syy miksi Jonkka ei tutki Wallinin asuntokauppoja! On se mahtava "klubi" tämä hyväveliaate!
Ihan tulee mafia mieleen!
Hyvä Veli tietenkin
11
59
Vastaukset
- jäkäti jäkäti
Sinäkin taas havahduit? Sitkeessä istuu sinussa herraviha. Mitään rikokseen liittyvää ei ole havaittu, ketuttaako?
- ?
Eikö tuota asiaa voi käsitellä jo ennestään monilla samasta aiheesta olevissa ketjuissa?
Tapanani ei ole moisesta sanoa, nyt tein toisin.- ei joka palstalla
Nythän siitä vasta uutisoitiin! Missä palstalla olet tämän (juuri tämän, ettei ruveta tutkimaan asuntokauppoja) nähnyt? Minä kun käyn vain tässä "vanhusten" palstalla.
- ?
ei joka palstalla kirjoitti:
Nythän siitä vasta uutisoitiin! Missä palstalla olet tämän (juuri tämän, ettei ruveta tutkimaan asuntokauppoja) nähnyt? Minä kun käyn vain tässä "vanhusten" palstalla.
Luin sen nettiuutisista, joita kai kaikkia ei tänne kannata tuoda.
Mutta, enpä ole oikeutettu sanomaan muuta kuin oman mielipiteeni.
Yhden muiden joukossa.
Jatketaan harjoituksia.
Kaunista Pääsiäistä! - jelppaan vähän
ei joka palstalla kirjoitti:
Vaikka tuohon olisit hyvin voinut jatkaa: http://keskustelu.suomi24.fi/node/10565320
- ERITTÄIN OUTOA ????
Tämä on kyllä kaiken h u i p p u JONKALTA,, on tainnu Jonkka riepu itsekki sotkeentua pahasti johonki rikolseen, ku puolustaa selvää rikollista noi selkeästi,
EI VOI YMMÄRTÄÄ eikä voi HYVÄKSYÄ
JONKKA itse nyt tutkintaan, tehdään rikosilmoitus rikolisen puolustamisesta, tutkinta pyyntö heti voimaan !!??
170 000 eyron voitto, joka on YLI mijoona markkaa , ei todellakaan voi mitenkää ymmärtää rehelliseksi puuhaksi tommosta kaupantekoa !!??
Tavallinen kansalainen EI koskaan voisi saada tommosia voittoja asuntokaupoissa, ilman hyväveli verkostoa !!??
VÄÄRYYTTÄ Walliinin touhut, JONKKA samaan rosvokoplaan kuuluva !!??- Ei rikosta...
Sähän kiihdyt taas raivoon arvaamattomaan. Jos olo ei tavallisena kansalaisena miellytä, miksi olet sellaiseksi jäänyt?
Kateuden syvä rintaääni puhuu!
- PääsiäisPimppi
Wallin toimi kulttuuriministerinä, kun hän möi asuntonsa säätiölle 2009.
- rosvot kiinni,,,
MIKÄ puolustus se muka on ??? EI mikään ??
- butterbeam m
Toivattavasti hän pyytää anteeksi.
- meeriamanda
Keneltä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874168Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283137No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770