Ikävöin sinua ihan mielettömästi, voitasko tavata tänään?
En ole kyllä varma uskaltaisinko edes tavata sinua mutta rakastan sinua ihan mielettömästi
en ole nähnyt sinua edes pitkään aikaan ja luulen etten saisi edes sanaa suustani sinut nähdessäni menisin aivan lukkoon mutta katsoisin kyllä ihan varmasti niin ihaniin silmiisi
rakastan kaikkea sinussa, myös ihanaa ääntäsi jota kuuntelisin loputtomiin ja ihanaa nauruasi jota myöskin rakastan.
On suorastaan pelottavaa miten paljon tunnen sinua kohtaan pelkään antaa tunteilleni vallan mutten tietenkään tarkoita että satuttaisin sinua mitenkään, en voisi koska rakastan sinua niin paljon en voisi koskaan satuttaa sinua mutten ole koskaan satuttanut ketään muutakaan, en ole mikään tappelupukari vaikkakin sitä monet
naiset nykypäivänä ovatkin
et usko miten ikävä minulla on sinua rakas
Hei Mies oletko täällä?
7
213
Vastaukset
- ihanalle rakkaalleni
Joo voidaan tavata rakas. Ikävöin sinua niin kovin, että kallo kohta halkeaa.
- ap
Samoin täällä kohta kallo p...un päreinä sinua miettiessäni mitä sulle kuuluu?
olisi niin paljon kerrottavaa sinulle, tulisitko kanssani vaikka laulamaan ja juttelemaan sitten voitais vaikka pyörähtääkin jokin kipale yhdessä josko sitten en sinua niin paljon jännittäisi miten sinua niin paljon mietinkin, koskaan en ole mitään näin suurta tunnetta tuntenut ketään miestä kohtaan, pelottaa jo pelkkä ajatuskin sinusta ja minusta pääsisimmekö koskaan niin läheiseen kanssakäymiseen keskenämme
en osaa sanoa mistä tämä tunne on niin voimmakkaaski kasvanutkin etten edes sanoin pysty sitä kuvaamaan tärisen jo pelkästä ajatuksesta.........
- On täysillä.........
näköjään rakastunut tuo ap, jos olis mulle menisin ainakin viivana jos vain tietäisin mihin pitäisi tulla
- ap
Hän jota tarkoitan kyllä tietää mihin pitäisi tulla mutta tunne taitaakin olla minun osaltani aitoa, hänen osaltaan se taitaa olla vain leikkiä eikä mitään todellista tunnetta
uskoisin että jos hän rakastaisi minua aidosti hän tekisi kaikkensa minut tavatakseen - ap
ap kirjoitti:
Hän jota tarkoitan kyllä tietää mihin pitäisi tulla mutta tunne taitaakin olla minun osaltani aitoa, hänen osaltaan se taitaa olla vain leikkiä eikä mitään todellista tunnetta
uskoisin että jos hän rakastaisi minua aidosti hän tekisi kaikkensa minut tavatakseenJotenka nyt laitan sydämeni kassakaappiin ja monien lukittujen ovien taakse enkä avaa sitä enää koskaan kellekkään, tämä on jo muutenkin satuttanut sydäntäni niin paljon ettei siitä ole kohta enää mitään jäljellä jotenka se täytyy laittaa pehmustettuun ja lämpöiseen kaappiin loppuelämäksi ja lukot hävittää ettei niitä avaimia enää kukaan koskaan löydä.
En näytä enää koskaan rakkauden tunnetta enää kellekkään siitä ei tule mitään muuta kuin sydänsuruja ja yhtä tuskaa
kyynisyys tunneelämässä on paljon helpompaa, kokemusta on. - On täysillä.........
ap kirjoitti:
Jotenka nyt laitan sydämeni kassakaappiin ja monien lukittujen ovien taakse enkä avaa sitä enää koskaan kellekkään, tämä on jo muutenkin satuttanut sydäntäni niin paljon ettei siitä ole kohta enää mitään jäljellä jotenka se täytyy laittaa pehmustettuun ja lämpöiseen kaappiin loppuelämäksi ja lukot hävittää ettei niitä avaimia enää kukaan koskaan löydä.
En näytä enää koskaan rakkauden tunnetta enää kellekkään siitä ei tule mitään muuta kuin sydänsuruja ja yhtä tuskaa
kyynisyys tunneelämässä on paljon helpompaa, kokemusta on.No niin mies ei tiedä minkä kultakimpaleen menettä tuossa naisessaan mutta meitä miehiä on monenlaisia, on niitä jotka eivät osaa arvostaa naistaan ollenkaan ja sitten on niitä jotka ovat elämää jo nähneet ja ymmärtävät sitten naistenkin päälle
arvostus ja kunnioitus lähtee molemmista ei vain toisesta osapuolesta - ap
On täysillä......... kirjoitti:
No niin mies ei tiedä minkä kultakimpaleen menettä tuossa naisessaan mutta meitä miehiä on monenlaisia, on niitä jotka eivät osaa arvostaa naistaan ollenkaan ja sitten on niitä jotka ovat elämää jo nähneet ja ymmärtävät sitten naistenkin päälle
arvostus ja kunnioitus lähtee molemmista ei vain toisesta osapuolestaKiitos, kannustuksesta mutta se taitaa olla parempi etten suo hänelle enää ajatustakaan enkä ole enää edes tuntevinani häntä
niin hyvin kuin (luulin) tuntevani jos satun näkemään hänet joskus
mutta nyt lähden ulos rentoutumaan enkä suo hänelle enää ajatustakaan
ikäväni luritukset lopetan tänne heti alkuun
eipä niistä ole ollut mitään henkistä hyötyäkään sydän vain ihan rikki revitty mutta nyt en enää jaksa tätä ainaista odotusta ja odotusta
sydämeeni ei ole enää kellään mitään asiaa
luulin jo löytäneeni sen elämäni rakkauden mutta sellaista ei ole minulle edes tarkoitettu jotenka en toivo siltä osin enää koskaan yhtään mitään se todellakaan kannata
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1141259
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221143- 1381013
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä45975- 99853
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten317802Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82704Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592