Martinan kehut :

***

Tästä se alkakoon...:D

40

490

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Voih, kuolen ikävään

      Tässä ketjussako Martina saa käydä kehumassa itseään?
      Eikö Seiskablogi riittäisi, vaikka on tämä tietysti siinä mielessä kätevä, ettei tarvitse klikkailla blogia.

      Tervetuloa Marza, odotamme jo kiihkeinä.

    • hufsvsd

      Kiihkeänä varmasti odotat.
      Kiihkeänä sekaisesta raivosta,valmina antamaan plussia ja miinuksia.
      Siinähän se elämä menikin.

      • My 2 cents

        Ilmassa on sakeaa vittuilun makua :XP

        Kehuja:
        -Martina Aitolehti on onnistunut ärsyttämään ainakin joitakin ihmisiä mielen tasapainon partaalle. Saavutus se on sekin, johon moni ei pysty koskaan.
        -Suihinotto Botox-huulilla ON unohtumaton kokemus. Siihen ei tavan suomityttö pysty.


      • 13 cm kova
        My 2 cents kirjoitti:

        Ilmassa on sakeaa vittuilun makua :XP

        Kehuja:
        -Martina Aitolehti on onnistunut ärsyttämään ainakin joitakin ihmisiä mielen tasapainon partaalle. Saavutus se on sekin, johon moni ei pysty koskaan.
        -Suihinotto Botox-huulilla ON unohtumaton kokemus. Siihen ei tavan suomityttö pysty.

        onko kommentoija Stefan, Esko,tvai Eremneko, vaiko sitten joku muut niistä sadosita ja taas sadoista, joiden pippeliä Martta-täti on päässy lutkuttaan ;)


    • Vongun yksin

      Ei ole Maraa kuulunut. Olisiko töissä tai Gyylissä?

    • ~~ToimistonPojat~~

      -Kaunis
      -Sexikäs
      -Impulsiivinen
      -Itseironiaa omaava (nauroi omille legendaarisille kanootti sekoiluilleen)
      -Tyylikäs
      -Rohkea
      -Urheilullinen
      -Tulinen
      -Ei märehdi menneissä
      -Katse ja tavoitteet suunniteltu tulevaisuuteen
      -Ei känniääliö
      -Hyvä äiti muksulleen
      -Ulkonäöstään huolehtiva
      -Muodokas, uhkea
      Jne.jne.jne.

      • Samat sanat

        -Kaunis -> Pimeässä rumempikin käy kaunottaresta.
        -Sexikäs -> Anteliaasti on paikkojaan esitellyt.
        -Impulsiivinen -> Pulmallinen impulssiherkkyyskö?
        -Itseironiaa omaava (nauroi omille legendaarisille kanootti sekoiluilleen) -> Hysteria?
        -Tyylikäs -> Paitsi uusi maatuska-look?
        -Urheilullinen -> Ainakin puheissaan?
        -Tulinen -> Läheisille sattuu "onnettomuuksia"?
        -Ei märehdi menneissä -> Häpeää menneisyyttään?
        -Katse ja tavoitteet suunniteltu tulevaisuuteen -> Ja jalat tukevasti irti maasta.
        -Ei känniääliö -> Tuohon en sano mitään
        -Hyvä äiti muksulleen -> Mistä voit tietää? Oletko feministi?
        -Ulkonäöstään huolehtiva -> Ehkä on pakkokin huolehtia?
        -Muodokas, uhkea -> Ilmeisesti rupsahtanut, mutta silikonia riittää.


    • etelänmies

      KUUMA kissa! Mmrrnauu...autch!

    • stefusbride

      tosiaan joo:AUTS!!!!not......!!

    • Pääsiäisämmi

      Hehkeä Kypsä Aikuinen Nainen: Perfect, smack

    • gaaaaabaaa

      Tämä LAHJATON TURHAKE ei tarvitse edes ilmaislehdessä palstatilaa.
      aa=sider-mother.. viiksi itse pöhöttynyt päin vit...ua olevat tatskat ja tosiaan ne VIIKSET.ja vielä kamalat reidet.
      Milloin toy-boy sanoo adios ei jumaliste kyllä on köyhän ö-luokan turhakkeesta
      kyse. JOPA Eskokin on löytänyt asiallisen fiksun ammatti tanssijan tyttöystäväkseen.ja kauniskin on tämä Eskon uusi kaunis nainen.

    • jöpöttää

      Martinan KIIHOTTAVAT HAUIKSET!

    • Ihq

      Mehän tehdään Marasta ihan pelle. ;)

      • tehnytitsestäänpelle

        On ihan itse sen jo tehnyt.


    • laatikkomuoto

      Muodokas?? Rinnat muovia eikä vyötäröä!

      • Catwoman->Martina

        Me miehet emme välitä oliko sliconia rinnoissa vai ei eikä vyötärökään ole tarpeen, leveä lantio ja Marzun peba->AuuuuuuuuWauuuu *HOTHOT*


    • Kehuja satelee

      Minusta Martinalla on aivan mielettömät viikset.

    • Surunauhat?

      Martinalla on navanalla ihan mieletön
      tatuointi.

    • mun tatskat ok.

      Tuolla joku kirjoitti mehän tehdään martinasta pelle. EI tarvitse kun on JO valmiiksi
      1000% PELLE.

    • Mik-a-el-

      Martina on vain niiiiiiiin ihana, ei sille vain voi mitään.
      Suomalaiset nais tavikset jää kauas Martinan taakse, mollaajat on suurinosa, uskosin, juuri näitä edellämainittuja nais taviksia juuri. Juu, mutta me miehiset miehet
      tykätään ja sekös se sitten sieppaa!! Ottakaa Martinasta mallia niin voi flaksi käydäkin, ou jee...

    • Photo stop
    • - on pakkasella

      Martina oli uranuurtaja salarakaskikkailussa.

      Samoin ajoivat Eskon kanssa sisään, nyt jo tyrkkyparien vakiokuvioihin kuuluvan, kirkko peruttu, erotaan, eikun kumminkin vihille, erotaan jne. julkisuusrumban.

      Kulttuurivaikuttaja siis on.

    • Viidakon_Tarzan

      Puhuiko joku joskus Martinan laulutaidottomuudesta? Tsekkasin subilta sen Viidakon Tähtöset ohjelman ja aikas kiiree tunnelma oli mimmeillä!! Ja kuulema kiristyy ens jaksossa, pakko katsoa(heh)! Yllättäjä oli Martina, josta aiemmin luulin et sen ääntä on "paranneltu" ainaskin albumiin (en tosin oo kuullut sitä) ja keikoilla, jossa se laulaa playbackinä, mutta mimmi veti eilen oikein hyvin ihan raakana ilman taustoja keskellä viidakkoo, hyvin meni sanon minä! Joten pisteet siitä.

    • nuottikorvaton

      Eihän se mennyt ollenkaan nuotilleen.

    • zider999

      täällä YRITTÄÄ ilmeisesti viiksi-maran sider-mother puolustella " ihme " lapsensa
      puuhia. voi ressukkaa tai voi ressukoita.

    • surkeaaaaa

      Mun poikani on musiikin ammattilainen ja sanoi että ei tämä mara siinä
      oikeasti laulanut se tuli suber-tähden ainokaiselta nauhoitus-biisiltä.
      Se siitä laulamisesta siinä suber-ohjelmalmassa. Kaikkea paskaa sitä
      subiltakin tulee. Onneksi on edes canal mistä viitsii katella huomattavasti
      parempia ohjelmia.

      • Nuottikorvaa

        Katsoppas se ohjelma subilta uudestaan ja kuuntele se lauluosuus. Minkälainen musiikki asiantuntia väittää sen tulevan nauhalta kun Martina laulaessaan selvästi hengästy! Nekö hengästymisetkö on sitten päälle dupattuja, vai?


    • reiskaR.
    • Eieieimene niin

      Marzun Annuska Äitee tuskin puolustelee tytärtään nimittäin jos se vetää niin paljon siideriä mitä väitetään ja tytärkin on PA niin TUSKIN se omistaa edes tietokonetta!
      Mistä meinaan rahat siihen liittymäkin maksaa!

      • pummeja

        Mutta nepä jättääkin kaiken aina maksamatta.


    • all or nothing

      Ajatelkaa tälläinen turhake pitää meille viihdettä samoin kun tuksukin
      ja ilmaistakin on. Emme voi ymmärtää miten alas ihminen voi mennä
      kun neiti ei ole saavuttanut mitään ei millään saralla.

    • 2220000))))))

      Sossu porukkaa ollut aina eli sieltä hilloo.

    • Kartalta pudonnut

      Aika värikästä porukkaa täällä. Itse en anna kehuja enkä moitteita ko. henkilöstä kun en hänestä ole muodostanut minkäänlaista mielipidettä,tai siis että tusinatavaraa kun on näitä bb-hennoja ja seiskan tähtityttöjä ym. ihan liiaksikin asti. Samoin missejä on aivan liikaa nykyisin!

    • kuka täällä viitsii

      Tylsä palsta tämä. Iltalehden Julkkispalsta on paljon parempi. Miksi täällä ei muuta kuin hymistellä luuserijulkuille? Kommentitkin ovat totaalisen tylsiä.

      • Linkki kiitos

        Laitatko linkin sinne palstalle? Itse en ole semmoista huomannutkaan IL:ssa.


    • tässä linkki
    • .jk.

      vaaniin

    • kiinni jäi

      Kuka myymälävarkaista tykkää??

    • jazzzzz

      Harmaa naamalla EI ole töitä joitain hömppä juttuja....sorry kirjoittaahan harmaa
      kasvo sentäs seiskan blogia. näyttää muuten 40 kymppiseltä vähintäänkin.
      kuulemma hänen mutsi vahtii täällä kirjoituksi" suber-julkusta" ja puolustelee
      sen minkä viinaksiltaan ehtii. Huopalahdesta ihmiset kertovat että ei todella
      sylje viina lasiin.

    • iiiiiris

      Koska aa maksat Markulle viina velkasi?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1226
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1091
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      136
      979
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      812
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      305
      782
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      686
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      626
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      589
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe