Kiusalliset nettitreffit

Hunkenstain

Olen mies. Eronnut joitakin vuosia sitten omasta aloitteestani vaimoni petettyä minut. Silloin olin hieman heikossa hapessa kaiken tapahtuneen jälkeen, ja päätin hakea seuraa netin kautta. Laadin omaan persoonalliseen tyyliini sopivan hieman kantaaottavan, ehkä jopa provosoivankin ilmoituksen. Lisäsin ilmoon myös kuvan. Toivoin löytäväni fiksun elämänkumppanin, jonka kautta aloittaa uusi iloinen rakkauselämä. Yllätyin vastausten määrästä. Olin kuullut, että yleensä vastauksia tulisi muutama, mutta mina sainkin kymmeniä meilejä, joten ainakin oli tarttumapintaa mistä aloittaa hakeminen.

Itse olen ulkonäöltäni sopivankomea. Olen treenannut lähes koko ikäni, ja osaan myös pukeutua omalla tyylilläni hyvin. En siis kuulu siihen tuulipukusinapitrinnuksella osastoon, vaikka olenkin jo yli 30. Olen melko lihaksikas, n 90 kg, eikä se paino todellakaan ole siinä navan ympärillä. Pakaraosasto on kondiksessa, ja moni on sanonutkin, että jos olisin pidempi (173cm), voisin hyvinkin tehdä vaikkapa mallinhommia. Olen siis sellainen mies, joka halutessaan löytää seuraa esim ravintolasta helposti. Vaikka onhan sitä välillä saatu pakitkin.. :)

Enivei, silloisessa hakuilmoituksessani hain mieluummin tummahiuksista, urheilua harrastavaa pienikokoista naista. No näillä ulkoisilla kriteereillä lähdin liikenteeseen. Meilailin aikani, ja sitten alettiin deittailu. Lähes kaikki tapaamani tytöt osoittautuivat tosi mukaviksi. Olinhan jo meilailuvaiheessa saanut osviittaa heidän elämänarvoistaan, luonteenpiirteistään jne.. Jutustelut sujuivatkin aina mukavasti siihen asti, kunnes tuli kotiinlähdön aika. Olin jo ehkä havainnut, ettei kyseinen deitti sitten ehkä kuitenkaan sytyttänyt. Niin raadolliselta kuin se tuntuukin, niin yleensä se johtui ulkonäöstä. Ei tarvinnut olla mitenkään ruma, oli vain jotain, joka ei sytyttänyt ja tätsit. Nuo tapaukset olivat todella kiusallisia. Minun ei ollut helppoa sanoa ei, varsinkaan silloin, kun osa deiteistäni tunnusti suoraan ihastuneensa minuun.Osa lähti pahasti suuttuneena kotiin, ja osa pommitti pitkään tekstareilla niin, etten sitten enää edes vastannut niihin. Pari kertaa treffit päättyivät todella surulliseen itkukohtaukseen. Jotkut ymmärsivät yskän, ja jätettiin ns. fiksut moit. Homma todellakin alkoi tuntumaan henkisesti raskaalta. Tapaat siis fiksuja naisia, joiden kanssa muuten on mukavaa, mutta kaikki tyssää siihen, ettet pitänyt heidän ulkonäöstään. Yritin kyllä kovasti kiinnittää huomiota heidän hyviin puoliinsa, mutta kun ei vaan napannut sitten millään. Loppujen lopuksi kuitenkin löysin heidän joukostaan naisen, jonka kanssa alkoi lupaavalta tuntuva suhteen poikanen, joka sittemmin päättyi aika tylysti, kun hänestä paljastui eräs hieman vähemmän miellyttävä asia..

Noiden ikävien kokemusten takia en ole enää netin kautta seuraa hakenut. Varmasti olisi monelta pettymykseltä säästytty silloin, jos useammalla olisi ollut itsestään otettuja digikuvia, jotka tuohon aikaan vielä olivat aika harvinaisia. Nyt olen siis hyvin pitkälti seurani hakenut ravintoloista, mutta täytyy myöntää, että moni ulkoisesti kriteerini täyttävä tyttönen on taas sisäisesti kaikkea muuta kuin mitä etsin.

Todennäköisesti tämä kirjoitus on ärsyttänyt niitä, joita kieltämättä pinnallinen ulkonäköön tuijottamiseni häiritsee, joten antakaa se anteeksi. En ole etsimässä mitään missiä, mutta kuitenkin selkeästi naista, jossa on sitä jotain, juuri minulle nättiä.. Minkäs sille teet..

Ehkä vielä joku päivä laitan ilmon vetämään.. jos todellakin alkaa näyttämään siltä, että baarista en sitä oikeaa löydä.. Lauantaina katsotaan taas, löytyykö fiksua, sopivasti rokkaavaa pikkuleidiä mistään..

Hyvät kesän jatkot!

24

1992

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Viljo

ja vielä kehtaat ihmetellä miksi olet sinkku. Kun joustaa siitä ulkonäöstä niin alkaa kummasti löytymään niitä mukavia naisia... niin se on vaikka sitä olisi vaikea hyväksyä. Toivotan kuitenkin onnea lauantaiksi.

• nainen

Tämän kun luki tuli taas sellainen olo, että pitäisikö luovuttaa :) Sinulla on omat kriteerisi,
      jokaisella pitääkin olla omansa, itselleenhän sitä kumppania tai ystävää etsii. Olen ajatellut, että kaikille ihmisille ulkonäkö ei ole se tärkein asia, vaan, että ajatuksilla, käytöksellä ja sisäisillä asioilla olisi myös suuri merkitys.
      Olen paljon miettinyt tätä ulkonäkö asiaa, nimittäin se on tavallaan akuutti minullekin, olisin halukas tapaamaan erään miehen, jonka kanssa olen netissä tutustunut, jonkinlainen sielujen sympatia vallitsee kyllä. Olen itse hyvin tavallinen suomalainen nainen, en kaunotar, paljon on "vikoja" ulkonäössä, mutta en sentään luultavasti kovin vastenmielinenkään ole, kokemuksistani vaan päättelen. Itselleni miehen ulkonäkö ei ole erityisen tärkeä asia, mutta jotain siinä siltikin on, olemus, eleet ja sellaista. Pitäisi olla pilkettä silmäkulmassa.
      Nyt sitten vähän kauhistuttaa. Ovatko kaikki miehet niin tarkkoja naisen ulkonäöstä, se kiinnostaisi ??? Tulee myös tunne, että voiko siinä käydä niin, että itse heittäydyn kamalan kriittiseksi, vaikka kuvittelen, että niin ei olekaan ? Ei nimittäin ole kokemusta.
      Millaisia kokemuksiahan muilla on !

Sinulle Hunkenstein sanoisin, että tottakai sinun täytyy kuunnella itseäsi, sinulla on oikeus valintaasi. Eihän itseään voi pakottaa rakastumaan, se on täysin mahdotonta.

• Sanni

"...Ovatko kaikki miehet niin tarkkoja naisen ulkonäöstä, se kiinnostaisi ???..."

Eivät ole. Sen päättelen siitä, että minäkin sain nykyisen miehen "itselleni" nettituttavuuden kautta lukuisista virheistäni huolimatta. No ei hänkään täydellinen ole mutta saisi varmaan "parempiakin".

• nainen
        Sanni kirjoitti:

"...Ovatko kaikki miehet niin tarkkoja naisen ulkonäöstä, se kiinnostaisi ???..."

Eivät ole. Sen päättelen siitä, että minäkin sain nykyisen miehen "itselleni" nettituttavuuden kautta lukuisista virheistäni huolimatta. No ei hänkään täydellinen ole mutta saisi varmaan "parempiakin".

Kiitos näistä kommenteistasi :)
        siispä ei kannata luovuttaa ..
        Näin olen vähän ajatellutkin, vaikka epäilys on
        ollut ja näitä palstoja kun lukee, tulee vielä enemmän epäileväksi.
        Minullakin on sellaisia kokemuksia, että ensivaikutelma on ollut huonohko.. mutta paremmin,
        kun on tutustunut, ihminen on muuttunut kokonaan minun silmissäni. Aivan kuin se kuitenkin olisi niin, että kun se sisäinen ihminen tulee "näkyville", sitä rupeaa katsomaan eri silmin toista. Sisäinen kauneus tai karisma ikäänkuin valaisee koko ihmisen. Minulla se taitaa olla niin. Tiedä sitten muista. Siksi en ole vakuuttunut noista jutuista, joissa luotetaan ensivaikutelmaan.
        Hyvää kesää ja leppoisia oloja !

• Punapää

Olen myös kokeillut nettitreffejä pari kertaa ja lukuunottamatta täysin psykopaatteja, on siellä ollut mukavia miehiä, jotka vaan eivät ole sytyttäneet. Toivon kuitenkin, että kohdallani ei ole ollut kyse heidän ulkonäöstään, vaan jostain muusta. Myönnän olevani aika "kriittinen" miesten ja ihan kavereidenkin suhteen. En nää pointtia tutustua ihmiseen, joka ei ole kiinnostava. Muutaman kerran olen "yrittänyt" mutta se ei ole kummalekaan osapuolelle kivaa. Pelkään jääväni yksin, mutta en voi "uhrata" itseäni ja ajatuksiani vaan, että minullakin olisi joku vierelläni. Se ihminen, kenet haluan vierelleni, täytyy olla minunlaiseni ihminen. Sellaisen joka tuntuu "omalta". Onkohan tässä jutussa mitään pointtia, mutta ehkä joku tajuaa, mitä haluan sanoa. :)

• tippa silmässä

Haluaisin pyytää anteeksi. En voinut sille mitään, että purskahdin itkuun treffiemme loputtua. Olin yksinkertaisesti niin helpottunut kun ne vihdoin olivat ohi. Pahoittelen kastunutta kauluspaitaa.

• Sanni

"... Nyt olen siis hyvin pitkälti seurani hakenut ravintoloista, mutta täytyy myöntää, että moni ulkoisesti kriteerini täyttävä tyttönen on taas sisäisesti kaikkea muuta kuin mitä etsin..."

Eikö ole sanomattakin selvää, että jos vaatimuksia on noin paljon (ulkoinen, sisäinen jne...), sopivan löytymisen todennäköisyys huononee. Ja vaikka löytäisit sen mielestäsi juuri sopivanlaisen, hän ei välttämättä pidäkään sinua niin täydellisenä kuin sinä itse. Ehkä hän haluaa jatkaa sen täydellisesti itselleen sopivan etsintää...

Mutta jokainen elää tyylillään.

• Hellanlettas

..naisen suusta. Eihän tuossa ollut kuin kaksi vaatimusta: pitää synkata sisäisesti ja ulkoisesti. Verrattuna naisten yleensä metrin pituiseen ja vieläpä mahdollisesti ristiriitaiseen listaan se on aika vähän.

• Treffailija

Olen myös ite huomannut samaa naisena,että katson miehen ulkonäköä,mutta pelkkä näkö ei riitä pitää olla muutakin.
      Muutamia nettitreffejä on takanapäin niin yleensä se menee niin,että kenestä minä kiinnostun niin mies ei ja kuka mies kiinnostuu musta niin minä en :(.
      Siinä pitää olla sitä jotain ensi tapaamisella jo en vaan osaa sanoa mitä.
      Oon muutamia tapaillut jonkun aikaa ajatellen,että jos myöhemmin kiinnostuu kaveruuden kautta,mutta ei niin ei.
      Kyllä se tunne pitää tulla heti.
      Useimmat miehet eivät rumia ole olleet,mutta ei vaan ole sytyttänyt.
      Jo sekin,että juttuun pitää tulla ei saa tulla hiljasia hetkiä.

• Jege

>"Kyllä se tunne pitää tulla heti. "

Et siis anna miehelle edes aikaa avata suutaan? Heti pitää pulssi nousta 200:aan, tai muuten kyseessä ovat turhat treffit?

Mikähän siinä on, kun minä tunnen kymmeniä onnellisia pareja, jotka ensitreffeillään ovat olleet kaikkea muuta kuin innostuneita toisistaan?

Mikähän siinä on, että esim. veljeni vaimon ensimmäinen vaikutelma veljestäni oli "Voi hitto että on ärsyttävä tyyppi!"?

• Sanni
        Jege kirjoitti:

>"Kyllä se tunne pitää tulla heti. "

Et siis anna miehelle edes aikaa avata suutaan? Heti pitää pulssi nousta 200:aan, tai muuten kyseessä ovat turhat treffit?

Mikähän siinä on, kun minä tunnen kymmeniä onnellisia pareja, jotka ensitreffeillään ovat olleet kaikkea muuta kuin innostuneita toisistaan?

Mikähän siinä on, että esim. veljeni vaimon ensimmäinen vaikutelma veljestäni oli "Voi hitto että on ärsyttävä tyyppi!"?

Aikanaan kun tapasin ensimmäisen kerran suuren rakkauteni (jonka en totisesti tiennyt muuttuvan suureksi rakkaudekseni, varsinkin kun hän oli varattu), totesin mielessäni: "Voi kamala kun on ruma mies. Miten ihmeessä tuo on voinut akkansa pyydystää." Kuitenkin kun pikkuhiljaa luonteeseen ja ajatuksiin tutustui (ilman lähemmän suhteen tarkoitusta), ei ulkonäöllä ollut enää mitään merkitystä ja näin hänessä vain "paremmat" piirteet. No aikanaan tuo suhde loppui - eikä minun tahdostani. Meni vuosia, että toivuin tuosta rakkaudesta. Lopulta aloin taas nähdä hänet rumana ja epäsiistinä. Silloin tiesin, että nyt olen toipunut. :-)

Nykyiseen miesystävään tutustuin netin kautta. Ensin tutustuttiin kuukauden verran tiheän kirjoittelun avulla luonteeseen, ajatuksiin ja toiveisiin. Toiveita myös ulkomuodon suhteen oli. Hän kertoi rehellisesti ulkomuodostaan (kuten minäkin) ja sain jo silloin tietää, ettei hän täytä ns. kriteerejäni. Halusin kuitenkin tavata, koska hän oli muuten niin mielenkiintoinen.

Ensi tapaaminen ei herättänyt mitään suuria tunteita tai innostusta. Halusin kuitenkin jatkaa tuttavuudentekoa ja niin hänkin. Pikkuhiljaa ulkomuotoseikat menettivät merkityksensä ja hänestä on tullut minulle tosi tärkeä ihminen ja rakastettu.

Jokainen elää tietysti niin kuin haluaa ja vaatii kumppaniltaan mitä haluaa mutta omalla kohdallani ainakin on toiminut tämä, että annetaan periksi niistä ulkomuotoseikoista, jos toinen on muuten miellyttävä ja sopivanoloinen ihminen.

• joopa joo
        Sanni kirjoitti:

Aikanaan kun tapasin ensimmäisen kerran suuren rakkauteni (jonka en totisesti tiennyt muuttuvan suureksi rakkaudekseni, varsinkin kun hän oli varattu), totesin mielessäni: "Voi kamala kun on ruma mies. Miten ihmeessä tuo on voinut akkansa pyydystää." Kuitenkin kun pikkuhiljaa luonteeseen ja ajatuksiin tutustui (ilman lähemmän suhteen tarkoitusta), ei ulkonäöllä ollut enää mitään merkitystä ja näin hänessä vain "paremmat" piirteet. No aikanaan tuo suhde loppui - eikä minun tahdostani. Meni vuosia, että toivuin tuosta rakkaudesta. Lopulta aloin taas nähdä hänet rumana ja epäsiistinä. Silloin tiesin, että nyt olen toipunut. :-)

Nykyiseen miesystävään tutustuin netin kautta. Ensin tutustuttiin kuukauden verran tiheän kirjoittelun avulla luonteeseen, ajatuksiin ja toiveisiin. Toiveita myös ulkomuodon suhteen oli. Hän kertoi rehellisesti ulkomuodostaan (kuten minäkin) ja sain jo silloin tietää, ettei hän täytä ns. kriteerejäni. Halusin kuitenkin tavata, koska hän oli muuten niin mielenkiintoinen.

Ensi tapaaminen ei herättänyt mitään suuria tunteita tai innostusta. Halusin kuitenkin jatkaa tuttavuudentekoa ja niin hänkin. Pikkuhiljaa ulkomuotoseikat menettivät merkityksensä ja hänestä on tullut minulle tosi tärkeä ihminen ja rakastettu.

Jokainen elää tietysti niin kuin haluaa ja vaatii kumppaniltaan mitä haluaa mutta omalla kohdallani ainakin on toiminut tämä, että annetaan periksi niistä ulkomuotoseikoista, jos toinen on muuten miellyttävä ja sopivanoloinen ihminen.

Joo, tyypillinen tapaus tuo ensimmäinen.
        Se avainsana löytyy sieltä suluista: "varsinkin kun hän oli varattu".
        Eipä siinä muuta sitten tarvitakaan...

• Petronella

Noinhan se jossain määrin menee. Ei itellänikään oon mitään ehdottoman tiukkoja vaatimuksia miehelle, mut se koko paketti pitää olla sellainen, että se herättää mielenkiinnon sekä henkisiä ja fyysisiä tuntemuksia heti alkuvaiheessa. Mä luotan siihen että sen tuntee, kun sopiva henkilö sattuu kohdalle. Jos ei kolahda niin ei kolahda, sille ei vaan mahda mitään. Ei tunteita voi pakottaa, ne tulee kyllä kun Se Oikea on siinä sun vieressä. Eikä toisessa mun mielestä tarvi välttämättä olla jotain vikaa, ei vaan nappaa sillä kertaa. Ja se on mun mielestä ittensä pettämistä jos aattelee, että "mua ei kyllä rehellisesti sanottuna kiinnosta pätkääkään, mutta katellaan, josko kumppaniehdokas rupeis ajan myötä sytyttämään". Omasta kokemuksesta voin sanoa, että ei ala (ainakaan mun kohdalla), ja niimpä ainakin itse lähden sellaisessa tilanteessa suuntaamaan katsettani miehiin, joita kohtaa mun mielenkiinto syttyy aidosti ja spontaanisti ilman, että mitään pitää teeskennellä tai pakottaa.

• Reima Ratkaisu

"Mä luotan siihen että sen tuntee, kun sopiva henkilö sattuu kohdalle."

Nii-in. Onko joskus sattunut? Onko tuntunut? Jos ei niin mistä tiedät että tälläinen lämmin tuntemus ylipäänsä saapuu?
        Oletko lukenut Cosmopolitanista?

• kisu28

Oletko miettinyt sitä vaihtoehtoa, että oma vaatimustasosi on liian korkealla. Monesti miehet kuvittelevat olevansa paremman näköisiä kun mitä oikeasti ovat. Olen tavannut kyllästymiseen asti esim. kundeja, joilla on kullä ihan namukroppa, mutta naama aivan mitäänsanomaton ja silti he kuvittelevat olevansa taivaan lahjoja naisille. Voi siis olla että haet seuraa omaan tasoosi verrattuna liian hyvännäköisistä naisista ja samaan aikaan hylkäät ne (oikeasti) omaa tasoasi vastaavat.
      Hyvännäköiset miehet (samoin kuin naisetkin) voidaan myös jakaa A)pelkästään hyvännäköisiin (joista näkee jo ensisilmäyksellä, että päässä kumisee tyhjyys) ja B)fiksuihin ja hyvännäköisiin, joiden silmistä/käytöksestä/keskustelutaidoista huomaa toisella olevan myös jotain pään sisälläkin. Ehkä kuulut itse tähän A-luokkaan, mutta yrität saada itsellesi tälläistä B-luokkaan kuuluvaa tyttöä. Itse laskisin kuuluvani tähän B-luokkaan, ja vaikka nuo tyhjäpäiset adonikset ovat kyllä kivoja katsella, en kuitenkaan harkitsisi mitään vakavampaa suhdetta heidän kanssaan.
      Oli miten oli, jos noin kovalla etsimisellä ei ole löytynyt naista, niin kyllä minä ainakin alkaisin jo miettimään, että ehkäpä se vika onkin minussa ja epärealistisissa vaatimuksissani.

• Hunkenstain

Ensinnäkin kaikille kiitos kommenteistanne!

Melkoisen negatiivista palautetta näköjään tulee joiltakin. Mikä lienee ihan ymmärrettävääkin. Korostan kuitenkin sitä, että tarkoitukseni ei ole ollut loukata ketään. Kirjoitin täysin omista tuntemuksistani. Ja mitä siihen ulkonäkökysymykseen tulee, niin se koski silloisia deittejä, koska en kuvien puuttumisen takia voinut tietää heidän ulkonäöstään paljonkaan. Nykyään ei juuri sitä ongelmaa ole, koska esim baarissa voin itse osoittaa huomioni sellaiselle, jonka ulkonäkö miellyttää minua. Ja ihan samalla tavalla myös nainen voi antaa pakit, jos esim on etsimässä “hukkaputkea“ pidempää miestä itselleen :). Reilu peli.Mielestäni homma toimii oikein hyvin näin.

Ulkonäkö on arka asia suurimmalle osalle ihmisistä, ja siksi siitä suoraan puhuminen varmasti aiheuttaa monissa ärtymystä. Se on tabu aihe, koska ajatellaan, että minkäs sitä ihminen pärställeen mahtaa. Itsekään en tästä pidemmäksi muutu vaikka mitä tekisin. Mitä sitten, jos en jollekin kelpaa pituuteni puolesta. Pitäisikö minun olla kyseiselle ihmiselle siitä vihainen, ja syyttää häntä pinnalliseksi? Mielestäni kuitenkin vanha fraasi: ” Kauneus on katsojan silmässä! ” pitää täysin paikkansa.” Sen takia ei kenenkään pidä loukkaantua siitä, jos uskallan kirjoittaa julkisesti, että monet ihmiset eivät miellytä minua ulkoisesti. Todellakin olen varma siitä, että silloisistakin deiteistä moni on jo löytänyt itselleen mukavan ja heille paremman ihmisen kuin minä, ainakin toivon niin.

Itse tässä vielä jatkan hakua nykyisellä systeemilläni. Olen todellakin etsimässä itselleni vaimoa, ja loppuelämäni rakkautta. Niin kauan kuin huomaan, että pystyn helposti tutustumaan ulkoisestikin minua miellyttäviin ihmisiin, en näe syytä sille, miksi laskisin kriteereitäni. Loppuelämä on pitkä aika, ja haluan viettää sen sellaisen naisen kanssa, jonka todellakin koen kaikin puolin täydelliseksi itselleni. Tarkoittaa siis sitä, että sen henkisenkin puolen on natsattava hyvin yhteen.

Ehkä joskus koittaa vielä kompromissienkin aika, mutta juuri nyt elän täyttä elämää, ja toisaalta nautin myös vapaudestani. Joku kirjoitti, että se oikea löytyy elämällä, eikä etsimällä. Niin se taitaa olla. Jatketaan siis kaikki elämäämme, ja ainakin itse toivon jokaiselle sydämeni pohjasta huippukesää. Siellä se aurinko vaan paistelee kuuman kirkkaana, vaikka edessä olisi paksumpikin pilvi :)

• sakke

"Niin kauan kuin huomaan, että pystyn helposti tutustumaan ulkoisestikin minua miellyttäviin ihmisiin, en näe syytä sille, miksi laskisin kriteereitäni."

--> "tutustumisesi" ei ole johtanut moneen vuoteen sen pidemmälle, siinä sinulle syy.

• Huomioitsija
        sakke kirjoitti:

"Niin kauan kuin huomaan, että pystyn helposti tutustumaan ulkoisestikin minua miellyttäviin ihmisiin, en näe syytä sille, miksi laskisin kriteereitäni."

--> "tutustumisesi" ei ole johtanut moneen vuoteen sen pidemmälle, siinä sinulle syy.

eihän tää hunkki oo missään vaiheessa sanonu, että just nyt olis jotenkin epätoivonen. Jätkä tekee just niinku moni muuki. Pitää hubaa, tutustuu ihmisiin, ja sit jos kolisee, niin antaa palaa. Mä oon sen kans samaa mieltä noista jutuista. Niinkauan kun ei nappaa, ei tosiaan kande lähtee rakentaan mitää pakkosuhdetta kehenkää, vaikka ulkonäköki ois ok.

Hunkkki kirjotti myös näin:

"juuri nyt elän täyttä elämää, ja toisaalta nautin myös vapaudestani. "

• sakke
        Huomioitsija kirjoitti:

eihän tää hunkki oo missään vaiheessa sanonu, että just nyt olis jotenkin epätoivonen. Jätkä tekee just niinku moni muuki. Pitää hubaa, tutustuu ihmisiin, ja sit jos kolisee, niin antaa palaa. Mä oon sen kans samaa mieltä noista jutuista. Niinkauan kun ei nappaa, ei tosiaan kande lähtee rakentaan mitää pakkosuhdetta kehenkää, vaikka ulkonäköki ois ok.

Hunkkki kirjotti myös näin:

"juuri nyt elän täyttä elämää, ja toisaalta nautin myös vapaudestani. "

Ei kai sitä nyt kukaan itse tunnusta olevansa epätoivoinen, enkä kyllä minäkään sitä sanonut, ilmaisin vain arviointini siitä että kyllä yleensä noinkin kova yrittäminen tuottaa tulosta.

Jo ensimmäisessä viestissä Hunkki kertoo nimen omaan etsivänsä jatkuvasti seuraa niin netistä kuin ravintoloistakin. Myös toisessa viestissä hän painottaa, että on nimen omaan etsimässä uutta vaimoa jne.. eli jatkuvasti on haku päällä....ilman tulosta. Kannustin ja kannustan edelleen viestin kirjoittajaa hiukan arvioimaan itseään, ja sitä mitä hänellä on tarjottavana näille treffaamilleen tytöille, jotta tämä jatkuva haku tuottaisi tulosta. En oikein jaksa uskoa, että kukaan ihan vain hakemisen ilosta jaksaisi noin kovasti yrittää. Jos hän noin kovasti nauttii vapadestaan niin mitä ihmettä hän sitten yrittää jatkuvasti baareista niitä vaimokandidaatteja metsästää????

• Huomioitsija
        sakke kirjoitti:

Ei kai sitä nyt kukaan itse tunnusta olevansa epätoivoinen, enkä kyllä minäkään sitä sanonut, ilmaisin vain arviointini siitä että kyllä yleensä noinkin kova yrittäminen tuottaa tulosta.

Jo ensimmäisessä viestissä Hunkki kertoo nimen omaan etsivänsä jatkuvasti seuraa niin netistä kuin ravintoloistakin. Myös toisessa viestissä hän painottaa, että on nimen omaan etsimässä uutta vaimoa jne.. eli jatkuvasti on haku päällä....ilman tulosta. Kannustin ja kannustan edelleen viestin kirjoittajaa hiukan arvioimaan itseään, ja sitä mitä hänellä on tarjottavana näille treffaamilleen tytöille, jotta tämä jatkuva haku tuottaisi tulosta. En oikein jaksa uskoa, että kukaan ihan vain hakemisen ilosta jaksaisi noin kovasti yrittää. Jos hän noin kovasti nauttii vapadestaan niin mitä ihmettä hän sitten yrittää jatkuvasti baareista niitä vaimokandidaatteja metsästää????

Hunkki tekee sitä mitä mäkin. Yritänitekki tutustuu mahdollisimman moneen daamiin. Mullon aina käyny hyvä flaksi kans. Ehkä sit sen takia voin itekki pitää rimaa korkeella. Mulle löytyy seuraa ihan joka kerta kun meen ulos. Mullon yhen illan juttuja usein, ja joitakin vähän pidempiaikasia suhteita. Silti oon aina laittanu poikki, jos oon ollu varma siitä, et en kuiteskaan oo niin rakastunu, et voisin esim mennä naimisiin. Silti oon kelannu niin, että jossain välissä joku vaan tyrmää mutkin, ja sehän viedään sitten alttarille. Kyllä mäki vaimoo etin, mut ennenkuin se oikee tulee kohdalle, niin mä kahlaan läpi vaikka satatuhatta daamia. Hitto himaan en jää kyhjöttään. Jos tää kuulostaa jollekin ongelmallliselta, niin tod. näk kyseessä on joku vanhapoika, joka lukee treffioppaasta kuinka nainen isketään.

Eli vaimoa ja sitä oikeeta voi toivoo löytävänsä siitä huolimatta vaikka pitäis peliä miljoonan naisen kanssa.

• rafael

Sanotaan näin aluksi, että käytöksesi on täysin normaalia. Kaikki miehet hakevat naiselta kahta asiaa:

a)riittävää mukavuutta
      b)riittävää kauneutta

Se mikä kellekkin on riittävän mukava ja kaunis, on tapauskohtaista. Itse tapailen tälläkin hetkellä naista, jonka jalat olen vienyt alta. Valitettavasti hän ei ole ihan sitä samaa tunnetta saanut minulle aikaiseksi.

Luonteeltaan hän on mitä ihanin, varmasti täydellinen vaimo ja äiti lapsille, mutta fyysisesti hän ei minua oikeen tahdo sytyttää.

Tapailtu melkein kuukausi ja seksiä ei olla harrastettu kertaakaan. Olen torjunut ne muutamat yritykset vetoamalla väsymykseen yms. Eihän niin ruma ole, etten voisi harrastaa sitä hänen kanssaan. Se vain merkitsisi hänelle paljon enemmän kuin minulle. En halua hänen ajattelevan, että oli minulle pelkkä pano. Sitä hän ei todellakaan ole.

Nyt pitäisi olla kovana ja sanoa suoraan, että korkeintaan voidaan olla kavereita.Ei ole vielä ollut sydäntä siihen. Tiedän, että nainen murtuu vaikka miten hienotunteisesti sen yrittää sanoa. Toisaalta luin nuo edelliset viestit ja ehkä pitäisi antaa vielä vähän aikaa ja katsoa tulisiko hommasta mitään. Jospa hänen luonteensa sittenkin tekisi hänet kauniiksi,vaikka tällä hetkellä ei ihan siltä tunnukkaan. En millään haluaisi katkaista kaikkia välejä,koska silloin menettäisin mahtavan ihmisen. Kaipaan hänen välittämistään ja huolenpitoaan, joka jo näin lyhyessä ajassa on tullut ilmi.

No aika tuo tähänkin ratkaisun,niin se vaan on. Ei ole kuitenkaan ihan täysin mahdottomuus,että olisimme yhdessä 20 vuodenki päästä.

• odesa

Olen harrastanut nettitreffailua muutaman vuoden. Kolme pidempää suhdetta niistä takana, ei suurta rakkautta,pientä ihastusta vaan. Ajattelen niin, että jos ei ekalla kerralla natsaa ulkonäkö ym. niin kannattaa heti lähteä lätkimään, siitä ei hyvää seuraa muuten. Jos on kiva mies mutta sänkyhommat ei kiinnosta hänen kanssaan niin ikäväähän se on. Seksi on kuitenkin kaiken A ja O, sanokaa mitä sanotte. Ei se pelkkä kaveruus riitä.

Toinen asia mikä ärsyttää: miehet liioittelevat harrastuksiaan ym. Jos on kerran laskenut mäkeä ei se tarkoita että "harrastaa" sitä ym. Älkää miehet liioitelko myöskään pituuttanne. Ihan järjestään saa ottaa 5 cm pois teidän pituuksista.

• N28

Olen ollut tasan kerran nettituuttavuuden kanssa sokkotreffeillä, enkä toiste mene. Kun näin miehen ravintolan edessä, oli ensimmäinen ajatus "tuota en panis". Ei se mies ruma ollut, eikä epäsiisti, ei vain napannut eikä tuntunut missään. Siinä ne treffit kiemurreltiinn läpi, oli itseasiassa ihan kiva kaveri, mutta ei sytyttänyt. Pitäis vain osata sanoa jotenkin kivasti heti toiselle ettei kannata enää tavata. Kun keksitte sanat niin kertokaa.

• ....

Ei kiitos, et ole minun tyyppinen mies. Siinä ne oikeat sanat. Toimii.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakastatko?

Ala kertomaan se ja heti
      Ikävä
      71
      3095
    2. Mikä haluat olla kaivatullesi?

1. Kaveri 2. Ystävä 3. Panokaveri 4.puoliso 5 jokin muu
      Ikävä
      92
      2865
    3. Kosiako meinasit?

Voi sua rakas ❤️
      Ikävä
      51
      2105
    4. Mietin että

Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin
      Ikävä
      20
      1565
    5. Oot ilkee paha noita

Paha babushka Luulitko etten tienny
      Ikävä
      15
      1349
    6. Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon

Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..
      Vimpeli
      5
      1328
    7. Aaamu on täällä taas!

Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa
      Ikävä
      13
      1301
    8. Tajusin vaan...

Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein
      Ikävä
      13
      1273
    9. Sytyttikö hallin lapsi vai joku mielipuoli

Onko tietoa? Toivon jälkimmäistä
      Vimpeli
      18
      1250
    10. Noin ulkonäkö-jutut ei multa

Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin
      Ikävä
      24
      1232
    Aihe