KATEUS

OLEN KATEELINEN
8496
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 8

Vanhimmat

Kenelle? Turhaan tuhlaat energiaasi olemalla toisille kateellinen. Keskity sen sijaan omaan elämääsi, etsi siihen rakkautta ja iloisuutta, tekemistä ja mielekkyyttä. Sinäkin voit olla jollekin aivan erityisen rakas ja voit suunnata energiasi antamalla jollekin rakkauttasi ja huolenpitoasi.

Äänestä
  • No voi hellan tuuttis saarnaamalla maailma onnellisen parhaimmaksi.
    Katsos kesällä ruohoa joka on jäänyt vaikka laudan palan alle se lauta olet sinä

Äänestä

niinn olen

Äänestä

Vihaan itseäni. Siis sen takia, kun olen kateellinen joillekkin ihmisille jos niillä menee paremmin. Esim. hyvä palkkaisessa työssä jne..

Tiedän, että tuhlaan energiaani, kuten tuossa ylempänä joku mainitsi.

Kuinkahan mä pääsen tästä eroon...?

Äänestä

Minä en enää ole kateellinen kellekkään, koska mitä paremmin tunnen itseni ja tutustun muihin, sitä kauniinpi ja lahjakkaanpi huomaan olevani!

Äänestä

Kerrotko vielä kenelle?

Äänestä

en halua minkän katelisuuden tuneta

Äänestä

Kommentoi aloitusta

JK kirjoitti:

OLEN KATEELINEN

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu