Juopon vaimoa

Naapurin setä

Olin viemässä lehtiä roskikseen,kun samassa portaikossa asuva nainenkysyi,multa juotko lainkaan kun en ole koskaan nähnyt sua kännissä ja enole koskaan myöskään nähnyt sun ostavan kaljaa. Totesin, vain,että harvoin tulee otettua. Hän kysyi saanko tulla luoksesi ,kun ukko sammuu taas. Perjantai-iltana ovikello soi ja hän sanoi,että on tylsää katsella kännissä kuorsaavaa ukkoa. Tmmat sukat ja sellainen sukkapuku, siis siisti kokonaisuus. Menimme olohuoneeseen ja kysyin mitä voisin tarjota, johon hänsanoi,että tee mulle kunnon paukku,mä oon niinkiihduksissä.Lasi tyhjeni kokoplailla noipeasti ja keskusteluissa tuli ilmi,ettei hneen ole koskettu kolmeen vuoteen.Mä kuitenkin haluan olla nainen jatuntea hyväilyjä, eikä 42 v halua olla ilman.Hän nousi ylös ja nosti mekkonsa ylös ja istui kahareisin syliini ja sanoi suutele ja hyväile mua, häi oikeastaan kiemurteli sylissäni, hyväily meni kuumaksi ja lopulta hän sanoi mennään sänkyyn.E#nkestänyt silloin pitkään ja kun laukesin häneen,hän otti tukevan otteen ja sanoi älä mee pois vielä. hän jäi yöksi ja rakastelimme vielä pari kertaa. vasta lauantai-iltapäivällä hän lähtikotiin. kello oli jonkinverran yli seitsemän kun ovikello soi, kukapa muu kuin hän siellä oli ja tokaisi taas se sammu, no tällä kertaa hän meni vasta sunnutaina illalla kotia. Koitti seuraava perjantai ja taas ovikello soi.Eka kerran jälkeen hän sanoi,että ystävättärensä oli kertonut miten ihanalta tuntui kun miehensä nuolee pimppiä, Sanoin,etteen halua karvakasaa nuolla vaqnposliinia, jolloin hänsanoi aja sitten karvat pois, jopa sain namun pestakin. Ja kun olin saanut hänet lukeamaan, työnnyin sisään ja ties kuika monta orkkua hän sai enen kuin laukesin.Jonkinajan päästä hän totesi, voi hyvä jumala mitä minä olenkaan menettänyt, ainakun ukkonsa dokaa ja sammuu on mun vuoroni nauttia, tai kai myös hänen vuoronsa. Tätä on jatkusnut useita kuukausia, meillä on suht iso ikäero, saas nähdä kuika kauan.Miksi kitua kun voi kerran nauttia.

0

326

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimedia: Räsänen vei Lindtmanilta pääministerin paikan

Lisäksi suomalaiset ovat innostuneet tuhlaaman, koska kuluttavat inflaation verran enemmän rahaa. Eikö porvarimedialla
        Maailman menoa
        60
        2866
      2. Ruotsi laskee jälleen bensaveroa, Riikka irvailee tumput suorana

Euron bensa oli persujen vaalilupaus, mutta kohta alkaa olla kolmosella alkavia litrahintoja. Meanwhile in Sverige: "
        Maailman menoa
        45
        2492
      3. SE TAPAHTUI - Pekka Aittakumpu: Avioero

Perussuomalaisten kansanedusta Pekka Aittakumpu käy parhaillaan avioero prosessia. Aittakumpu on siviiliammatiltaan past
        Perussuomalaiset
        98
        2095
      4. Anita ei saanut Heikkiä pihalle

Kemijärven kaupunginvaltuusto ei tehnyt tietoisesti laitonta päätöstä. Heikki johtaa kaupunginhallitusta yhäkin.
        Kemijärvi
        85
        1375
      5. Martina Aitolehden rinnalla nähty Matias Petäistö yllättää - Uusi aluevaltaus TV:ssä!

Matias Petäistö on tuttu Erikoisjoukot-realityn tiukkana kouluttajana. Hän on myös tuttu näky Martina Aitolehden parina,
        Kotimaiset julkkisjuorut
        30
        1209
      6. Emotionalisuuden puute.

Joillain ihmisillä ei vain ole sitä "jotain". Heille kaikki täytyisi "vääntää" rautalangasta. Mutta heistä ei vaan o
        Sinkut
        182
        903
      7. Sait mut mies heikoksi

Yllätti tämä asia nyt kyllä. Olet ollut mielessä koko ajan. Ei riitä pelkkä kevät nyt syyksi. Veit jalat alta. Pannaan m
        Ikävä
        81
        815
      8. Ei ole vaikea päättää kumpi

Hän on vaimomateriaalia. Sinä olet vain tuollainen pieni kiusankappale.. Revi siitä.
        Ikävä
        52
        716
      9. 43
        695
      10. Ymmärrätkö jo nyt, että

Vetäytyminen ei kannattanut? Asioista pitäis puhua rauhassa hyvässä hengessä eikä lakasta maton alle. Yhdeltä ihanalt
        Ikävä
        44
        692
      Aihe