Polttelu

Moi kaikki!
Olisin kiinnostunut saamaan tietoa pilven polttelusta ja siitä, että mikä siitä tekee niin hienoa. Poikaystäväni on poltellut nyt muutaman vuoden ja tekee sitä viikossa vaihdellen päivästä ehkä kolmeen päivään. Itse en ole ikinä minkäänlaisia päihteitä kokeillut ja siksi tämä onkin minulle niin uusi asia.
Koko poikaystäväni kaveriporukka on pössytelijöitä ja luulen, että tämä on yksi osa syy, joka ajaa poikaystävänikin polttelemaan.
Minusta on alkanut vähitellen tuntumaan siltä, että kannabis menee minun ylitseni, koska poikaystäväni on alkanut salailla tekemisiään. Tämä on tietysti suututtanut minua ja olen kysynyt, että onko se tosiaan niin iso juttu, että hän haluaa rikkoa suhteemme avoimuuden jonkun päihteen takia. Hän kuitenkin väittää ettei se ole niin suuri juttu ja että huolehdin turhaan. Välillä hän kuitenkin mainitsee sen olevan koko kaveriporukan elämäntapa?
Olen yrittänyt ottaa selvää kannabiksesta miten se vaikuttaa (hyvät/pahat ominaisuudet), mutta en silti pysty ymmärtämään. Tämä on alkanut rikkoa mielenterveyttäni ja kolahtaahan se tietysti itsetuntoonkin, kun tuntuu, että jokin aine menee minun edelleni..
Aloin käymään psykologilla, koska ajattelin, että ehkä pystyisin muuttamaan ajattelutapaani, koska rakastan poikaystävääni yli kaiken ja olen uhrannut hänen edestään jo niin monia asioita, että voisin ehkä uhrautua tämänkin puolesta. Psykologini kuitenkin kehotti minua kysymään poikaystävältäni, että jos hän joutuisi valitsemaan valitsisiko hän minut vai kannabiksen, koska näki, että asia todella vaivaa minua. Muutama päivä sitten kysyinkin tämän edellä mainitun kysymyksen ja poikaystäväni ei ikinä suoranaisesti vastannut siihen, vaan käänsi sen minua vastaan: hän sanoi valitsevansa minut, mutta minun täytyisi valita, että hyväksynkö hänet sellaisena kuin hän on. Nyt tämä tilanne on johtanut lähes eroon, koska olen sanonut, että minä lähden jos polttelu ei lähde.
Haluaisin ymmärtää, että jos asia ei hänen sanojensa mukaan ole niin iso juttu, niin minkä takia hän on silti valmis eroamaan sen takia? Mikä polttelussa on niin hienoa, että poikaystäväni on valmis jättämään sen kaiken, mitä meillä on?
Suhteemme on meidän olempien ensimmäinen ja se, mitä meillä on, on jotain uskomatonta. En ole ikinä tuntenut yhtä hienoa ihmistä ja hän sanoo samoin minusta. Tämä yksi asia kuitenkin kaihertaa välejämme viikottain. Tässä taistellaan nyt todellakin siitä, että mikä on asioiden tärkeysjärjestys.
Kokemuksia, ideoita, ajatuksia?

9

637

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vierestäseurannut;

Hyvä nimimerkki Tiikewi.

Kertomuksesi on hyvin tavanomainen ja samankaltaisia kertomuksia on jo Suomessakin hyvin paljon ja kuinka paljon niitä onkaan kun otetaan huomioon koko maailma.
      Tapauksia on myös niinpäin, että poika on huolissaan tyttöystävästään.

Halusit "Kokemuksia, ideoita, ajatuksia"?

Ensinäkin, tämä palsta ei ole neuvoja antavana foorumina paras mahdollinen, koska tällä palstalla kirjoittelee 98 % :sesti kannabikseen rakastuneet, ja heidän neuvonsa on sen mukaiset.

On toki asiallisiakin kirjoittajia, mutta heidän kirjoituksensa nämä kannabikseen rakastuneet yrittävät kaikenlaisin herjauksin ajaa pois palstalta.

Minun kokemukseni perustuu kannabiksen käyttäjien sivustaseuraajana.

Olin noin 15 vuotta huumevastaisessa vapaaehtoisjärjestössä yhtenä vapaaehtoistyöntekijänä. Siinä työssä tuona aikana sain nähdä ja kuulla samankaltaisia kertomuksia, ...(kuin sinunkin kertomasi) ....tositapahtumia sadoittain.

Motiivina työhöni oli oman poikani kohtalo.

Poikani kannabiksen käyttöhistoria on noin 30 vuotta.

Koska kannabiksen vaikutus käyttäjäänsä tapahtuu pienin askelin, vähän samaan tapaan kuin pikkuhiljaa lihominen, eli lähellä olevien, ...ja varsinkaan itse käyttäjän sitä on vaikea huomata.
      Sitten aikojen kuluessa, yhtäkkiä tajuaa ..."miksi sinusta on tullut tuollainen?"
      Minunkin poikani muuttuminen "oudoksi" kesti noin 10 vuotta,...jolloin huomasin selvästi persoonallisuuden muuttumisen.

Niinsanotussa tahdonvastaisessa hoidossa hän on ollut jo 3 kertaa, ja aina hoidon jälkeen hän on suhteellisen hyvässä kunnossa mieleltään, (fyysisesti kannabis ei suuremmasti aiheuta ongelmia, paitsi mitä mielenterveyden järkkymisen kautta) mutta aina päästyään nk. avohoitoon, hän helposti taas "retkahtaa" useinkin juuri entisten pössyttelijä kaveriensa ansiosta taas takaisin kannabiksen käyttöön, mutta toki suurimpana syynä tähän "retkahtamiseen" on se valtava psyykinen riippuvaisuus, minkä kannabis aiheuttaa käyttäjälleen.

Tällainen riippuvaisuus on sinun poikaystävälläsikin, joka voittaa kaiken.
      Siitä kertoo hyvin esim seuraava "Pilviveikon laulu"....

PILVIVEIKON LAULU

Äiti ei oo mittään
      Isä ei oo mittään
      Sisko ei oo mittään
      Veli ei oo mittään
      Koko perhe ei oo mittään

VAIN KANNABIS ON JOTTAIN

Vaimo ei oo mittään
      Lapset ei oo mittään
      Koti ei oo mittään
      Koti-illat ei oo mittään
      Koirakaan ei oo mittään

VAIN KANNABIS ON JOTTAIN

Työ ei oo mittään
      Harrastukset ei oo mittään
      Kaverit ei oo mittään
      Seksikään ei oo mittään
      Mikään ei oo mittään

VAIN KANNABIS ON JOTTAI

Se, että miten voisit auttaa poikaystävääsi ?

Poikaystäväsi jättää pössyttelyn vasta sitten kun hän itse sen tajuaa, toisten kehoitukset ..jopa sinunkin...kaikuvat kuuroille korville.
      Valitettavasti on kokemuksien perusteella sanottava, että hänen auttamisensa onnistuu paremmin vasta sitten kun hän on käynyt "pohjan kautta" ja siihen voi mennä vuosia ja jopa kymmeniäkin.

Jos kuitenkin päätät hänen kanssaan esim. avioitua ja saada lapsiakin, niin on otettava huomioon myös lasten tulevaisuus.

Tutkimuksien mukaan kannabiksessa oleva rasvaliukoinen THC vahingoittaa mm. siittiösoluja, ja jos lasten siittäminen tapahtuu kannabiksen pitkäaikaisen vaikutuksen alaisena, niin on suuri vaara, että siitetyissä jälkeläisissä on rasvaliukoisenTHC:n aiheuttamia geeni ja gromosomivaikutuksia.

Siittiösolut ovat kuitenkin uusiutuvia, joten jos kaverisi lopettaa kannabiksen käytön, niin muutaman kuukauden pössyttelemättömyys varmasti varmistaa terveitäkin siittiösoluja.

Tämä tällä kertaa....

PS. Tämän kirjoituksen jälkeen tulee paljon "herjauskirjoituksia, mutta ei niistä kannata hermostua, ne on etupäässä yhden kaverin kirjoitamia, ja joka omistaa mm. jo oman kertomansa mukaan "hullun paperit" ja ylistää jatkuvasti kannabiksen erinomaisuutta.

• HangonKeksijä

"PS. Tämän kirjoituksen jälkeen tulee paljon "herjauskirjoituksia, mutta ei niistä kannata hermostua, ne on etupäässä yhden kaverin kirjoitamia, ja joka omistaa mm. jo oman kertomansa mukaan "hullun paperit" ja ylistää jatkuvasti kannabiksen erinomaisuutta. "

Kannabishan on maailman vähähaittaisin päihde, joten onhan se aika erinomainen aine, vaikka poikasi söikin hieman liikaa LSD:tä ja suvussanne kulkeva skitsofrenia puhkesi hänessäkin, mistä sitten syyttelet vain kannabista, vaikka siinä Wikipediassakin, johon itse laitoit linkin, kerrotaan kuinka LSD voi olla todella vaarallinen aine sellaiselle henkilölle, jonka suvussa esiintyy mielenterveysongelmia, kuten olet kertonut suvussanne esiintyvän.

Tuollaisia totuuksiako se "hullusi" kertoo?

Voisitko kertoa, miksi poikasi olisi immuuni LSD:n haitallisille vaikutuksille, vaikka kuuluikin juuri siihen ryhmään, jolla sen käyttö oli erityisen vaarallista?

• HangonKeksijä

"PS. Tämän kirjoituksen jälkeen tulee paljon "herjauskirjoituksia, mutta ei niistä kannata hermostua, ne on etupäässä yhden kaverin kirjoitamia, ja joka omistaa mm. jo oman kertomansa mukaan "hullun paperit" ja ylistää jatkuvasti kannabiksen erinomaisuutta. "

Vai tarkoitatko nyt sitä "hullua" jolle sinä itse, uskovaisessa, skitsofreenisessä tervejärkisyytesi puuskassa, kirjoitit taannoin tällä tavalla:

"Sinussa puhuu saatana luciferin korkein musta enkeli. Kaikki kannabista maistaneet ovat saatanan mustassa messussa mukana. Tarkoitus on Suomessa tuhota johto, antaa Suomi Luciferille ja myydä mökit ismaelilaisille jotka kansainvaeltavat tänne Etelä-Amerikan suurimpien moskeijoiden laulussa- sama laulu jota lucifer osaa. Hänellä on yhdeksäspää laulupää, tällä laulaa niin kaunista musiikkia, jonka vain kannabiksen osaajat käyttävät. Nyt on kuudes sinetti murrettu, nyt jääneet Jeesuksen pojat eli sinetit, koskevat suurta painetta ja seuraavat sinetit menevät nopeammin ja nopeammin vähemmässä ajassa murroksiin. Silloin kannabiksen ottajat syövät ihmiset ja muuttuvat islamiin!!!!!

OLETTE PASKANARKOMAANEJA KANNABIS ON PAHOLAISEN PASKAA JA TE OTATTE SITÄ!!! HÄHÄHÄHÄÄÄÄ

PASKANARKOMAANIENPASKAKEUHKOT JOISSA SAATANA ASUU!

AINOA JÄRKEVÄT TIE ON AMPUA KAIKKI JOTKA PITÄVÄT NUORISOMUOTIA JA LAITTELEVAT RAP KAPPALEITA SOIMAAN, JOISSA HALUTAAN, ETTÄ KAIKKI OTTAA PASKANARKOMAANIKANNABISTA!!!!!!

MINULLE EI MUUTEN HAUKUTA JATKUVASTI, OLEN JUMALAN TAHDON PUOLELLA JA JOS JUMALA KERTOO KORVAANI, ETTÄ TAPA JA SYÖ TUO IHMINEN NIIN MINÄ SEN TULEN TEKEMÄÄN JA SE KERTOO ETTÄ KANNABIKSEN KÄYTTÄJÄT TUHOTAAN. MINULLA ON YHTEYS JUMALAAN, OLEN NIITÄ HARVOJA, JOILLA ON KORKEIN TASO MAAILMASSA IHMISENÄ, OSAAN PUHUA ENKELTEN KANSSA JA HE VÄLITTÄVÄT ASIANI SUORAAN JUMALALLE!!!

HUOM! OLEN SUORASSA YHTEYDESSÄ LUOJAAN!!!!"

• Plöörmi

• Paykos

Osaatko arvioida kuinka paljon se sun nyrkit pystyssä riehuminen kännissä vaikutti aikoinaan poikasi mielenterveysongelmien syntymiseen, sen LSD:n käytön lisäksi?

• 9090
        Paykos kirjoitti:

Osaatko arvioida kuinka paljon se sun nyrkit pystyssä riehuminen kännissä vaikutti aikoinaan poikasi mielenterveysongelmien syntymiseen, sen LSD:n käytön lisäksi?

Tämä lienee sen pojan tekstiä:

http://keskustelu.suomi24.fi/node/5619076

• Aimo Vati
        Paykos kirjoitti:

Skitsofrenian puhkeamista edistää erityisesti ne "ympäristön stressitekijät", joista tämä huumevalistaja itse lienee aina ollut perheessä se suurin yksittäinen. Hän ja hänen rakas alkoholinsa.

• HangonKeksijä

Oletko koskaan laskenut, kuinka monta vastaavaa keksittyä juttua olet keksinyt säälittävyydessäsi? Ja Joukohan tarttui heti koukkuun, kun on samanlainen kannabissekopää kuin sinäkin.

• 4+4

Samalta tarinoitsijalta ovat tulleet aikoinaan myös ne "mies polttaa hasista mökin ulkohuusissa"-jututkin. Huumevalistus on pääasiassa Suomessa ollut vain valehtelua, josta tuokin tarina on hyvä esimerkki. Että ihan psykologilla käy kun "poikaystävä" polttaa "kannabista"?

Entä jos puhuisit sille psykologille seuraavalla kerralla vuosia jatkuneesta sairaudestasi kirjoitella nettiin keksittyjä kannabisjuttuja huumevalistuksena?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      99
      6023
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      80
      4782
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      96
      3035
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      28
      2823
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      26
      2095
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1506
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      335
      1067
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      85
      1028
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      125
      970
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      774
    Aihe