OLEN KATEELINEN
KATEUS
8
439
Vastaukset
- niin nunna
Kenelle? Turhaan tuhlaat energiaasi olemalla toisille kateellinen. Keskity sen sijaan omaan elämääsi, etsi siihen rakkautta ja iloisuutta, tekemistä ja mielekkyyttä. Sinäkin voit olla jollekin aivan erityisen rakas ja voit suunnata energiasi antamalla jollekin rakkauttasi ja huolenpitoasi.
- 23
No voi hellan tuuttis saarnaamalla maailma onnellisen parhaimmaksi.
Katsos kesällä ruohoa joka on jäänyt vaikka laudan palan alle se lauta olet sinä
- jk
niinn olen
- pettynytitseensä
Vihaan itseäni. Siis sen takia, kun olen kateellinen joillekkin ihmisille jos niillä menee paremmin. Esim. hyvä palkkaisessa työssä jne..
Tiedän, että tuhlaan energiaani, kuten tuossa ylempänä joku mainitsi.
Kuinkahan mä pääsen tästä eroon...? - tyytyväinen
Minä en enää ole kateellinen kellekkään, koska mitä paremmin tunnen itseni ja tutustun muihin, sitä kauniinpi ja lahjakkaanpi huomaan olevani!
Kerrotko vielä kenelle?
- KKOIP
en halua minkän katelisuuden tuneta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 285440
- 1661915
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1591551Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141314Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike271225- 941135
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.701114viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.2101043Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan451017- 38895