Sinua kaipaan..

kauriin katse

Rakas ystäväni,
tuulen lailla laitan tuhannet terveiset,
ota ne vastaan kun tuuli hiljaa käy,
ne ovat siellä vaik ei niiitä näy.

Ehkä en näe sinua enää koskaan..
siihen olen jo pikku hiljaa alkanut ajatuksia totuttelemaan, mutta..
jos tiemme jonain päivänä vielä kohtaa..
en tiedä mitä tapahtuu...

Sinua kaipaan...edelleen.

http://www.youtube.com/watch?v=PtKhhaeBq50

12

641

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • YSTÄVÄSI TIM!

Olet minulle RAKAS! ja YSTÄVÄ!..ja IHASTUTTAVA NAINEN!

• pimenevään yöhön

Tältäkö se tuntuu kun on erossa ainoasta koskaan rakastamastaan henkilöstä.

On se vahva side ollut, kun vieläkin näin tunnen...

• To strange kind of woman

Tikrulta ja Ihaalta terveisiä.

Tikru ensin, kun se on niin malttamaton aina:
      Rakastan ja kaipaan sua kuin elämää itseään, virtaavaa vettä, palavaa tulta. Haluan pomppia, leikkiä ja trallata sun kanssasi koko elämäni, meillä olisi niin hauskaa ja mahtavaa yhdessä. Munarikasta pääsiäistä :-)!

Ihaa sitten, häntä koipien välissä: Kuka minusta oikeasti välittäisi ja haluaisi tuntea. Enkä ihmettele, olenkohan mitään hyvää tässä saanut aikaankaan. Rakastan sinua hiljaa, en häiritse, en vaadi, en mitään, yksinäinen se minä aina olen, suru kaverinani. Hyvää pääsiäistä!

• pääsiäisterkut

Tikrulle ja Ihaalle rakkaita pääsiäisterveisiä. Olette maailman suloisimmat eläimet. Suukot ja halit molemmille.

• kaurista ikävä

Mikäpä estäisi ottamasta yhteyttä? Jospa hänkin tuntee samoin. Mistä nimimerkin valinta,liittyykö horoskooppiin?

• joku kaurisnainen

Miksi et ite ota yhteyttä häneen. Mitäpä jos hän ei tiedä tunteistasi mitään?

• kaurista ikävä
        joku kaurisnainen kirjoitti:

Miksi et ite ota yhteyttä häneen. Mitäpä jos hän ei tiedä tunteistasi mitään?

Ottaisin jos voisin:( nyt hänen tämän hetkinen elämäntilanteensa ei ole "paras mahdollinen"...

• höh..
        kaurista ikävä kirjoitti:

Ottaisin jos voisin:( nyt hänen tämän hetkinen elämäntilanteensa ei ole "paras mahdollinen"...

No sitten en ole varmaankaan minä :(

• PUPULILLENI ; )
        höh.. kirjoitti:

No sitten en ole varmaankaan minä :(

Ok! Ehdin jo huolestumaan..Rakas! Et saa säikytellä tuolla tavalla..Vai haluatko tehdä minut "mustasukkaiseksi"..hih!..voi kuinka söpöä!..Senkin Tuhmeliini. : )

• vitsin sekopää ;D
        PUPULILLENI ; ) kirjoitti:

Ok! Ehdin jo huolestumaan..Rakas! Et saa säikytellä tuolla tavalla..Vai haluatko tehdä minut "mustasukkaiseksi"..hih!..voi kuinka söpöä!..Senkin Tuhmeliini. : )

Täh?

• .

kaunis valhe

• AVOIMET KORTIT

Voi hyvänen aika!..miksi et kertonut? Rakas! Kultaseni! Meillä ei ole salaisuuksia keskenämme..eikö niin? : )

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      138
      1319
    2. Kauhavan häiriköijistä

Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      38
      889
    3. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      30
      623
    4. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      597
    5. Auto ajoi päälle?

Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      14
      590
    6. Miksi Lapset kiusaa yöllä

Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä
      Kauhava
      26
      568
    7. Ajatteletko ollenkaan minua

Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott
      Ikävä
      30
      536
    8. Sama ransetti taas!

Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver
      Hyrynsalmi
      17
      533
    9. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      24
      531
    10. Viimeinen lankafest

Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .
      Puolanka
      16
      502
    Aihe