Olin viemässä lehtiä roskikseen,kun samassa portaikossa asuva nainenkysyi,multa juotko lainkaan kun en ole koskaan nähnyt sua kännissä ja enole koskaan myöskään nähnyt sun ostavan kaljaa. Totesin, vain,että harvoin tulee otettua. Hän kysyi saanko tulla luoksesi ,kun ukko sammuu taas. Perjantai-iltana ovikello soi ja hän sanoi,että on tylsää katsella kännissä kuorsaavaa ukkoa. Tmmat sukat ja sellainen sukkapuku, siis siisti kokonaisuus. Menimme olohuoneeseen ja kysyin mitä voisin tarjota, johon hänsanoi,että tee mulle kunnon paukku,mä oon niinkiihduksissä.Lasi tyhjeni kokoplailla noipeasti ja keskusteluissa tuli ilmi,ettei hneen ole koskettu kolmeen vuoteen.Mä kuitenkin haluan olla nainen jatuntea hyväilyjä, eikä 42 v halua olla ilman.Hän nousi ylös ja nosti mekkonsa ylös ja istui kahareisin syliini ja sanoi suutele ja hyväile mua, häi oikeastaan kiemurteli sylissäni, hyväily meni kuumaksi ja lopulta hän sanoi mennään sänkyyn.E#nkestänyt silloin pitkään ja kun laukesin häneen,hän otti tukevan otteen ja sanoi älä mee pois vielä. hän jäi yöksi ja rakastelimme vielä pari kertaa. vasta lauantai-iltapäivällä hän lähtikotiin. kello oli jonkinverran yli seitsemän kun ovikello soi, kukapa muu kuin hän siellä oli ja tokaisi taas se sammu, no tällä kertaa hän meni vasta sunnutaina illalla kotia. Koitti seuraava perjantai ja taas ovikello soi.Eka kerran jälkeen hän sanoi,että ystävättärensä oli kertonut miten ihanalta tuntui kun miehensä nuolee pimppiä, Sanoin,etteen halua karvakasaa nuolla vaqnposliinia, jolloin hänsanoi aja sitten karvat pois, jopa sain namun pestakin. Ja kun olin saanut hänet lukeamaan, työnnyin sisään ja ties kuika monta orkkua hän sai enen kuin laukesin.Jonkinajan päästä hän totesi, voi hyvä jumala mitä minä olenkaan menettänyt, ainakun ukkonsa dokaa ja sammuu on mun vuoroni nauttia, tai kai myös hänen vuoronsa. Tätä on jatkusnut useita kuukausia, meillä on suht iso ikäero, saas nähdä kuika kauan.Miksi kitua kun voi kerran nauttia.
Juopon vaimoa
Naapurin setä
0
287
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 174416
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1842499Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731637Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella261354Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641197- 114944
Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42932- 171914
Junan kylkeen autolla
Miten helevetissä voi ajaa auton junan kylkeen?? Puhelinta hivelöity kenties!!? Koirat vielä kyydissä on käsittämätöntä75904Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon18871