Rakas ystäväni,
tuulen lailla laitan tuhannet terveiset,
ota ne vastaan kun tuuli hiljaa käy,
ne ovat siellä vaik ei niiitä näy.
Ehkä en näe sinua enää koskaan..
siihen olen jo pikku hiljaa alkanut ajatuksia totuttelemaan, mutta..
jos tiemme jonain päivänä vielä kohtaa..
en tiedä mitä tapahtuu...
Sinua kaipaan...edelleen.
http://www.youtube.com/watch?v=PtKhhaeBq50
Sinua kaipaan..
12
641
Vastaukset
- YSTÄVÄSI TIM!
Olet minulle RAKAS! ja YSTÄVÄ!..ja IHASTUTTAVA NAINEN!
- pimenevään yöhön
Tältäkö se tuntuu kun on erossa ainoasta koskaan rakastamastaan henkilöstä.
On se vahva side ollut, kun vieläkin näin tunnen... - To strange kind of woman
Tikrulta ja Ihaalta terveisiä.
Tikru ensin, kun se on niin malttamaton aina:
Rakastan ja kaipaan sua kuin elämää itseään, virtaavaa vettä, palavaa tulta. Haluan pomppia, leikkiä ja trallata sun kanssasi koko elämäni, meillä olisi niin hauskaa ja mahtavaa yhdessä. Munarikasta pääsiäistä :-)!
Ihaa sitten, häntä koipien välissä: Kuka minusta oikeasti välittäisi ja haluaisi tuntea. Enkä ihmettele, olenkohan mitään hyvää tässä saanut aikaankaan. Rakastan sinua hiljaa, en häiritse, en vaadi, en mitään, yksinäinen se minä aina olen, suru kaverinani. Hyvää pääsiäistä!- pääsiäisterkut
Tikrulle ja Ihaalle rakkaita pääsiäisterveisiä. Olette maailman suloisimmat eläimet. Suukot ja halit molemmille.
- kaurista ikävä
Mikäpä estäisi ottamasta yhteyttä? Jospa hänkin tuntee samoin. Mistä nimimerkin valinta,liittyykö horoskooppiin?
- joku kaurisnainen
Miksi et ite ota yhteyttä häneen. Mitäpä jos hän ei tiedä tunteistasi mitään?
- kaurista ikävä
joku kaurisnainen kirjoitti:
Miksi et ite ota yhteyttä häneen. Mitäpä jos hän ei tiedä tunteistasi mitään?
Ottaisin jos voisin:( nyt hänen tämän hetkinen elämäntilanteensa ei ole "paras mahdollinen"...
- höh..
kaurista ikävä kirjoitti:
Ottaisin jos voisin:( nyt hänen tämän hetkinen elämäntilanteensa ei ole "paras mahdollinen"...
No sitten en ole varmaankaan minä :(
- PUPULILLENI ; )
höh.. kirjoitti:
No sitten en ole varmaankaan minä :(
Ok! Ehdin jo huolestumaan..Rakas! Et saa säikytellä tuolla tavalla..Vai haluatko tehdä minut "mustasukkaiseksi"..hih!..voi kuinka söpöä!..Senkin Tuhmeliini. : )
- vitsin sekopää ;D
PUPULILLENI ; ) kirjoitti:
Ok! Ehdin jo huolestumaan..Rakas! Et saa säikytellä tuolla tavalla..Vai haluatko tehdä minut "mustasukkaiseksi"..hih!..voi kuinka söpöä!..Senkin Tuhmeliini. : )
Täh?
- .
kaunis valhe
- AVOIMET KORTIT
Voi hyvänen aika!..miksi et kertonut? Rakas! Kultaseni! Meillä ei ole salaisuuksia keskenämme..eikö niin? : )
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1381319
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä38889Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad30623Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46597- 14590
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä26568Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott30536Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver17533- 24531
Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .16502