Voi sua rakas ❤️
Kosiako meinasit?
55
2764
Vastaukset
- Anonyymi
Turha vaiva mun kanssa viimeistään si pettää kun on kihlasormus sormessa jos ei jo aiemmin
- Anonyymi
Niin sulle on tehty?
- Anonyymi
Ei hyvää päivää! Are you kidding me? Palstalla jos pitää kysyä noi jutut niin nyt en tiedä pitäisikö itkeä vai nauraa🤍😘
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin sulle on tehty?
Siitä tää gubbe usein ainakin juukaa juu, Heikin kohdan etsijä. Mee eteenpäin ”elämässäs”
- Anonyymi
mulle riittäisi ku ees näkisin sut vielä joskus
- Anonyymi
Sama!
- Anonyymi
Sama täällä❤️
- Anonyymi
Koita nähä sit
- Anonyymi
ollaanko ystäviä jookos niin kuin ananas ja kookos
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei olla. Meen nyt mököttämään kun edes ehdotat tuollaista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama!
nii.
- Anonyymi
keuhkot tervassa vtun pällipää bemarikuski en välitä:)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
joo jos oot se epsanja ni kyl. :3 vaikutat mukavalle miehelle ei siinä. et oo mun makuun siin mieles.
- Anonyymi
sillä pirtupatella oli joskus
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
sillä pirtupatella oli joskus
🤣😂
- Anonyymi
on on
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
on on
Ai kun kiva juttu🩷
- Anonyymi
No en minäkään enempää pyydä. Voi olla että sekin on liikaa pyydetty. Oh my God! 🤍🔥
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No en minäkään enempää pyydä. Voi olla että sekin on liikaa pyydetty. Oh my God! 🤍🔥
Ja taas meni iik vähän tyhmästi väärän paikkaan oli nimittäin ylemmäs tarkoitettu. No kukaan täällä mitään huomaa tai välitä 🤍🔥
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja taas meni iik vähän tyhmästi väärän paikkaan oli nimittäin ylemmäs tarkoitettu. No kukaan täällä mitään huomaa tai välitä 🤍🔥
Minä en kadu mtn, hönöt. Pahaa sanaa vaan suusta ja syystä, mitä siitä?
- Anonyymi
Kuinka romanttista❤️
- Anonyymi
❤️
❤️ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
❤️
❤️Liekehtivää rakkautta❤️🔥🥰
- Anonyymi
No on se!😉
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Liekehtivää rakkautta❤️🔥🥰
Mitäpä juuri🔥❤️🔥
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitäpä juuri🔥❤️🔥
Sulla on suunnitelma siis😘
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sulla on suunnitelma siis😘
Onhan mulla juu. Ainakin jonkinnäköinen...❤️🔥❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi ihanaa🥹😍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivotaan että suunnitelma onnistuu
- Anonyymi
niin ne luulee että siitä voisi luopua mutta ei niillä ole. itää tarjottavaa mitä eisivöt jotta muut hyötyy. joten ei kiinnosta. työt ja, rahat erikseen, en täältä ottaisi ketään. ei. itään hyvää itselle tai hyvää elämää mitä itse arvostan. liian kapeaa ja rajoittavaa. ja vain hyötyä muille, no thanks. lisänä petollisia ja ikäviä ihmisiä. ei kiinnosta.
- Anonyymi
No ihan varmasti jos sinä et 🤭❤️
- Anonyymi
Man up please
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Man up please
Menneniä kaulaan ja mummotunneliin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Man up please
Me ollaan naisia kumpiki
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Man up please
👍👍👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
👍👍👍
👍👍
- Anonyymi
Luetko sä mun ajatuksia vai mitä ihmettä?! Tiesit sitten varmaan että ajattelin myös voittaa lotossa 😂
Ostan sitten talon ja voit muuttaa mun luo asumaan
🧔🏻👱🏻♀️♥️
👕👗🏡
👖🦵🏻🍀 - Anonyymi
Voisin kosia koska tiiän jo nyt että haluan olla kanssasi ikuisesti ❤️
- Anonyymi
Niin mäkin tiiän sen rakas ja haluan, et kosit mua❤️
- Anonyymi
Mistä tiedät?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä tiedät?
Tiiänpähän vaan, sen vaan tuntee ❤️ Hän on se oikea, mun turvasatama ja kotini ❤️🥹Ja se tunne tuli heti, eikä ole vuosien saatossa hälvennyt. Hän on mun ihminen ja uskon että tämä on jossain korkeammalla päätetty näin 🙏🤩💕
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiiänpähän vaan, sen vaan tuntee ❤️ Hän on se oikea, mun turvasatama ja kotini ❤️🥹Ja se tunne tuli heti, eikä ole vuosien saatossa hälvennyt. Hän on mun ihminen ja uskon että tämä on jossain korkeammalla päätetty näin 🙏🤩💕
Sen tosiaan tuntee rakas liekkini🔥. Oon samaa mieltä et se tunne oli kuin olis kotiin tullu, eikä ole kadonnut siitä lähtien. 😍🥰Sua vaan rakastan niin tässä elämässä , kuin tulevissakin.🤗😘 Sen lupaan❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sen tosiaan tuntee rakas liekkini🔥. Oon samaa mieltä et se tunne oli kuin olis kotiin tullu, eikä ole kadonnut siitä lähtien. 😍🥰Sua vaan rakastan niin tässä elämässä , kuin tulevissakin.🤗😘 Sen lupaan❤️
Toivottavasti se oisit just sie siellä😘🤗 Samoin mä sua kulta rakas ♥️🥰🥹
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivottavasti se oisit just sie siellä😘🤗 Samoin mä sua kulta rakas ♥️🥰🥹
❤️
🔥 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
❤️
🔥Tarkoitatko mua en voi kosia sua oon 15 v tyhmä
Mut hyvä yritys
- Anonyymi
Mesiviintä Jussina.
- Anonyymi
tungen mieluummin ilmoituksia joka suuntaan ja kaikki rahaa, kun estävät tietävät pahaa niille, joka juttuun menee niiltä aikaa ja, rahaa, lopulta murtuu ja ottavst itse jo nyt tosi paljon huonoa. ja kun hakkaavat, hakkaa takaisin ja kiusasta potku elämään ja tulevaan.
- Anonyymi
sitten pelaa arpoja 0.20 panoksella ja yritä meditoida rahaa, ei voi ottaa riskiä noidista ja taas joutuvat käyttämään aikaa ja, rahaa ja saavat itse huonoa kun yrittävät nujertaa ja, estää 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
- Anonyymi
Juu ja nyt heti pelaamaan päivän monivetoa muusta viis veisaan heh.
- Anonyymi
Ei tule häitä ja sen varmaan ymmärrät itsekkin syyn.. juoppo ei rakasta muita nii paljoa kui viinaa.
Saat roikkua kyydissä jos jaksat.- Anonyymi
Ohhoh
- Anonyymi
Kauniita unia sinä joka olet sydämeni valtias
- Anonyymi
Miks aina samaa asiaa
- Anonyymi
🥰🥰😇😇😍😍🖐️🥇🏰🥇🥰🥰🖐️🖐️😇😇🖐️🥇⛱️🖐️🥰🥰🏆😇😇😍😍
- Anonyymi
😌😌😌🩷🩷🩷
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu1471306Rakastan sinua
Enkä halua enkä aio sinua satuttaa. Satuttaisin samalla itseäni. Olet ihana mies ja olen pahoillani kuinka sinua kohteli391033Kun viimeksi tapasit kaivattusi
Kasvokkain ( ei netti, varmuudeksi vielä tarkennan), jännittikö? Jos, miten se ilmeni? Huomasitko jännittikö kaivattuasi48900Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva170878Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus73870Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e36825- 54751
Mitä Raamattu opettaa samaa sukupuolta olevien avioliitosta 4.0
Edelliset kolme ketjua tuli täyteen joten jatketaan keskustelua. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaali145730Leppäskän tarratoimikunta kävi Suviseuroussa haastamassa riitaa!
Voiko enää törkeämmin häiritä uskovien juhlia? https://www.kirkkojakaupunki.fi/-/tarratoimikunnan-aktivistit-kokivat-sy193728Ootko sä oikeasti sinkku?
Kun oot aina yksin tuol kylil, kyl mä susta naisen ottasin jos saisin luvan😳😘🔥42716