Minusta kalja on ällön makuista. Ja se röyhtäytyksen odottelu. No tietysti tuntuu
kivalta, kun röyhtäys viimein tulee. Mutta minusta on turhaa juoda kaljaa pelkästään röyhtäyksen vuoksi. Siispä pysyttelen raittiina, niin kuin tähänkin
asti.
Miksi en totu koskaan kaljaan
4
177
Vastaukset
Onko varma että olet ollut raittiina tähän asti jos tiedät että kaljaröyhtäys tuntuu kivalta?
Heräsi kysymys, mistä on kysymys?- hauskaapääsiäistä!
Kyllä minä aina silloin tällöin ruokailen, vaikka se saataakin aiheuttaa suolikaasuja.
- zz-zz
Minulla on sama vika kalja ei maistu, ei ainakaan kolmonen ja nelonen.
Ykköstä olen totutellut juomaan janojuomaksi saunan jälkeen.
Onneksi viina maistuu kaikki laadut kirkkaasta konjakkiin. Pitää vaan muistaa pitää kohtuus mielessä. Ei maistu kerralla kuin pari kolme paukkua.
Alkoholin vaikutuksen alainen olen, mutta en humalassa. Tällä hetkellä en kumpaakaan. kalja on ihan hyvän makusta toiset paremman makusia kun toiset juon kaljaa sillon tällön ei se mua ainakaan sen kummemmin röyhtäytä en oo raitis enkä rupee raittiiks.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2333961Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1222291Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575821996- 1401429
Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein127927- 77909
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!37900Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!330849Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8767J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl61736