1. Kaveri
2. Ystävä
3. Panokaveri
4.puoliso
5 jokin muu
Mikä haluat olla kaivatullesi?
146
3989
Vastaukset
- Anonyymi
3 S naisen kanssa.
- Anonyymi
Vaimo, parhain vaimo
- Anonyymi
Mies vaimolle tottakai.
- Anonyymi
4, all include.
- Anonyymi
🤷🏻♂️ en ymmärrä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🤷🏻♂️ en ymmärrä
Puoliso, sisältäen kaikki nuo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puoliso, sisältäen kaikki nuo.
No hyi 🤷🏻♂️
- Anonyymi
viis.
- Anonyymi
Eli mikä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli mikä
jokin muu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
jokin muu
jatkan vielä,
mutta vaan s miehelle
- Anonyymi
5. Rakastettu
- Anonyymi
Paras ystävä ja puoliso.
- Anonyymi
Naiselle haluan olla 1,2 ja 3.
- Anonyymi
Puolisosi on sitten se kaikki muu?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puolisosi on sitten se kaikki muu?
Olen vapaa mies, eikä mitään väliaikaisia.
- Anonyymi
Kaikkea haluan olla
- Anonyymi
Kiitos rakas kaksoisliekki rakkaus mieheni ja minä todella KUNNIOITAN SEKÄ ARVOSTAN näitä sinun kyselyjä.
Helpotat minun elämää niin paljon, että sinun vaimona ei tarvitse edes vasta.
Syy on se, että minä ONNISTUN VASTAAMAAN VÄÄRIN.- Anonyymi
Oletko naisia ensisijaisesti itelles esittävä äijä kokemut tätä ihailuun liittyvää vajetta jo lapsuudesta saakka?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko naisia ensisijaisesti itelles esittävä äijä kokemut tätä ihailuun liittyvää vajetta jo lapsuudesta saakka?
Esim kukaan ei kehunut kun pottaan osuit?
- Anonyymi
5. Vompatti
- Anonyymi
3 Marikalle, aina oltu 😊
- Anonyymi
Kaikki ja kuues on myös seuraavassa elämässä.
- Anonyymi
Elämänkumppani. Asumusjärjestelyjen suhteen olen joustava.
- Anonyymi
tosi hyvä. omat kodit. mahollisimman pitkään. pääsee pakoon. sivusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tosi hyvä. omat kodit. mahollisimman pitkään. pääsee pakoon. sivusta.
Mielestäni optimaalinen olisi iso omakotitalo hieman sivummalla niin miehenä voisin puuhailla autotallissa omiani jos välit ovat jostain syystä joskus hieman kireät.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mielestäni optimaalinen olisi iso omakotitalo hieman sivummalla niin miehenä voisin puuhailla autotallissa omiani jos välit ovat jostain syystä joskus hieman kireät.
Eli vähän niin kuin Stepfather-leffassa, kun pinna kiristyy niin voi mennä autotalliin tai kellariin sahaamaan lautoja vino pino kiivaaseen tahtiin kiroillen.
Sivusta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli vähän niin kuin Stepfather-leffassa, kun pinna kiristyy niin voi mennä autotalliin tai kellariin sahaamaan lautoja vino pino kiivaaseen tahtiin kiroillen.
Sivusta.Molemmilla olisi omalla tontilla tilaa vetäytyä omiin puuhiin jos siltä tuntuu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sivusta.Ja talon tulisi olla iso siitä syystä, että voisi matkalaiset yöpyä ja voisi järjestää kivoja illanistujaisia. Pelkäänpä, etten ole nähnyt tuota elokuvaa, mutta vaikutat ymmärtäneen pointtini.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
joutuisit kuitenki lopulta asumaan siellä tallissasi...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuulostaa mun miehen elämältä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo kyllä sun kohdalla palstasetä muu ois ehkä jopa lethal ns
- Anonyymi
Lähinnä 4
- Anonyymi
Liian yksityistä kommentoida
- Anonyymi
Nelonen🩶🩷
- Anonyymi
Ystävä, uskottu ja rakastettu.
- Anonyymi
Samaa mieltä. <3
- Anonyymi
En voi olla täysin varma haluanko olla puolisosi hei haloo. Annan ajan sen selvittää. Mä kaipaan sua ja haluan jutella sun kanssa. Onko meillä mitään yhteistä? Luistaako jutut? Kertoa tunteistani ja olla lähellä sua. Siitä se sitten lähtee liikkeelle, jos on lähteäkseen. Mulla tunne että kohtalo on tarkoittamut meidät toisillemme! Haluan kuulla mitä mieltä itse olet? 🤍 🔥
- Anonyymi
Joo, siltä se tuntuu kyllä. Tule juttelemaan, olen kotona...
- Anonyymi
Tuota vii(h)dettä?
- Anonyymi
Aikuisviihteilijä, mä voisin ottaa nuo kaikki! 😘
- Anonyymi
5 elämänkumppani
- Anonyymi
Paras <3
- Anonyymi
1,2,3,4,5
- Anonyymi
On mennyt niin kauan aikaa että lienee niin että ystävä on oikea valinta.
Mutta valitettavasti tämäkin mahdollisuus on minulta estetty kaikin tavoin.- Anonyymi
Kuka sen estää?
- Anonyymi
1 tai 2
- Anonyymi
Siitä kun vois ottaa selvää.
- Anonyymi
3 tai 4. Nyt ollaan kohdassa 5 eli työkaveri
- Anonyymi
Ei kannata alkaa työkaveriin sekaantumaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En aiokkaan enää edes yrittää. Kunhan joskus fantasioin
- Anonyymi
Tää mutta ihnuuden kanssa tahtoisin kohtaan 4
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tää mutta ihnuuden kanssa tahtoisin kohtaan 4
Sama!.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entä asiakkaaseen? Tämä asiakkuuden määritelmä on vissiin vähän skitsoidinen paikoitellen
- Anonyymi
lopettakaa teatteri
- Anonyymi
Ystävä ja puoliso
- Anonyymi
Paras ystävä ja elämänkumppani.
- Anonyymi
Tuo on paras vastaus minusta.
- Anonyymi
Mulla ei ole enää kaivattua 😌
- Anonyymi
Kavereita mulla on enemmän kun tarpeeksi ystävä mulle on se kenenkä kanssa olen jos ystävää tarvin panokaveri ole juurikaan käteenvetoa parempaa hetken helpotus puolisolla joka ei vähintään välitä ei tee yhtään mitään ja mitä tällä jokin muu tarkoitetaan nyrkkeilysäkkiä kodinkonetta kokkia siivojaa äitiä jota voi panna saamatta syytettä insestistä lista on pitkä noidenkin etsijöistä et siitä valittette jotakin muuta etsivän miehen ni pettymys voi olla suurikin
- Anonyymi
Pitäisköhän sinun umpihullu aloittajaäijä vetää itte iteltäs johdot irti? Maailma ei menettäs mitään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitäisköhän sinun umpihullu aloittajaäijä vetää itte iteltäs johdot irti? Maailma ei menettäs mitään
Vihapuhetta kaikkea Ssuomen miehiä kohtaan yhyhy momentti löytyy vielä1
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vihapuhetta kaikkea Ssuomen miehiä kohtaan yhyhy momentti löytyy vielä1
Kuten kiihoittaminen enemmistöä vastaan 1
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuten kiihoittaminen enemmistöä vastaan 1
On muuten perin ironista että henkilöijät ja panettelijat, eli valehtelijat vetää tällaisia telenoveloita myös tahattomasti
- Anonyymi
Rakas(tettu) sielunkumppani olisi perfect.
- Anonyymi
Tuo kolmonen sopisi parhaiten tilanteeseen joka on erittäin monimutkainen....
mies- Anonyymi
Mut haluaako se toinen olla sitten jonkun monimutkaisen äijän panopuu, on ihan toinen juttu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mut haluaako se toinen olla sitten jonkun monimutkaisen äijän panopuu, on ihan toinen juttu.
Joo, ei olisi reilua
- Anonyymi
Onko se nainen joskus antanut ymmärtää, että tämä olis ok?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Panopuu on hauska sana🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä olen yksinkertainen mutta tilanne on monimutkainen.
Kun kaikki osapuolet on vähemmän tai enemmän varattuja....
Ja osapuolia on enemmän kuin kaksi.
mies - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä olen yksinkertainen mutta tilanne on monimutkainen.
Kun kaikki osapuolet on vähemmän tai enemmän varattuja....
Ja osapuolia on enemmän kuin kaksi.
miesOletko saanut viitteitä että järjestely sopisi kaivatullesi? Vai haluaako hän kanssasi parisuhdetta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko saanut viitteitä että järjestely sopisi kaivatullesi? Vai haluaako hän kanssasi parisuhdetta?
No en ole kysynyt... En usko että parisuhdetta haluaa kun on jo joku muu.
Tässähän oli kysymys vaan siitä että "mikä haluat olla", niin tuo vaihtoehto tuntuisi sopivalta tähän tilanteeseen nähden. En usko että toteutuu.
mies - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No en ole kysynyt... En usko että parisuhdetta haluaa kun on jo joku muu.
Tässähän oli kysymys vaan siitä että "mikä haluat olla", niin tuo vaihtoehto tuntuisi sopivalta tähän tilanteeseen nähden. En usko että toteutuu.
miesVoitais olla alkuun 3.
4 tulee, jos on tullakseen. n>m - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voitais olla alkuun 3.
4 tulee, jos on tullakseen. n>mJoo sopishan se kyllä niin... ei minulla sitä nelostakaan vastaan mitään olisi.. sehän olisi ihan luonnollinen jatkumo 2-3-4..
mies - Anonyymi
Veit sanat suustani. Siltä se nyt tuntuu niin pitkään kuin molemmat haluaa ja tuntuu hyvälle. Tietylle miehelle. Arvaa keneltä? 💓
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Veit sanat suustani. Siltä se nyt tuntuu niin pitkään kuin molemmat haluaa ja tuntuu hyvälle. Tietylle miehelle. Arvaa keneltä? 💓
Oli tarkoitettu ylemmäs. Sille joka tahtoo kohtaa 3. Monimutkainen tilanne
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oli tarkoitettu ylemmäs. Sille joka tahtoo kohtaa 3. Monimutkainen tilanne
Se olen minä... mutta nytkö pitää arvailla kuka olet?
Millä kirjaimella nimesi alkaa? minun on M.
mies - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se olen minä... mutta nytkö pitää arvailla kuka olet?
Millä kirjaimella nimesi alkaa? minun on M.
miesEt ole silloin hän. Hyvää juhannusta sinulle! 💓
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et ole silloin hän. Hyvää juhannusta sinulle! 💓
HAHA! no sepä selvisi nopeasti.... Olisit kuitenkin voinut kertoa omasi ihan huvin vuoksi.
Olisi saattanut vaikka osua kun tunnen useampia naisia, aika monta, niin joku olisi varmasti osunut muttei se mitä ensimmäisenä mietin. Kokeile niin kerron osuiko...
mies - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
HAHA! no sepä selvisi nopeasti.... Olisit kuitenkin voinut kertoa omasi ihan huvin vuoksi.
Olisi saattanut vaikka osua kun tunnen useampia naisia, aika monta, niin joku olisi varmasti osunut muttei se mitä ensimmäisenä mietin. Kokeile niin kerron osuiko...
miesEn halua kuulostaa tylsältä tyypiltä mut en kerro koska ei hyödyttäisi mitään. Et ole kaivattuni. Vain hänen kanssaan menisin sänkyyn 💚🧡💜💛
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En halua kuulostaa tylsältä tyypiltä mut en kerro koska ei hyödyttäisi mitään. Et ole kaivattuni. Vain hänen kanssaan menisin sänkyyn 💚🧡💜💛
No et sinäkään olisi minun kaivattuni, se on rohkea ja itsevarma. Se ei pelkäisi mitään.
En minäkään mitään surkeaa tylsimystä sänkyyni ottaisi.
mies
- Anonyymi
Hän (nainen) on taiteilija. Voisin olla hänen muusansa
- Anonyymi
Sinä olet jo muusa, höpönassu😘
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä olet jo muusa, höpönassu😘
Platoninen?
- Anonyymi
Toivon että suhteessa olisi kaikkia noita ja sen olisi vakituinen suhde jossa ollaan kahdestaan ja uskollisia toisille. T:Mies
- Anonyymi
Näin täydellisessä maailmassa. :)
- Anonyymi
5. Adversaries & enemies.
- Anonyymi
Vaikka mitä kaikkea kivaa haluan olla.
- Anonyymi
Kännipano
- Anonyymi
4. 🚜
- Anonyymi
💚💚💚💚💚💚
- Anonyymi
Haaveissani haluaisin olla miehelle kaikkea
- Anonyymi
4. Eli puoliso
T: Mn- Anonyymi
Oi olispa ihanalta M naiselta johon olen täysin lätkässä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oi olispa ihanalta M naiselta johon olen täysin lätkässä
Kuka olet? Ole rohkea ja laita viesti suoraan niin varmemmin tavoittaa ❤️.
Mn - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka olet? Ole rohkea ja laita viesti suoraan niin varmemmin tavoittaa ❤️.
MnUskallus puuttuu laittaa viestiä vaikka kuinka tahtoisin, laittaisitko sinä?
- Anonyymi
En mikään enää. En MIKÄÄN.
- Anonyymi
no mistäs ny niin suutuit?
- Anonyymi
5 jokin muu eli pelkkää ilmaa.
- Anonyymi
Vihdoin joku on samanlainen mun kanssa jee
- Anonyymi
Puoliso.
- Anonyymi
S, saat syödä minut.
- Anonyymi
Puoliso, etsin miestä johon rakastun ja minä rakastun häneen ja jos myös miehelle sopii niin olisimme puolisoita toisillemme!
- Anonyymi
Yhteen tummatukkaiseen olen hyvin ihastunut!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yhteen tummatukkaiseen olen hyvin ihastunut!
Muhun?❤️🔥
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muhun?❤️🔥
En tiedä kuka olet, mutta luulen ettei hän täällä kirjoita. En tietenkään voi olla varma siitä. Hän on minua noin kymmenen vuotta nuorempi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tiedä kuka olet, mutta luulen ettei hän täällä kirjoita. En tietenkään voi olla varma siitä. Hän on minua noin kymmenen vuotta nuorempi.
ja lyhyt? arvaan....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ja lyhyt? arvaan....
Juu mä olen aikast tappi kyl❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ja lyhyt? arvaan....
Sitä on penska ollut Karppina palstaäijän loruilujen suhteen. Jotai muutakin ohjelmaa voisit keksiä välillä pieni populisti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitä on penska ollut Karppina palstaäijän loruilujen suhteen. Jotai muutakin ohjelmaa voisit keksiä välillä pieni populisti
Hakea vaikka metadonit tai pesettää äitillä pyykit, muiden passuuttaminen luonaa varmasti
- Anonyymi
5. En mielellään yhtään mitään.
Hän ei tule olemaan elämässäni osa tulevaisuutta eikä nykypäivääkään. Näin on tämä "asia" . Aika ja asiat ovat tehneet tehtävänsä, enkä lähde hänen naisten kanssa pelleilyynsä ja pelailuunsa. Hän ei tunnu turvalliselta ja varmalta ihmiseltä tulevaisuuteen katsoen.- Anonyymi
Tämä voisi olla kuin minun kirjoitukseni, noin olen ajatellut jo useamman vuoden ajan!
- Anonyymi
Tämä sinun kirjoittelu ns ihannelaiffistasi monien naisten kanssa säätäen on niin pateettista luettavaa kun selostat ideaalitodellisuuttasi naisena esiintyen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä sinun kirjoittelu ns ihannelaiffistasi monien naisten kanssa säätäen on niin pateettista luettavaa kun selostat ideaalitodellisuuttasi naisena esiintyen
Ja sitäkään nämä nurjasti asioihin suhtautuvat tallukat ei osaa lukea rivien välistä. Joillain ei pitäisi olla ns koulutuksesta kiinni kyky ymmärtää ja soveltaa tietoa tai ”tietoa” - Teetee
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja sitäkään nämä nurjasti asioihin suhtautuvat tallukat ei osaa lukea rivien välistä. Joillain ei pitäisi olla ns koulutuksesta kiinni kyky ymmärtää ja soveltaa tietoa tai ”tietoa” - Teetee
Ja lopuksi - naisvihaa taannuttaa ja tyhmentää jo valmiiksi pienen sielun: sialun
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja lopuksi - naisvihaa taannuttaa ja tyhmentää jo valmiiksi pienen sielun: sialun
Kyl, pidän säälittävinä
- Anonyymi
Emme halua määritellä toisiamme vaan annamme vapauden ja emme pakota asioita muottiin vaan flow n mukaam mennään.
- Anonyymi
Kuulostaa hyvältä
- Anonyymi
Eli olisit n kolmen päivän jälkeen tivaamassa naiselta, että missä me nyt menemme
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli olisit n kolmen päivän jälkeen tivaamassa naiselta, että missä me nyt menemme
Jatkan ja kyselemässä, että aiotko tavata muita ihmisiä jatkossakin kuten nuohoajaa, kaupan kassaa jne. I smell wacko u see
- Anonyymi
Haluisin et olisit noi kaikki mulle ja jokin muu. Ajattelet mua taas niin et tulee kuuma.
- Anonyymi
oon sjatellu sua taas pari päivää toistuvasti… pystyttäsköhän me kokeileen tulisko siit mitään? sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
oon sjatellu sua taas pari päivää toistuvasti… pystyttäsköhän me kokeileen tulisko siit mitään? sivusta
Odotan sulta jotain merkkiä. Itse olisin kyllä valmis kohtaamaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Odotan sulta jotain merkkiä. Itse olisin kyllä valmis kohtaamaan.
nomitä luulet oiskohan se vihreempää ässän kanssa aidan toisella puolella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
nomitä luulet oiskohan se vihreempää ässän kanssa aidan toisella puolella.
Ei. Se on sinä se oikee, se selvis mulle jo jonkin aikaa sitten.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei. Se on sinä se oikee, se selvis mulle jo jonkin aikaa sitten.
must ois:/
- Anonyymi
En
- Anonyymi
Just a gigolo
- Anonyymi
I aint got nobody
- Anonyymi
Yes gubbe, many would enroll on this sounds like a fantasy
- Anonyymi
kissi 🏇🏻
- Anonyymi
Ystävä...
- Anonyymi
Ystävä...
- Anonyymi
Ystävä sä lapsien katso minuun pienehen, minne käytkin matkallasi minä olen hoitamassa.
- Anonyymi
En hoida kenenkään aikuista lasta, oman lapseni ikäistä! Ällöttää jo pelkkä ajatuskin!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En hoida kenenkään aikuista lasta, oman lapseni ikäistä! Ällöttää jo pelkkä ajatuskin!
Voida ittes palstaäijä vaikka hespeeriaan
- Anonyymi
Onni täällä vaihtelee Taivaan isä suojelee.
- Anonyymi
Ei suojele, jos ei kuulu kirkkoon!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se kirkko sinun uskoasi taa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vainoatko kirkkoon kuulumattomia?
- Anonyymi
Rakastettu sanan kaikessa laajuudessa :)
- Anonyymi
Ovatko nuo "kaivatun" synonyymejä? Jos kuvittelee, osaa varmasti keksiä paremmankin jankutussanan kuin kaivattu? Kaivattu viittaa jätettyyn, unohdettuun ja hylättyyn.
Elämässä on syytä mennä eteenpäin eikä jäädä murehtimaan menneitä. Sitä se oikeasti kaipaamisen arvoinenkin haluaisi.- Anonyymi
Kaivattu ei ole sama asia kuin jätetty, unohdettu tai hylätty. Eihän unohdettua, jätettyä tai hylättyä kaipaa. Jos kaipaa, hän ei enää ole mikään noista.
Tämä on ikävä palsta, jossa ikävöidään jotakuta. Kaivattu on sopiva nimitys ikävöinnin kohteelle. Toinen nimitys voisi olla ikävöity.
- Anonyymi
viitonen, eli salarakas
- Anonyymi
ei ole kaivattua mutta ei kai ole syytä monenkaan ole pitää yhteyttä. Jutuista ei voi mitään tulla ja on silti jännitettä, eli kaveruus ei onnistu ystävyyden tasolle ei päästy ja elämät ei sovi yhteen. joten eteen päin 🙂 työkavereihin ei ihastuta eikä asiakkaisiin tai pomoihin.
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu1471306Rakastan sinua
Enkä halua enkä aio sinua satuttaa. Satuttaisin samalla itseäni. Olet ihana mies ja olen pahoillani kuinka sinua kohteli391033Kun viimeksi tapasit kaivattusi
Kasvokkain ( ei netti, varmuudeksi vielä tarkennan), jännittikö? Jos, miten se ilmeni? Huomasitko jännittikö kaivattuasi48900Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva170878Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus73870Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e36825- 54751
Mitä Raamattu opettaa samaa sukupuolta olevien avioliitosta 4.0
Edelliset kolme ketjua tuli täyteen joten jatketaan keskustelua. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaali145730Leppäskän tarratoimikunta kävi Suviseuroussa haastamassa riitaa!
Voiko enää törkeämmin häiritä uskovien juhlia? https://www.kirkkojakaupunki.fi/-/tarratoimikunnan-aktivistit-kokivat-sy193728Ootko sä oikeasti sinkku?
Kun oot aina yksin tuol kylil, kyl mä susta naisen ottasin jos saisin luvan😳😘🔥42716