On kyllä niin rupusakkia että.
Pahimmat vartalot löytyvät Silikoni-Suskilta ja Janin exä-Suskilta, Iidalta ja Martinalta.
Muutenkin järkyn rupsahtaneita nämä kaikki tyynni. Naamat lähinnä pelottavat. Martina on nassustaan ihan ... siis en tiedä mikä sana, olisiko mies? Miesnaama.
Ei kannattaisi näiden muijien biksuja pitää.
Jokunen hyvä varsi joukossa, Anni, Mira vai mikä on se missimme. Ja se miljoonamissi, Marianne tai joku.
HYH miten rupsahtaneita Viidakon jätteitä
20
558
Vastaukset
- et sillai hei
Huomenna sitten soitto mielenterveystoimistoon!
- ba+ha
Joo ihan samaa ajattelin ja miten se martinan kielenkäyttö kamalaa.
Hän on totisesti miehen näköinen ja ihmisethän kirjoittavat miten hänellä on viiksetkin.- Johtajasi
Ihan vaan mielenkiinnosta, kun niin arvostelet Martinaa, miltä itse näytät...? Kuvailepa hieman...!
- ⁺⁻007
Johtajasi kirjoitti:
Ihan vaan mielenkiinnosta, kun niin arvostelet Martinaa, miltä itse näytät...? Kuvailepa hieman...!
Saatko tyydytystä, jos saat jonkun kuvailemaan itseään?
Eikö netistä löydy tarpeeksi kiihottavaa tavaraa? - Suomi-mami
Johtajasi kirjoitti:
En ole Martinaa arvostellut koskaan tällä sivustolla, mutta vastaan tuohon kysymykseen miltä itse näytät. Olen tyypillinen suomi-nainen pari ylimääräistä kiloa raskauksista jäänyt en voi käydä kuntosalilla kun aika ei riitä, käyn työssä ja pidän huolta lapsistani. Rahani ei riitä kampaajaan kun aina silloin tällöin hyvään leikkaukseen ja joskus ylellistä värjäykseen jos en tee sitä kotona kaupan väreillä. Kynsiä lakkaan aina kun menen mieheni kanssa joskus harvoin ulos syömään. Päiväni kuluu työssä 8-16 lapset tarhassa. Kotiin kaupan kautta ja ihanaa vapaa-aikaa lapsien kanssa, muutama tunti ennen nukkumaan menoa. Viikonloput super, super ihania koska saan olla lasteni ja ihanan mieheni kanssa koko ajan. Ja taas arki alkaa rullaan. Maksan veroni, ajan omalla rahalla maksamallani hyvällä perheautolla. Olen myös onnistunut saamaan oman asunnon. En omista leikeltyä hevosnaamaa enkä viiksiä, vaan ihan tavallisen suomalaisen pärstän ja sillä olen pärjänny.
- valhe näkyy
Suomi-mami kirjoitti:
En ole Martinaa arvostellut koskaan tällä sivustolla, mutta vastaan tuohon kysymykseen miltä itse näytät. Olen tyypillinen suomi-nainen pari ylimääräistä kiloa raskauksista jäänyt en voi käydä kuntosalilla kun aika ei riitä, käyn työssä ja pidän huolta lapsistani. Rahani ei riitä kampaajaan kun aina silloin tällöin hyvään leikkaukseen ja joskus ylellistä värjäykseen jos en tee sitä kotona kaupan väreillä. Kynsiä lakkaan aina kun menen mieheni kanssa joskus harvoin ulos syömään. Päiväni kuluu työssä 8-16 lapset tarhassa. Kotiin kaupan kautta ja ihanaa vapaa-aikaa lapsien kanssa, muutama tunti ennen nukkumaan menoa. Viikonloput super, super ihania koska saan olla lasteni ja ihanan mieheni kanssa koko ajan. Ja taas arki alkaa rullaan. Maksan veroni, ajan omalla rahalla maksamallani hyvällä perheautolla. Olen myös onnistunut saamaan oman asunnon. En omista leikeltyä hevosnaamaa enkä viiksiä, vaan ihan tavallisen suomalaisen pärstän ja sillä olen pärjänny.
Oli kyllä niin paskapuhetta että huh huh.
- Palstaluuseri
⁺⁻007 kirjoitti:
Saatko tyydytystä, jos saat jonkun kuvailemaan itseään?
Eikö netistä löydy tarpeeksi kiihottavaa tavaraa?Hei mä vastaan sun puolesta :)
Mä oon tollaset 160 cm lyhyt, vähän ylipainoinen eli noin 80 kg - painoindeksi on jotakin 32 (vai onko se vaatekoko). Mulla on maantienharmaat hiukset enkä osaa meikata.
Kaljaa menee pari lavaa viikossa ja makkaraa syön paljon, kun se on tarjouksessa melkein aina. Useimmiten pukeudun tuulipukuun, kun se on niin käytännöllinen. Pipo tietty kanssa.
Mulla oli joskus mies, mutta se älysi häippästä jo vuosia sitten. Pari skidiikin on.
Mitä vielä haluat tietää? - miehet kaikkoaa
Palstaluuseri kirjoitti:
Hei mä vastaan sun puolesta :)
Mä oon tollaset 160 cm lyhyt, vähän ylipainoinen eli noin 80 kg - painoindeksi on jotakin 32 (vai onko se vaatekoko). Mulla on maantienharmaat hiukset enkä osaa meikata.
Kaljaa menee pari lavaa viikossa ja makkaraa syön paljon, kun se on tarjouksessa melkein aina. Useimmiten pukeudun tuulipukuun, kun se on niin käytännöllinen. Pipo tietty kanssa.
Mulla oli joskus mies, mutta se älysi häippästä jo vuosia sitten. Pari skidiikin on.
Mitä vielä haluat tietää?Vedätkö kamaa? Entä hakkaatko miestäsi jos rupeaa hankalaksi? Entä jos lapsi on hankala? Kaytkö itseäsi kauniimpien naisten kimppuun? Kiroiletko? Valehteletko, vaikka väität vihaavasi paskanpuhumista? Onko menneisyydessäsi useira epävakaita miessuhteita?
- Martta uuteen kisaan
Ihan sikarumia susirumia moni noista muijista.
Joitain kelpaa katsella, Anni yksi ainakin.
Martinalle minäkin suosittelen Vuoden DraqQueen kisaan osallistumista, voi voitto napsahtaa sieltä, vaikka Tähteissä tulikin ihan viimisten joukkoon. - jk
vai niin
- jokainen tavallaan
Mua ihmetyttää aina nää "suomi-mamit", jotka on olevinaan niin hyviä ihmisiä kun heillä on pari lasta, omakotitalo, rankka työ ja viikonloppuna sitten hieman vapaa aikaa oman ihanan miehen ja lapsien kanssa. Ei ole varaa käyttää rahaa turhuuksiin kuten itsestään huolen pitämiseen eikä tietenkään aikaa käydä kuntosalilla. Ja tälläinen on se perus "suomi-mami". Sitten haukutaan näitä toisenlaisia äitejä jotka ehtivät, jaksavat ja ennekaikkea haluavat panostaa ulkonäköönsä käymällä kampaajalla, meikkaamalla, ja vielä että kehtaavat käyttää aikaansa käymällä kuntosalilla. Eihän nyt ulkonäöllä ole mitään väliä kun on parisuhteessa ja lapsia ja työ. Miksei voisi tehdä asioita toisella lailla? Onko ihminen jotenkin huonompi äitinäkin jos tekee asiat eri tavalla, miten se vaikuttaa lapsen kasvuun? En vain ymmärrä aina teitä tuomitsevia ihmisiä
- Läheltä nähnyt
Martsu on kaikkea muuta kuin hyvä äiti. Voi kun tietäisitte...
- pata kattilaa soimaa
Ja itse et ollenkaan tuominnut ketään?
- jokainen tavallaan
Tarkoitukseni ei ollut tuomita ketään, olen pahoillani että hieman kiihtyneenä kirjoitettu teksti ehkä antoi sen kuvan. Melkein kaikki läheiseni ovat juuri tälläisiä kuin "suomi-mami" kirjoitti itsestään. Tuntuu vaan pahalta että kukaan ei ole koskaan tukemassa minun valintoja tehdä asiat omalla tavallani. Ei se tee huonoksi äidiksi jos on silikonit yms.. Mutta jokainen tavallaan!! Hyvää pääsiäistä kaikille ja hyvää yötä!!
- Tykkään...
Marianne ja Henna ovat söpöjä.
- Ihqu!
Henna on nam...
- Aarne ja Tars Tarkas
Seurapiirikaunotar = tyhjäätoimittava suttura. Eikös tämä ole Hjalliksen ihannemorsian l. ei leukaa kummallakaan.
- jnuyjhhj
Ihme että Martinalla on vielä lapsi huostassa
- -..........-
Heh...Maralle on ainakin ilmestyny mehevät viikset siellä viidakon keskellä :D
Mutta täytyy kyllä todeta, että esim Maisan runko näyttää järkyttävältä...sulottu aliravittuun luisevaan vartaloon ylisuuret jalkapallot tissinahkojen sisään...eipä mikään mairitteleva näky! Toinen vastaava on Penttilän Susanna...jolla on jatkuvasti joku pieni rätinriekale tissiensä peittona ja muutoin ne paljaat jalkapallot on kuin suoraan tarjottimella...on sen verran ikää emännällä että voisi kuvitella että tyyliä löytyisi edes hieman mutta ei...turha kuvitella!
Myöskin pärstävärkin kohdalla on toivomisen varaa...esim Henna Kalinainen ja Maisa Torppa tarvii kauhean pakkelikerroksen ennen kun näyttää edes jokseenkin hyvältä...luonnollisuus on kyllä kaukana suurimmasta osasta näitä naikkosia...on siellä joukossa kuitenkin jokunen oikeasti kauniskin...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial131703Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1391697Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva2891286Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221088Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2101066- 285965
- 130962
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt3905Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks49878- 10875