eli oon siis 12v poju ja meen koulus on tosi kuuma tyttö ja mua alkaa ain panettaa ku nään sen,ja välil meen vessaan runkkaa,mut aina tunnilla alkaa hirvveesti panettaa,ni mitä kannattais tehä???? kandeisko kysyy silt tytölt et voisko se harrastaa mun kaa sexii? ja mun pippeli on jo aika iso ja runkkaus on ain ihanaaa ku aattelen sitä tyttöö,mut miten koulus pitäis? HELP!
Helppiii runkkausongelma 12v poju!
runkku
1
350
Vastaukset
- Nii´i
Huh huh. Ei ton ikäsenä vielä sekastailla! Runkkaile ihan rauhassa vaan, oota 10 vuotta, mee naimisiin ja koe maailman paras hääyö.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1002603Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww981616- 671505
EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje141226Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi201002- 81963
Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe43897Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta117876- 54803
- 30736