Olet kyllä todella kaunis.Päivä piristyy aina kun sut siinä kassalla näen.
Kaunis kaupan kassa.
10
457
Vastaukset
- .........
Missäs kaupassa tää tyttönen on?
- mastertkd
Näen hänet tuossa lähellä olevassa ruokakaupassa...
- säälittäväpelle
missä missä missä?
olenkohan se minä minä minä???!"
missä tämä tapahtui mikä kunta mikä aika minkä näköinen wergh3w4r- Jns Jns Jns
miksi olet noin ilkeä?
En ole aloittaja, mutta olisin voinut kirjoittaa saman viestin.
- A
Tuossa lähikaupassa on kyllä koko kylän kaunein myyjätär Mari ;)
- J
Televisiossa oli jollain kanavalla ohjelma kohdeseksuaalisuudesta.Siinä joku nainen oli rakastunut Berliinin muuriin ja toinen henkilö Eiffel-torniin.
- mastertkd
Juu u täytyy kyllä todeta että näytät päivä päivemmältä kauniimmalle.
- aqseed
Miksi kaikki ihastuu aina niihin kaupan kassoihin eikä niihin myyjättäriin...:D Kassafetissi kenties syynä :DD ....
- Antiikki!
Minun mielestä antiikkinen kaupan kassa on kaunis ja varmasti maksaa paljon. ♥
- A
Kyllähän ne kassat kalliita on, mutta myyjättäret niitä kauniita :)
Voi kun tietäisikin mitä teillä mielessänne liikkuu, että ette ole vain pakon sanelemana kohteliaita..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874048Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242901No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341311
- 10899
- 131875
- 6864
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750