Oot ilkee paha noita

Anonyymi-ap

Paha babushka Luulitko etten tienny

15

1339

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Heh. Googlaa toi Kate Bushin biisi, narratiivissa twist

• Anonyymi

Oo hiljaa stalkkeri pska

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oo hiljaa stalkkeri pska

Oukei

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oo hiljaa stalkkeri pska

Triggered?

• Anonyymi

en ole, puolustan vain omaa, mitää ei tehdä kuin karmasta ja kun en oo teille mitään tehnyt niin kaikki tulee teille takaisin. eikä teillä ole tarjota, mitään takaisin 😂 miksi antaisin, enkä teihin kuulu, ettekä omista rahojani ja ettekä mitään elämässäni. jos estät rahaa se kimpuas teihin takaisin, jos mustat työtä saatte sitä takaisin, jos imet elämää hakkaat ruokaa, ja muuta mikä on minun, ei sitä ole kenenkään mukana laitettu saatte sitä huonoa itselle. se mitä ootte te yt se tulee teille takaisin. nytkin olisit jo voinut jättää rauhaan, mutta itse jatkatte ja yritätte taas saada tätä kautta. ettekä oo lapsiani 🙂

• Anonyymi

Vaikka et oo noita, näin äsken sinun kaksoisolennon, mutta sillä oli musta tukka👀🥱

• Anonyymi

eikä tykätä syödä venäläisiä tai virolaisia tai muitakaan. viihdytään juuri omana itsenä, ollaan juuri sopivasti kaikkea, ja kun ottazist huomion niin sydänkin täyttä kultaa, omaa sa puolustaa ja se on hyväksi meille, rehellisesti ansaittu hyvä. ja sitähän riittää, joten annat vaan hyvän tulla ja keskity omaan elämään äläkä suunnittele mitä täältä saat..... mikä ei teille kuulu. minä en anna suunnitella omaa elämääni 🙂e kö ota miestä joka haluaa viedä, kun oikeasti on vierellä eikä lekisri voi neuvotella ja suunnitella, siihen asti luon itse ja jos tapaan kivoja ihmisiä eihm sitä kuka vierelle löytyy. se on petollista teillä rakentaa omaa elämää miltä muista saa kiskottua 🙂ja estää muiden jotta saa itse.

• Anonyymi

muistatko kun huomasin mitä teet, sanoin ulkona sataa lunta, talvisodan henkeen, ajatuksissa lisäsin. otin sinut töihin ja olin reilu, olit kuin uitettu musta kulku kissa. sinä teit päätöksen toimia minua vastaan koska otit jostain rahaa ja liityit johonkin, ja niin vastoin kaikkia odotuksia minä voitin, pidin itsenäisyyden ja kunniaakkars toiminnasta komea armeijamies on vähän kosiskellut 🙂 ps. älä ole kateellinen tyttärellesi, näen hänessä paljon itseäni kun olin saman ikäinen 🙂mahtava nainen m ja paljon saasiitö kiusaa 🙂 kyllä sen kestää ja kun tulee ikää lisää jaksaa lisää 🥰 voi hyvin ja kuulin huhuja että menit naimisiin järjestö, mutta etsit rakkautta! tsemppiä!

• Anonyymi

minulla ei ole tyttöjä vaan poikia, mutta tuo taitaa hirveän yleistä mistä ei puhuta äitien kateus, katkeruus ja vertaus omiin tyttäriin. en varmaan ymmärrä ikinä. ehkä se on joku tietyn ajan jakson naisten alistus ja yleiset valinnat mitkä on heijastunut sitten henkilökohtaiseen elämään. joskus yritin auttaa omaani mutta hänellä olikin into saada alemmaksi, ja sama mummoni kohdalla, tai kuka olikaan. en ole enää samaa tietoisuutta hänessä tavannut, vaan jotain uutta. mutta ei varmaan tarvitsekaan tietää.

• Anonyymi

Ei kiinnosta venäläiset miehet.

• Anonyymi

En ole missään vaiheessa maininnut haluavani tummatukkaista miestä.

• Anonyymi

Hän on vuisia haukkunut ja mustamaalaillut täällä

• Anonyymi

en sitten tiedä liitytkö tähän vaaleaan s naiseen? pisti jotenkin silmille, vaikka en markkinoinnissa ollut töissä, että sen yrityksen markkinointi muistutti kovasti omaani, onhan yleinen tyyli, ei mitään siinä ja konkurssiin taisi mennä sekin, eli kovasti haasteita. mietin sitä yhtä miestä, miksi on välillä kovin ystävällinen ja välillä suorastaan vihamielinen? onko se joku haarauma tässä? Mari taas kuuluu toiseen linjaan, ei olla samassa, eikä H naisen kanssa. ei minulla mitään teitä vastaan ole, lähinnä näitä hoituu selvittämään ja ihmetyttää mistä tulee kanala, negatiivisuus kun omaa elämää suunnittelee ja vie eteen päin. ja kuin seinä rahassa, joka suuntaan.

• Anonyymi

mutta se tyyli sopii paremmin pienemmissä yrityksissä. meidän loppu oli se kiusa, ja jotkut jutut mistä en tiennyt mitään, ja sitten nämä niin sanotut sisäiset ongelmat. ei vaan selvitty, olen ihan sinut asian kanssa. mutta ihmetyttää nämä jutut vielä vuosien jälkeenkin ja tämä ihmeellinen painostus. en oo ikinä törmännyt missään

• Anonyymi

Ihan seksikäs

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakastatko?

Ala kertomaan se ja heti
      Ikävä
      71
      3085
    2. Mikä haluat olla kaivatullesi?

1. Kaveri 2. Ystävä 3. Panokaveri 4.puoliso 5 jokin muu
      Ikävä
      92
      2865
    3. Kosiako meinasit?

Voi sua rakas ❤️
      Ikävä
      51
      2105
    4. Mietin että

Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin
      Ikävä
      20
      1565
    5. Oot ilkee paha noita

Paha babushka Luulitko etten tienny
      Ikävä
      15
      1339
    6. Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon

Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..
      Vimpeli
      5
      1328
    7. Aaamu on täällä taas!

Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa
      Ikävä
      13
      1301
    8. Tajusin vaan...

Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein
      Ikävä
      13
      1263
    9. Sytyttikö hallin lapsi vai joku mielipuoli

Onko tietoa? Toivon jälkimmäistä
      Vimpeli
      18
      1240
    10. Noin ulkonäkö-jutut ei multa

Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin
      Ikävä
      24
      1232
    Aihe