Rakas ystäväni,
tuulen lailla laitan tuhannet terveiset,
ota ne vastaan kun tuuli hiljaa käy,
ne ovat siellä vaik ei niiitä näy.
Ehkä en näe sinua enää koskaan..
siihen olen jo pikku hiljaa alkanut ajatuksia totuttelemaan, mutta..
jos tiemme jonain päivänä vielä kohtaa..
en tiedä mitä tapahtuu...
Sinua kaipaan...edelleen.
http://www.youtube.com/watch?v=PtKhhaeBq50
Sinua kaipaan..
12
637
Vastaukset
- YSTÄVÄSI TIM!
Olet minulle RAKAS! ja YSTÄVÄ!..ja IHASTUTTAVA NAINEN!
- pimenevään yöhön
Tältäkö se tuntuu kun on erossa ainoasta koskaan rakastamastaan henkilöstä.
On se vahva side ollut, kun vieläkin näin tunnen... - To strange kind of woman
Tikrulta ja Ihaalta terveisiä.
Tikru ensin, kun se on niin malttamaton aina:
Rakastan ja kaipaan sua kuin elämää itseään, virtaavaa vettä, palavaa tulta. Haluan pomppia, leikkiä ja trallata sun kanssasi koko elämäni, meillä olisi niin hauskaa ja mahtavaa yhdessä. Munarikasta pääsiäistä :-)!
Ihaa sitten, häntä koipien välissä: Kuka minusta oikeasti välittäisi ja haluaisi tuntea. Enkä ihmettele, olenkohan mitään hyvää tässä saanut aikaankaan. Rakastan sinua hiljaa, en häiritse, en vaadi, en mitään, yksinäinen se minä aina olen, suru kaverinani. Hyvää pääsiäistä!- pääsiäisterkut
Tikrulle ja Ihaalle rakkaita pääsiäisterveisiä. Olette maailman suloisimmat eläimet. Suukot ja halit molemmille.
- kaurista ikävä
Mikäpä estäisi ottamasta yhteyttä? Jospa hänkin tuntee samoin. Mistä nimimerkin valinta,liittyykö horoskooppiin?
- joku kaurisnainen
Miksi et ite ota yhteyttä häneen. Mitäpä jos hän ei tiedä tunteistasi mitään?
- kaurista ikävä
joku kaurisnainen kirjoitti:
Miksi et ite ota yhteyttä häneen. Mitäpä jos hän ei tiedä tunteistasi mitään?
Ottaisin jos voisin:( nyt hänen tämän hetkinen elämäntilanteensa ei ole "paras mahdollinen"...
- höh..
kaurista ikävä kirjoitti:
Ottaisin jos voisin:( nyt hänen tämän hetkinen elämäntilanteensa ei ole "paras mahdollinen"...
No sitten en ole varmaankaan minä :(
- PUPULILLENI ; )
höh.. kirjoitti:
No sitten en ole varmaankaan minä :(
Ok! Ehdin jo huolestumaan..Rakas! Et saa säikytellä tuolla tavalla..Vai haluatko tehdä minut "mustasukkaiseksi"..hih!..voi kuinka söpöä!..Senkin Tuhmeliini. : )
- vitsin sekopää ;D
PUPULILLENI ; ) kirjoitti:
Ok! Ehdin jo huolestumaan..Rakas! Et saa säikytellä tuolla tavalla..Vai haluatko tehdä minut "mustasukkaiseksi"..hih!..voi kuinka söpöä!..Senkin Tuhmeliini. : )
Täh?
- .
kaunis valhe
- AVOIMET KORTIT
Voi hyvänen aika!..miksi et kertonut? Rakas! Kultaseni! Meillä ei ole salaisuuksia keskenämme..eikö niin? : )
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p475415Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "612206Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella181800Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1441758- 171535
No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol301447Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v5133881-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171097Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy771068Joutuuko Suomi24-palvelu taas oikeuteen ?
Nämä Purraa ja Perussuomalaista johtoa pedofiilian suojeliana pitävän kirjoittajan viestit eivät vain poistu täältä. Se212949