Keskiyö/tuntijasi

Rapu nainen

Voitko minulle myös katsoa. Erosta yli 5vuotta. Ihmissuhteet solmussa, myös rahaa ja terveys. Missä rakkaus?

4

68

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei

sinulla on ollut vaiheikasta ja moni asia on muuttunut, kääntynyt ihan päälaelleen.
      olet myös oppinut monta uutta läksyä elämästä ja ottanut pitkän askeleen eteenpäin. siitä on hyvä jatkaa kypsempänä ja viisaampana aikuisena ihmisenä.

sinun lähelläsi on pariskunta, joka ei ole rehellinen, eikä kerro avoimesti itsestään. he yrittävät hyötyä sinusta. karista heidät kauemmaksi, on sinulla muitakin tuttavia.
      sitten on tuo raha-asia, eli asumiseen sinulla menee melko paljon rahaa.
      nyt minun mieleeni nousee jokin leirintäalue tai puisto tai jokin sellainen laajempi alue, minkä kautta sinä voisit tienata rahaa.
      et nyt välttämättä puutarhurina, mutta jokin hyvä energia vetää sinua sellaiseen paikkaan.

et sinä tietenkään yksin jää, vastaasi tulee kiltti ja mahdollisesti eronnut hyväluonteinen mies. etsit ehkä epätietoisesti vahvaa olkapäätää ja matalaa bassoääntä, mutta tämä ihminen enemmänkin sinun sielunpuolikkaasi, kuin miesten vaatemainoksista.
      katso luonnetta tarkasti, sillä se merkitsee paljon enemmän, kuin kauniit vaatteet ja päivittäin ajeltu parta.
      aikoja minä en pysty näkemään, en oikein mitään numeroita.
      mutta jäitä hattuun, vastahan se on huhtikuu!

t. Keskiyö

• Rapu nainen

Paljon kiitoksia sinulle. Kuukausi sitten tuli uusi tuttavuus netistä.Eronnut. Pyysi minut silloin syömään ja kahville. Nyt ei enää kuuluu mitän. Miten näet hänet. Silloin en voinut lähteä. Hän ei vastaa enää teksti viestin, onko hänellä joku toinen vai onko erosta liian lyhyt aika. Ottako hän vielä yhteyttä ihastuin hänen ulkonäkön kun sain kuvan. On mun ajatuksissa koko ajan. Hän on hyvin koulutettu ja paljon töitä.Hänellä oma yritys.

• Hei

tällä miehellä on monta rautaa tulessa, etkä sinä valitettavasti ollut kuin yksi kipinä siinä liekissä. mutta onneksi ei ehtinyt tapahtua sen suurempia.
      näitä tapahtuu tällaisissa nettituttavuuksissa, vaikkakin sieltä löytyy myös todellista rakkautta.

mutta kuten sanoin, älä sokeudu miehen ulkonäöstä. vaatimaton mies on sinulle parempi, sellaisen sinä kohtaat.
      äläkä ole surullinen, näin on ihan hyvä ja säästyit monelta valheelta ja epämukavuudelta.
      pää pystyyn!

t: Keskiyö

• Rapu nainen

Kiitos sinulle kun jaksat katsoa. Unohdan hänet. Vaatimaton mies onko joku vanha tuttu tai uusi tuttavuus. Kerro vähän millainen. Miten mun kesä?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin

Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee
      Maailman menoa
      66
      2191
    2. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      6
      1826
    3. Miten kestätte tyhmiä?

Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa
      Sinkut
      238
      1344
    4. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      980
    5. Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50

Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?
      Ikävä
      210
      975
    6. Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä

Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.
      Kaste
      90
      967
    7. Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?

Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki
      Tv-sarjat
      21
      915
    8. Kaatopaikka Inhassa

Kuka omistaa kyseisen kaatopaikan? Näkymä tielle kammottava!
      Ähtäri
      19
      756
    9. Onko se liikaa pyydetty

Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin
      Ikävä
      39
      750
    10. Jos joku kertoisi ihastuneensa sinuun

mutta sinua ei voisi vähempää kiinnostaa, niin vastaisitko silti ystävällisesti?
      Sinkut
      93
      719
    Aihe