Ja tässä mietin mm. viime pääsiäistä. Sinähän se olit mielessä silloinkin. Oletko muuten koskaan ihmetellyt, miten paljon sellaisia 'jänniä sattumuksia' on meidän yhteiselle tielle (jos sitä sellaiseksi voi kutsua) osunut? Kummallisia juttuja... Viime kesänäkin se yksi kerta ja tämäkin tietysti! Ja silloin, kun ensimmäisen kerran hymyilin sulle - sekin tuli jotenkin täysin hallitsemattomasti ja ihan kuin jonkun suuremman voiman pakottamana. Tällaisia juttuja ajattelen ja se ei ole tervettä! Olisit täällä mun vieressä? Halaisin sut rusinaksi. Hyvää yötä
Pääsin onneksi jo kotiin...
n > m
3
151
Vastaukset
- 31241453fr43gf3r5
Yritän toivottaa hattiwatti-unta joissa on ne.. joo pienet valkoiset kädet niillä sähkö-ötököillä, jos se vaikka piristäisi.
En ole varma tuleeko hyviä unia vaikka yrittäisin toivottaa. - fdw2t2t234ty34y35
1 hattiwatti oli unessa joskus, en kyllä muista mitä se siinä sanoi.
Mutta pitäisi kirjoittaa tuolle Iida Ketolalle joka on tuossa Viidakon Tähtöset ohjelmassa, olen kirjoittanut sille ennenkin, mutta, joskus taas. - syrjäsilmä
Kierreportaissa? Arvaa muistanko.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä3244243Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1352385Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575822026- 1411521
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!401028Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein136986- 26967
- 77959
Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!337901Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8877