti:

tai vielä pahempaa, leikkivät miehensä ÄITIÄ, neuvovat ja ojentavat joka stanan pikku asiassa.

Olen miettnytkin, ettei minusta ole vaimoksi. Haluan pysyä rakastajattarena miehelle.

• aina lapsukainen ite
        .nainen kirjoitti:

Olen miettnytkin, ettei minusta ole vaimoksi. Haluan pysyä rakastajattarena miehelle.

samat sanat, ei musta ole mikskään kardemummalle tuoksuvaks sunnuntaipullaks.. eikä lapsen kasvattajaksi

• tuollaistamietin

Itse olen eronnut jo vuosia sitten, mutta tässä muutamalla sanalla.

Antakaa puolisollenne tilaa elää myös hänen omia unelmia, älkää edes yrittäkö väkisin toista muuttaa.
      Jättäkää suhteeseenne pieni salaperäisyys ja -myhkäisyys, kaikkea tekemisiä ei tarvitse udella.
      Unohtakaa mustasukkaisuus. Se kalvaa suhdetta pahasti.
      Rakastakaa ja arvostakaa toinen toisianne, juuri sellaisena kun olette.
      Tukekaa toinen toisianne, kun toisella tai yhdessä on vaikeaa.
      Puhukaa avoimesti, myös tunteistanne ja mielihaluistamme.
      Ihminen on ihminen, lemmikki on lemmikki. Siinä on iso ero.

Siinä pääsiästoivotukseni teille, hyvät lukijat.

• easteria kaikille

Kiitos ja hyvää jatkoa sulle, kirjoitit wiisaita lauseita :)

• BIKINI!

Armahtakaa kurjaa sokeaa. Minä en voi sitä nähdä.Vaikka on kevät!

• totuus satuttaa

Ei oo kyl suomi-miehetkään pysyneet samana kuin ennen avioliittoa: kaljamahaisia, piereskeleviä juntteja ne on verrattuna muihin Euroopan miehiin!!!!!

• My One And Only

Käyx tällänen puol "svedu" Ja varsinkin "eräälle" ihanalle naiselle ; )..vink..vink..hihhih! ; )

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      98
      4466
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3313
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2370
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1378
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      34
      1143
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      37
      1086
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      13
      1054
    8. 158
      1007
    9. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      934
    10. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      872
    Aihe