joo tänne tulee taas kaikki ihanat ihmiset aukoo et kui säälittävää tää o:) mut niiiiin oon 12 vuotias 160 cm pitkä ja painan 69 =/ toi luku kuulostaa iha sairaan läskiltä mut omasta mielestä en oikeesti oo! ei oo ees mahaa eikä mitää, mut on vaa iha sairaan leveet hartiat ja tällee =D kiiitos vastauksia!
voisko kukaan poika ees kuvitella seurustelevansa mun kans? =D
27
594
Vastaukset
- jaahazsssd
99 hahahahahhahahahhahah oikeesti oot 99 ei tarvi seurustella vielä.
- opjpöijä
TROLOLOLOLOLLOLLOLLOLOOOOOOOOOOOOOOO
TROLOLOLOLOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO - :D
mä voisin:)
- moimoi696996
69... mä oon 168cm ja painan 51kg jo on jännää ja oon poieka
- moi moi hei hei
Voi vittu 168cm ja 51kg sairaan ruipelo kyl pojal pitää olla enemmä painoo jos on noin pitkä ei ketää haluu tollast ruikkaa
- moi moi hei hei
moi moi hei hei kirjoitti:
Voi vittu 168cm ja 51kg sairaan ruipelo kyl pojal pitää olla enemmä painoo jos on noin pitkä ei ketää haluu tollast ruikkaa
Oon itse 12v ja olen 170cm pitkä ja painan 68kg mielestäni mul on myös todella isot hartiat ja luut et mua ollaan sanottu iso kokoisuuden takia hulkiks.joo kyl mul kelpais
- 98jätkä-
kiva tikku ^ ..... syö ihmine jotai, ei tytöt tommosista tykkää, se on huomattu! joo kyl kelpaisit=)
- 97jätkä....
äläs nyt riehu ei tytöt manboobseista tykkää
- hbteqhe
Olet vakavasti ylipainoinen paska. Valittelen "rumaa" kielenkäyttöäni mutta tämä on tosiseikka. Tällainen oire vaatii ehdottomasti hoitoa. Hoitamattomana tämä oire voi johtaa sinut jopa vakaviin ongelmiin. Tee siis asialle jotakin ennen kuin se on liian myöhäistä!!
Etoo ylipainonen ! :) Ja joo hyvä oot =)
- 15+9=24
Oot vasta kasvuiässä ja on normaalia, että paino on hieman normaalin yläpuolella. Muistat vaan syödä terveellisesti ja liikkua niin ei tarvii huolehtia tommosesta.
- Jätkä96
Ei tossa iässä nyt mitään seurustelua kannata miettiä..Ite oon 16 enkä seurustele. Eikä lähes kellään meiänkään luokan jätkillä oon tyttöystävää. Olikohan noin 3:lla 11:sta. Eli sun ikähaarukan pojilla ei seurustelu oo mielessäkään.
- näin ja niin
oot läslki!!! hyi kauhia. sori jos loukkasin. ite on sun ikäses ja noin saman pitune, ja painan 40 kiloo, ja oon omasta mielesttä läski :/ nii mä oonki... läski... ällöö. koitan laihuttaa, et pojat, älkää huoliko :DD
:((- 250 cm ja 30 kg
Ootko trolli vai helvetin tyhmä?? Tai no anoreksiaki on tietysti mahollista... Mut siis n. 160 cm ja 40 kg, joo... Eikä 160/69 nyt niin läski ole kuten joku jo sanokin, niin tossa iessä pituus ja paino ei välttämättä oo suhteessa toisiinsa
- kinnostunu
sä oot alipainonen!!
- ........=_=
...15..v.....
- minä tykkään
kelpaisi mulle
- 12 vuotta
No minulla ainakin on hirveän yksinäinen ja tunnen itseni läskiksi ja rumaksi koska kukaan ei ole edes pyytänyt minua alkamaan eikä discossa tanssimaan hitaita minä olen 163cm pitkä ja painan 63kg ja samanikäinen olen.olen aika varma että tässä iässä on vain saada hellyyttä ja läheisyyttä siltä tyttö-tai poika ystävältä ja itse masennuin joskus 11 vuotiaana kun ei minulla paljon kavereitakaan ollut.Että minusta (siis minun mielestä) ei iällä ole väliä että seurusteleeko vaiko ei tai no joku 7.v ykkösluokkalainen on nyt jo vähän liian nuori....mutta joku 11-14 vuotias ei minusta ole liian nuori seurustelemaan.Ja jos nyt vaikka vertaa minunserkkuani niin hän on seurustellut 8 vuotiaasta asti saman kanssa niin mikäs siinä hän on siis nyt 16 vuotta.
- potari
lol
- alottajaaaaaaaaa(=!
vähä epämäärällisiä vastauksia tänne toki kaivattiiinki ... -,- mut joo mä oon ns "seurustellu" nelosella, silloin olin vielä pulleempi ja tällee ja sitte toisen kerran joskus vitosella ja ny mua on jo kaks pyytäny alkamaa .. en ny leiju täs vaa sanoin jos jotaki kiinnostaa, et en todellakaa oo noi läski miltä kuulostan :D
- alottajataaaaaaaaa:D
jeejee kävin puntaris olin laihtunu 2 kiloa tekemättä mitään erilaista liikuntaa/ruokavaliota :D:D (y) heehehe huippu fiilis !
- potari
Katoit luultavasti väärin.
- alotttaja(-:(-:
mee sä potari vittuu :-):-)
- King Harkinian
Vittu opettele kirjottamaan kusinaama T.The King
- Sniberra
Ootahan kuule muutama vuosi edes.. Itse seurustelin ensimmäisen kerran 13v, suhde kesti vuoden ja silti kadun, vaikka suhteessa ei sinänsä mitään vikaa ollutkaan. Olet nuori, ei ole kiire sitoutua. Elä itsellesi!
- 00
Kuulostaa hyvältä! itse olen 11 koht 12v poika kyl mulle kelpais! :) =)
- Urheilijaaaaaa
No, mä oon 18v urheilijajäbä, 174/65. You do the math. Alipainoseks sua ei voi hyvällä tahdollakaan sanoo. Uskoisin että kuulut BMI:si perusteella lievästi ylipainoisiin, joten älä vielä panikoi, ikääkin kun on vasta 12. Toisaalta 22v kaveri on 178/86 eli ylipainonen, rasvaprosentti tosin alle 5. Että ei se BMI aina oo oikeessa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse984852Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1143962Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2113870Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1202265Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575801987Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.801386- 1371354
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1701343En ymmärrä ateisteja!
Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???5851259- 531145