Juopon vaimoa

Naapurin setä

Olin viemässä lehtiä roskikseen,kun samassa portaikossa asuva nainenkysyi,multa juotko lainkaan kun en ole koskaan nähnyt sua kännissä ja enole koskaan myöskään nähnyt sun ostavan kaljaa. Totesin, vain,että harvoin tulee otettua. Hän kysyi saanko tulla luoksesi ,kun ukko sammuu taas. Perjantai-iltana ovikello soi ja hän sanoi,että on tylsää katsella kännissä kuorsaavaa ukkoa. Tmmat sukat ja sellainen sukkapuku, siis siisti kokonaisuus. Menimme olohuoneeseen ja kysyin mitä voisin tarjota, johon hänsanoi,että tee mulle kunnon paukku,mä oon niinkiihduksissä.Lasi tyhjeni kokoplailla noipeasti ja keskusteluissa tuli ilmi,ettei hneen ole koskettu kolmeen vuoteen.Mä kuitenkin haluan olla nainen jatuntea hyväilyjä, eikä 42 v halua olla ilman.Hän nousi ylös ja nosti mekkonsa ylös ja istui kahareisin syliini ja sanoi suutele ja hyväile mua, häi oikeastaan kiemurteli sylissäni, hyväily meni kuumaksi ja lopulta hän sanoi mennään sänkyyn.E#nkestänyt silloin pitkään ja kun laukesin häneen,hän otti tukevan otteen ja sanoi älä mee pois vielä. hän jäi yöksi ja rakastelimme vielä pari kertaa. vasta lauantai-iltapäivällä hän lähtikotiin. kello oli jonkinverran yli seitsemän kun ovikello soi, kukapa muu kuin hän siellä oli ja tokaisi taas se sammu, no tällä kertaa hän meni vasta sunnutaina illalla kotia. Koitti seuraava perjantai ja taas ovikello soi.Eka kerran jälkeen hän sanoi,että ystävättärensä oli kertonut miten ihanalta tuntui kun miehensä nuolee pimppiä, Sanoin,etteen halua karvakasaa nuolla vaqnposliinia, jolloin hänsanoi aja sitten karvat pois, jopa sain namun pestakin. Ja kun olin saanut hänet lukeamaan, työnnyin sisään ja ties kuika monta orkkua hän sai enen kuin laukesin.Jonkinajan päästä hän totesi, voi hyvä jumala mitä minä olenkaan menettänyt, ainakun ukkonsa dokaa ja sammuu on mun vuoroni nauttia, tai kai myös hänen vuoronsa. Tätä on jatkusnut useita kuukausia, meillä on suht iso ikäero, saas nähdä kuika kauan.Miksi kitua kun voi kerran nauttia.

0

278

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

        On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
        Maailman menoa
        627
        20315
      2. Valkeakosken tappo

        "Tyttö löytyi poliisin mukaan kuolleena läheisestä metsästä muutaman sadan metrin päässä kotoaan. Uhrin löysivät hänen k
        Henkirikokset
        103
        17096
      3. Nyt ahdistaa

        Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
        Valkeakoski
        394
        9591
      4. Kuka oli tekijä?

        Jos tekijä oli suomalainen, onko hänen vanhempiaan jo tavoitettu? Mitä mieltä ovat aikamiespoikansa teosta? Entä puoliso
        Valkeakoski
        103
        7627
      5. 15-vuotiaan ruumis valkeakoskella

        Nuoria tyttöjä tappavat miessaalistajat ja toiset nuoret. Miessaalistajille ruumiin kätkeminen tai tuhoaminen ei ole on
        Poliisi
        24
        5227
      6. Valkeakosken murhaaja-raiskaaja on kantasuomalainen mies tiedottaa poliisi

        Some- ja palstapersut ehtivät jo moneen kertaan julistaa tekijän maahanmuuttajaksi. Miten meni niin kuin omasta mielestä
        Maailman menoa
        224
        4540
      7. Kantasuomalainen mies pidätetty - ulkomaalaiset syyttömiä tekoon

        Verityöstä on pidätetty vuonna 2005 syntynyt mieshenkilö. Ulkomaalaisilla ei mitään yhteyttä tekoon.
        Valkeakoski
        135
        2450
      8. Mitä hänellä oli päällään kun viimeksi näit hänet?

        Avoimia vastauksia saa kirjoitella... Ehkä joku saattaa tunnistaa itsensä kommenttien joukosta :)
        Ikävä
        62
        1555
      9. Meidän tarinako on ohi?

        Ootko niin päättänyt?
        Ikävä
        115
        1500
      10. Miksi kaupunki toivoo nuorilta malttia?

        https://www.hs.fi/suomi/art-2000010453236.html "Älkää suunnitelko kostoa" Mistä on kyse? ”Toivomme, että nuorten taho
        Valkeakoski
        41
        1317
      Aihe