Hei Mies oletko täällä?

19:19

Ikävöin sinua ihan mielettömästi, voitasko tavata tänään?
En ole kyllä varma uskaltaisinko edes tavata sinua mutta rakastan sinua ihan mielettömästi
en ole nähnyt sinua edes pitkään aikaan ja luulen etten saisi edes sanaa suustani sinut nähdessäni menisin aivan lukkoon mutta katsoisin kyllä ihan varmasti niin ihaniin silmiisi
rakastan kaikkea sinussa, myös ihanaa ääntäsi jota kuuntelisin loputtomiin ja ihanaa nauruasi jota myöskin rakastan.
On suorastaan pelottavaa miten paljon tunnen sinua kohtaan pelkään antaa tunteilleni vallan mutten tietenkään tarkoita että satuttaisin sinua mitenkään, en voisi koska rakastan sinua niin paljon en voisi koskaan satuttaa sinua mutten ole koskaan satuttanut ketään muutakaan, en ole mikään tappelupukari vaikkakin sitä monet
naiset nykypäivänä ovatkin
et usko miten ikävä minulla on sinua rakas

7

213

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ihanalle rakkaalleni

      Joo voidaan tavata rakas. Ikävöin sinua niin kovin, että kallo kohta halkeaa.

      • ap

        Samoin täällä kohta kallo p...un päreinä sinua miettiessäni mitä sulle kuuluu?
        olisi niin paljon kerrottavaa sinulle, tulisitko kanssani vaikka laulamaan ja juttelemaan sitten voitais vaikka pyörähtääkin jokin kipale yhdessä josko sitten en sinua niin paljon jännittäisi miten sinua niin paljon mietinkin, koskaan en ole mitään näin suurta tunnetta tuntenut ketään miestä kohtaan, pelottaa jo pelkkä ajatuskin sinusta ja minusta pääsisimmekö koskaan niin läheiseen kanssakäymiseen keskenämme
        en osaa sanoa mistä tämä tunne on niin voimmakkaaski kasvanutkin etten edes sanoin pysty sitä kuvaamaan tärisen jo pelkästä ajatuksesta.........


    • On täysillä.........

      näköjään rakastunut tuo ap, jos olis mulle menisin ainakin viivana jos vain tietäisin mihin pitäisi tulla

      • ap

        Hän jota tarkoitan kyllä tietää mihin pitäisi tulla mutta tunne taitaakin olla minun osaltani aitoa, hänen osaltaan se taitaa olla vain leikkiä eikä mitään todellista tunnetta
        uskoisin että jos hän rakastaisi minua aidosti hän tekisi kaikkensa minut tavatakseen


      • ap
        ap kirjoitti:

        Hän jota tarkoitan kyllä tietää mihin pitäisi tulla mutta tunne taitaakin olla minun osaltani aitoa, hänen osaltaan se taitaa olla vain leikkiä eikä mitään todellista tunnetta
        uskoisin että jos hän rakastaisi minua aidosti hän tekisi kaikkensa minut tavatakseen

        Jotenka nyt laitan sydämeni kassakaappiin ja monien lukittujen ovien taakse enkä avaa sitä enää koskaan kellekkään, tämä on jo muutenkin satuttanut sydäntäni niin paljon ettei siitä ole kohta enää mitään jäljellä jotenka se täytyy laittaa pehmustettuun ja lämpöiseen kaappiin loppuelämäksi ja lukot hävittää ettei niitä avaimia enää kukaan koskaan löydä.
        En näytä enää koskaan rakkauden tunnetta enää kellekkään siitä ei tule mitään muuta kuin sydänsuruja ja yhtä tuskaa
        kyynisyys tunneelämässä on paljon helpompaa, kokemusta on.


      • On täysillä.........
        ap kirjoitti:

        Jotenka nyt laitan sydämeni kassakaappiin ja monien lukittujen ovien taakse enkä avaa sitä enää koskaan kellekkään, tämä on jo muutenkin satuttanut sydäntäni niin paljon ettei siitä ole kohta enää mitään jäljellä jotenka se täytyy laittaa pehmustettuun ja lämpöiseen kaappiin loppuelämäksi ja lukot hävittää ettei niitä avaimia enää kukaan koskaan löydä.
        En näytä enää koskaan rakkauden tunnetta enää kellekkään siitä ei tule mitään muuta kuin sydänsuruja ja yhtä tuskaa
        kyynisyys tunneelämässä on paljon helpompaa, kokemusta on.

        No niin mies ei tiedä minkä kultakimpaleen menettä tuossa naisessaan mutta meitä miehiä on monenlaisia, on niitä jotka eivät osaa arvostaa naistaan ollenkaan ja sitten on niitä jotka ovat elämää jo nähneet ja ymmärtävät sitten naistenkin päälle
        arvostus ja kunnioitus lähtee molemmista ei vain toisesta osapuolesta


      • ap
        On täysillä......... kirjoitti:

        No niin mies ei tiedä minkä kultakimpaleen menettä tuossa naisessaan mutta meitä miehiä on monenlaisia, on niitä jotka eivät osaa arvostaa naistaan ollenkaan ja sitten on niitä jotka ovat elämää jo nähneet ja ymmärtävät sitten naistenkin päälle
        arvostus ja kunnioitus lähtee molemmista ei vain toisesta osapuolesta

        Kiitos, kannustuksesta mutta se taitaa olla parempi etten suo hänelle enää ajatustakaan enkä ole enää edes tuntevinani häntä
        niin hyvin kuin (luulin) tuntevani jos satun näkemään hänet joskus
        mutta nyt lähden ulos rentoutumaan enkä suo hänelle enää ajatustakaan
        ikäväni luritukset lopetan tänne heti alkuun
        eipä niistä ole ollut mitään henkistä hyötyäkään sydän vain ihan rikki revitty mutta nyt en enää jaksa tätä ainaista odotusta ja odotusta
        sydämeeni ei ole enää kellään mitään asiaa
        luulin jo löytäneeni sen elämäni rakkauden mutta sellaista ei ole minulle edes tarkoitettu jotenka en toivo siltä osin enää koskaan yhtään mitään se todellakaan kannata


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      114
      1259
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1143
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    4. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      45
      975
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      853
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      317
      802
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe