Nastasankarien ajatusmaailma

Niin se menee

Minä Jumala ja nastat!

15

141

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kuolevainen vaan

Helpommin pärjää nastoilla, kun Jumala tänäänkin pudotti lunta tielle haitaksi asti. Vai pitäisiköhän pyytää Perkele puhaltamaan lieskaa auton eteen...

• halloo

Ei lumen takia tarvita nastoja. Jääräpäinen kaavoihin kangistunut kansa. Ei uskalleta kokeilla uusia asioita. Itse luovuin nastarenkaista, enkä ole kertaakaan tuota päätöstä katunut.

• Jumala Pelastaa!
        halloo kirjoitti:

Ei lumen takia tarvita nastoja. Jääräpäinen kaavoihin kangistunut kansa. Ei uskalleta kokeilla uusia asioita. Itse luovuin nastarenkaista, enkä ole kertaakaan tuota päätöstä katunut.

Minäkin tulin uskoon jo vuosia sitten, en ole kertaakaan katunut päätöstäni. Sen liskäksi koetan käännyttää mahdollisimman monta vääräuskoista kuin vain voin, vaikka väkisin kun he eivät itse tiedä haluavansa tulla käännytetyiksi. Jumalassa on armo ja pelastus!

• Monotooni
        Jumala Pelastaa! kirjoitti:

Minäkin tulin uskoon jo vuosia sitten, en ole kertaakaan katunut päätöstäni. Sen liskäksi koetan käännyttää mahdollisimman monta vääräuskoista kuin vain voin, vaikka väkisin kun he eivät itse tiedä haluavansa tulla käännytetyiksi. Jumalassa on armo ja pelastus!

Kitkamooni uskoonkäännyttäjä.

• pokijhu

Eikä lumella tarvitse kitkojakaan.. Jäisellä tiellä ainostaan nastat ovat pitäviä. Silloin kuin talvirenkailla nimenomaan on käyttöä!

• Täh

Ajan nastalla siksi, kun minulla on varaa.

• täh

Ajat nastoilla koska sinulla ei ole aivoja.

• sgfhsj

Joo, kyllä nastarenkailla ajavilla on asiat huonosti.

Paljon paremmin menee kyllä niillä, joille se, että jotkut ajaa nastarenkailla, on suuri henkilökohtainen ongelma.

• 15000 vuodessa alla

Olen samaa mieltä, kun kätevästäs kitkoilla autollansa ajaa ja omat taidot hyvät on niin kitkat pitää samoilla olosuhteilla kuin nastalliset, tämän tiedän henkilökohtaisesti, onhan kilometrejä vuodessa takana minulla yli 1500km ja kolarittomia joka ainut on niistä. Lumi tai jää sekä myös vahva sohjoinen kun keli on niin ei eroa, pitoa riittää kitkoilla joka ainut kilometri.

• kitkapää

Näin on. Ei ole pakko lähteä mihinkään, jos on liukasta.

• 3+3
        kitkapää kirjoitti:

Töihin on pakko lähteä joka arkiaamu oli keli mikä hyvänsä. Ja nastoja en ole kahteen talveen tarvinnut missään päin Suomea ajaessani oli keli mikä tahansa.

• Duunari, ei Tuunari
        kitkapää kirjoitti:

Kenen on, kenen ei. Osa meistä kun tekee töitä autolla, eikä töihin parane jättää menemättä siihen vedoten että on liukasta, saattaa kohta pomo sanoa että pysyttele vaan kotona niin pitkään kuin huvittaa eikä tarvi tulla edes kesäkeleillä.

• ,mn

En paljoa kehuisi 1500km vuosittaisilla ajomäärillä..... Mihin tarvitset autoa?

• nastatalle....

Jos keli on sellainen että nastoja ei tarvita, silloin pärjäisi hyvillä kesärenkaillakin. Itse ajan talvisin 90% sulalla asfaltilla, ja melkein pärjäisin kesärenkailla, mutta vain melkein. Nuo muutama nasta-ajokeli aiheuttaa sen että nastoista en kuitenkaan luovu.

• MSM83

Ajelen talvet nastoilla ja vieläkin tarvitaan metsätyömaille mennessä lumiketjuja.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      4
      3703
    2. SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo
      Maailman menoa
      193
      3609
    3. Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?

Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv
      Maailman menoa
      128
      3350
    4. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      71
      3322
    5. Korpelanvaara

Korpelanvaaran alle tulee uusi hevosurheilu keskus monen miljoonan investoinnit
      Suomussalmi
      20
      2176
    6. Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?

Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv
      Maailman menoa
      25
      1768
    7. Osaatko arvata

Mitä ajattelin?
      Ikävä
      31
      1516
    8. Heippa nainen

Tykkään susta niin että halkeen 😘 Kivaa iltaa. t-mies
      Ikävä
      32