Keskiyölle

ruttojuuri versoo

Hei pitkästä aikaa. Kysyin sinulta jotain viime syksynä. Nyt pulmani on muuttanut hieman muotoaan. Kysyn, mitä näet työ- ja rahatilanteeseeni ? En ole tyytyväinen ja toivoisin positiivista muutosta. Tilanteeni on aika stressaava, kun olisi niin paljon tekemistä työn ulkopuolellakin. Saatkohan tuosta kiinni jotakin, kysyy vaalea nainen Matteus-passion soidessa. Monet kiitokset!

5

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei

no yritetään edes. musiikkimaku sinulla on kohdallaan, kun valmistaudut pääsiäiseen :-)
      eli sinulla on jokin kiusankappale kannoillasi, ihminen joka on sinulle katkera.
      mutta oikeasti tämä ihminen ei ole se fakta, mikä tekee sinut rauhattomaksi.

suret rahatilannettasi, olisi niin paljon tehtävää ja auttaisit mielelläsi muitakin.
      tässä olisi tummahko korkea kerrostalo, mitä sinä katselet. otat askeleen eteen ja toisen taakse. et tiedä kannattaisiko sinne mennä.
      arka ihmissuhde askarruttaa sydäntäsi, ajatuksissasi on nuori ihminen, luullakseni poika tai nuori mies.
      se voisi vaikka olla sinun poikasi, sitä en voi tietää.

voita arkuutesi, nyt pääsiäisen pyhinä sinullakin on aikaa ottaa yhteyttä ja tavata ihmisiä, joita oikeasti kaipaat. aina voi juoda kupillisen kahvia ja jutella.
      kyllä minä uskon, että sinun sydämesi pohtii perheasioita. vatkaat niitä edestakaisin, mutta et pääse eteenpäin. et tietenkään, jos vain yksin mietit etkä voi puhua asioita halki.
      kirjoita kirje, jospa se auttaisi?

t: Keskiyö

• ap

Kiitos Keskiyö! Täytyy sanoa, että kertomasi asiat sopivat elämääni. Näit asioita, joista en huomannut kysyä. Esim. kannan hieman huolta nuoremmasta miehestä, joka ei ole sukulaiseni. Toivon, ettei kukaan ole katkera minulle. Kaunista, onnellista kevättä Sinulle!

• ap

Hei Keskiyö! Palasin vielä kysymään sinulta jotakin - monen passion jälkeen ;). Vastauksesi jäi vaivaamaan, koska siinä oli hämmentävästi elämääni juuri nyt kuuluvia asioita. Nyt haluaisin kysyä vielä jotakin lisää juuri siitä, mitä näit.

Näit siis nuoremman miehen. Elämässäni on sellainen. Hän ei ole sukulainen. Haluan lähinnä tsempata häntä joissakin asioissa. Hänen suhteensa minulla ei ole mitään arkuutta, vain halua avata näköaloja eteenpäin töiden ym. suhteen. Kuvioon liittyy kuitenkin eräs toinen henkilö. Näetkö hänestä jotakin?

Kiitos sinulle ja lämmintä, onnellista kevättä!

• Hei

no enpä tiedä kuka tämä nainen voisi olla. hänen mielestään sinun asiasi ovat liian hyvin ja hän haluaisi jotakin, mitä sinulla on.

ja sitten perheen sisällä on jotakin tavaraan liittyvää harmia. näen astioita ja posliinia, niitä liikutellaan paikasta toiseen. tämä voi tietenkin olla kuvainnollista, minun on välillä tosi vaikea lähteä arvailemaan.
      ja tuo nuori mies tarvitsee sinun tukeasi, edes epäsuorasti. siinä ei ole mitään välttelemistä, vaikka häntä nolostuttaakin.

hyvät jatkot sinullekin!

t. Keskiyö

• ap

Hei vielä Keskiyö ja kiitos, saisinko vielä kysyä jotakin?

Nuoremman miehen asiaan saattaa näkyä minulle tuntematon nainen, mutta en tiedä hänestä paljoakaan. Tarkoitin erästä miestä. Vaikuttaa siltä, että et näe häntä ollenkaan vai näetkö? Hänen ajatuksensa kiinnostaisivat minua. Näet yhä, että olen hieman nolona. Ehkä olenkin, mutta tilanne on aika monimutkainen.

Näet jotain astioiden liikuttelua. Voisiko kyseessä olla jotain muuta, vaikka vaatteita? Ne eivät kyllä liity kovin läheisesti minuun. Minulla ei ole omia lapsia.

Olen nyt vaivannut sinua vissiin liikaa. Olen vain kovin jääräpäinen, kun saan päähäni jotain. Jatkan selvittämistä.

Hyvää kevättä!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Simula, rakkaus, Aittakumpu

Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww
      Perussuomalaiset
      115
      1887
    2. Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan

anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html
      Maailman menoa
      154
      1362
    3. Pormestari käräjille?

Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j
      Puolanka
      55
      1307
    4. Millaista naista ikävöit

Ulkonäkö/persoona
      Ikävä
      53
      1049
    5. Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin

että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html
      Maailman menoa
      126
      982
    6. Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon

meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä
      Ikävä
      75
      936
    7. Voisimmeko seuraavan kerran kun

Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi
      Ikävä
      36
      847
    8. Nyt on hyvä laittaa

kirjaimet kohdilleen. Kuka kaipaa ja ketä. Onko oma kaivattu täällä ?
      Ikävä
      52
      844
    9. Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle

Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa
      Maailman menoa
      62
      822
    10. Kuinka nättinä

Sitä pitää olla että huomataan 🙃
      Ikävä
      56
      801
    Aihe