Ihan hullua että nuori ihminen laittaa elämäsä jamaan,ettei ole edes asuntoa?
En osaa oikein edes säälii.Olen yhtä tapausta tässä saanut seurata. Ei ole pieksämäellä tosin.
Miksi on niin typerä että sekaantuu kamaan?
Onko se asunnon ja elämän ylläpito niin kamalan vaikiaa?
Maksaa vuokrat,elää normaalisti. SIlloin saa pitää asunnon.
Onko Pieksämäel asunnottomii
17
1238
Vastaukset
- Juggis
On.
Poste restante on osoitteeni.- mulla ainakin
"Poste restante on osoitteeni." ...ja avopuolison luona asunto... EIKÖ?
- hilleevi
joo mutta yleensä ihminen joka käyttää kamaa ja vielä hyvällä tuurilla päälle ryyppää ei osaa pitää itsellään asuntoa.. Yleensä siinä mukana tulee myös ns. siipeilijöitä ja sitä samanhenkistä seuraa joiden kanssa sitten mesotaan päivästä ja kellonajasta riippumatta vuodessa 360 päivää. vuokrarahat menee kamaan jne. Että kyllä on mahdollista olla asunnoton myös pieksämäellä.
- Juggis
ei ole avopuolisoa,
ei ketään nai.
sta.
kaverien nurkis joskus yötä.
- Päähänpotkittumies
minulle kävi näin:
avioero tuli,jouduin kirjaimellisesti taivasalle,vaikka
oikeuteni asua kyseisessä asunnossa olisi ollu kuukauden loppuun,mutta
akka ei antanu olla siellä.
siis paperilla minä asuin samassa osoitteessa sen kuun loppuun,mutta
käytännössä en päässyt koko asuntoon.
Onneksi ei ole lapsia,niin muuta häslinkiä ei tarvitse jatkossa sietää.
Sen siitä' sai kun erehtyi luottamaan väärään ihmiseen. - Pertsa
Minä olin kuukauden verran "asunnoton", tai en tiedä olinko oikeasti asunnoton,kun edellisen asunnon irtisanoin ja seuraavaan oli vuokrasopimus reilun kuukauden päästä.
Halusin ehdottomasti tämän asunnon , joten suostuin odottamaan että vapautuu ja edellisessä oli se normaali kuukauden irtisanominen.
Yksi tyhjä kuukausi tuli sitten väliin ennenkuin tämä unelmani vapautui.
Hyvin se kuukausi tavaroianii oli sukulaisilla ja kavereille varastoissa.
öitä oli vuoronperään eri sukulaisten ja kavereiden luona.
Toki maksoin ruokani ym. sukulaisilla omakotitaloja.nii ei ollut kellään nokankoputtamista. - Exmäkeläinen
Tuo Poste Restante on vanha kikka ja epäilemättä ahkerassa käytössä nimenomaan Pieksämäellä. Sillä tavalla lohkeaa paremmat tuet kun ei minkään asuinkumppanin tulot pääse vaikuttamaan.
Tiedän melkein viisikymppisiäkin äitiensä nurkissa siipeilijöitä joilla osoitteena on tämä Poste Restante.- 100%SINKKU
kylläpä ahistaa kun pitää toisten tuloihin ja oloihin puuttua.
Käytkö ihan kurkkimassa asuuko kukakin missäkin.
Pikkaisen kannattaisi nyt miettiä mikä on elämässä tärkee.
Se OMA PIENI ELÄMÄ,vai se että kyttää toisten elämää.
Minulla ei ole edes "kaveria",ei edes tapailukaveria.
Silti tuntuu että kytätään joka ikinen hetki.
- puhutittespussiin
höpö höpö
- eriosoitteissa
Eip se oo aina poste restante.sossu maksaa myös toisen asunnon vuokran.
Monilla pariskunnilla näin.
Että ottakaa selvää ennenkö jauhatte sitä paskaanne.- jauhaja
Miten sitä jauhetaan???? terveisin, yks kysymys????
- Anonyymi
Minulla on ollut aina asunto ,ei aina oma mutta asunto kumminkin
- Anonyymi
Lidlin takana valkea huonokuntoinen tiilitalo , siellä päähänpotkitut majailee. Talo nousevan auringon....
- Anonyymi
Miksi työ pelottaa.
- Anonyymi
Sain myytyä oman asunnon Pieksämäellä kun enjaksanut pitää ikäni vuoksikon(70v).
- Anonyymi
Onko se se 1985 syntynyt ruma pirihuora?
- Anonyymi
Ruma hevosnaama kyllä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik113545MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar691886Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5421578Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin811204Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja611002Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33968Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214888Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60833- 171824
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768