Murtakaa kelvoton Ohjelmointinne parempaan.

Raakkuna

Saitte tänään käsityksen Raakkunan faijasta, Joka on aina mua sortanut, mun teini iästä asti. Kun ei edes hyvästä yrityksestäni huolimatta, voinut ÄIJÄ koskaan olla asiallinen ja mukava. Vaan koitti mun omia ajatuksia muuttaa omiensa kaltaiseksi, ja valtaansa aina mun yli pommittaa. Sitä on kestänyt pojat kuulkaa näihin päiviin asti, vaikka ikää on mulla about 50v. Ja lopulta se tais tajuta, minkälainen HÖLMÖ se on asenteessaan ollutkaan. Kun ainoaa Esikois poikaa on ainoastaan valtansa alle sovittaa. Vai voinko iloita tästäkään. Sillä vähän käy sääliks jo äijää, vaikka vieläkin se nyrkit pystyssä mun edessä heristelee, ja olis tosi tyytyväinen jos poliisit sai syyn mut pidättää. SAASTA! SÄ OLET OLLUTKIN JO OMASTAKIN MIELESTÄ, KUN MERKURIUS ON SUA RIIVANNUT, NÄIHIN PÄIVIIN ASTI. JA SÄ ET OO KYENNYT TOTA VAJAAN, JA LUONNE KÖYHÄN PLANEETAN ENERGIASTA, ITSEÄSI VAPAUTTAA. VAAN OOT OLLUT SEN ORJANA KOKO ELÄMÄS, NÄIHIN VANHUUDEN HÖPERYYDEN PÄIVIIN ASTI.

MÄ TARKOTAN TÄTÄ, ETTÄ JOKAINEN KESKINKERTAINEN IHMINEN, ON JOSSAIN MÄÄRIN MERKURIUKSEN ENERGIAN VALLASSA. JA AINOASTAAN TIUKKA ITSETUTKINTA, JA ÄLYN KÄYTTÖ, SEKÄ VAKAA PÄÄTÖS TULLA PAREMMAKSI IHMISEKSI, SAA TON MERKURIUKSEN OHJELMOINNIN MURTUMAAN OMALLA KOHDALLAAN. JA MUUTOS ON ILMIÖMÄINEN MYÖS OMASSA LUONTEESSA SEN JÄLKEEN. SILLÄ SILLOIN IHMINEN TODELLA MURTAA VANHAN OHJELMOINTINSA, JA ON VALMIS SIIRTYMÄÄN HUOMATTAVASTI LAADUKKAAMPAAN PLANEETTA ENERGIAAN. JA TÄMÄ TYÖ ON JOKAISEN TEHTÄVÄ OMALLA KOHDALLAAN. SE ON ITSEKASVATUKSEN TAI KILVOITTELUN KAUTTA MAHDOLLISTA SAAVUTTAA. JA MÄ OON TEHNYT TÖITÄ HENKISEN KASVUNI KANSSA JO PITKÄÄN. VAIKKA FAIJAN MIELESTÄ MÄ OON AINOASTAAN TYHJÄNPÄIVÄINEN LUUSERI, JA KORKEINTAAN RUNONIEKKA. TOI HÄNEN ÄLYKKYYTENSÄ EI OO KUMMONENKAAN, JA SENKIN JO PITÄIS SAADA ITSENSÄ HAVAHTUMAAN. SILLÄ SOFIA(Taivaallinen viisaus) ON ANNETTAVISSA SILLE, JOKA SIIHEN KAIKIN VOIMIN PYRKII, JA ITSEKASVATUKSELLA VANHAN MINUUTENSA MURTAA, PYRKIEN TÄYSILLÄ PAREMPAAN. VAAN FAIJANI ON AINA KUVITELLUT OLEVANSA JOPA KUNNIOITETTU KAVERI, KUN ON TOIMINUT JOHTAJANA FIRMASSA MUKA, VAIKKA MUN ÄITINI SITÄ ITSE ASIASSA PYÖRITTÄÄ. JA ILMAN ÄITIÄNI SÄ ET OSAIS TULLA TOIMEEN OLENKAAN.

VAAN JOS JOTAIN SANOISIN VIELÄ SULLE, TÄN SURULLISEN DRAAMAN YHTEYDESSÄ. NIIN SEN VERRAN ETTÄ LOPULTA KUN ITSES TAJUAT, JA PERIN KELVOTTOMAKSI SUN LUONTEES HUOMAAT. NIIN SILLOIN ON MAHDOLLISUUS MERKURIUKSEN ENERGIASTA LOPULTA VAPAUTUA, JA SIIRTYÄ SEN KUUHUN, JOKA OMAA PALJON PAREMMAN LAATUISEMMAN LUONTEEN, JOKA SUHUN ASETTUU KUIN UUDESTI SYNTYMÄN KAUTTA. SITÄ ITSEKASVATUKSEN TAPAA MÄ SUOSITTELEN JOKAISELLE, JOKA ITSESSÄÄN KOKEE TON MELKO PIMEEN PLANEETAN ENERGIAN LUONTEESSAAN. JA VAPAUTATTE TAATUSTI ITSENNE OHJELMOINTIIN PAREMPAAN. SILLOIN ETTE OLE ELÄNEET TURHAAN. YHTEISKUNNALLINEN ASEMA EI SIIS VÄLTTÄMÄTTÄ MERKITSE LAINKAAN, VAAN ELÄMÄN LUONNE ON PYRKIÄ MURTAMAAN KELVOTON OHJELMOINTINSA PAREMPAAN. SALUT

5

1844

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jäätynyt kirsakkapuu

      Keneltä olet saanut voimasi, mihin sitä haluat käyttää, kun muinaiset tuulet puhalsi syntyessäsi. Henki on vahvempi kuin liha, voit antaa anteeksi menneet korruptoituneen väärän nimen manipulaatiolle ja kokea muutos ja kantaa nimeäsi ylpeänä. Tarvitset rinnallesi positiivisen energian, voimakkaan Jupiterin. Jokainen meistä elää osana universumia vaikkei sitä tajuakaan, esim. heikko pääministerimme, joka itkee tyynynsä märäksi joka ilta ja kysyy miksi, miksi, miksi.

      • Raakkuna

        Olet kateellinen ÄMMÄ. Joka haluaisit mun julkituontini kokonaan saada loppumaan. Vaikka tää juuri on mun tehtäväni Suomen kansan parissa. Ja totisesti mä hoidan mun duunini, aina siihen päivään asti. Että lopulta koko Suomen kansa on uudella tiellä, ja valmis jatkamaan perille asti. Mutta eräät ei tajua sellaista, mikä itseltä on kateissa. Ja tää voima ja viisaus, minkä omaan, on todella planeettojen yhteis energiaa. Ja siinä on kaiken sorttista energiaa käytössäni ehtymättömästi. Ja sulla ei oo juuri lainkaan ton Merkuriuksen lisäksi. Sillä mun menneisyyteni on ihmeellinen, ja siinä olen kokenut jo niin paljon asioita, mitä teillä on vielä edessä. Ja silloin ei kannattais olla kateellinen lainkaan, kun kaikki tulee kuitenkin koko kansan parhaaksi. SALUT


    • ~~~~~~~

      tuuliko huuliani liikuttaa~~~~~~~

    • Raakkuna

      Toveri Lahtari Ari kusi mun nänneille ja lotrautti vielä suuhunkin. Tämä oli ehdottomasti Raakkunan paras päivä, eikä sille mitään voi!

      Vielä kun toveri Lahtari Ari alistais mut hänen hevosaseellaan, et sillei hei!

      • Raakkuna

        SAATANAN TYHMÄ HOMO! Olet jo peloissasi ilmoitus kampanjani menestymisen, ja ymmärryksen lisääntymisen vuoksi. Ja voin sanoa että tulet taatusti suonikohjuinesi kokemaan loppusi. Sillä olet kohta kännissä, jo aamu tuimaan tänäänkin, kun heräät unestasi. Sillä todellisuutesi ei kestä sitä asemaa, mikä sulla on tällä hetkellä. Kun maailma on kaaoksen partaalla ja talous on romahtamassa, ja ennakoitua ydin iskua suunnitellaan Iranin joukkotuhon estämiseksi. Sekä paljon muuta on maailmassa selvin merkein havaittavissa. Kuten että ravinnnon saanti ongelmat ovat jo tosiasia eräillä mailla, vaikkei vielä Suomessa, eikä Euroopassa. Niin takaan että ahdistuksenne lisääntyy vaan, päivien koittaessa, jolloin kaikki on selvää ihmisille. Ja sun elämän tapas on tuomittu jo ennakolta. Eikä mikään ole muuttunut Sodoman ja Gomorran ajoista, vaan yhä on sama laki voimassa. JA HOMOT HOMOT HÄVITETÄÄN TOTAALISESTI MAAPALLOLTA, ENNEN UUDEN "MAAILMAN JÄRJESTYKSEN" ASETTAMISTA. TÄMÄ ILMOITUS OLKOON VAROITUS, NIILLE HOMOILLE, JOILLA ON MAHDOLLISUUS VIELÄ MUUTTAA TAPANSA. SALUT


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1485
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      156
      1179
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      104
      1050
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      927
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      82
      860
    6. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      66
      783
    7. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      40
      757
    8. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      733
    9. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      728
    10. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      57
      706
    Aihe