ikäinen, joka halii mua, pitää mustas hyvää huolta, suutelee mun kyyneleet pois ja sekstaa kanssani joka päivä. Liikaako vaadin?
Mikset sinä halunnut olla se mun mies? Oletko nyt onnellinen? Minä en ole.
Haluan sellaisen miehen, saa olla nuorempi, vanhempi tai saman
20
131
Vastaukset
- Sivusta kommentoin
Kuulostaa kohtuulliselta :-)
- sanoiko niin
No mulle ainakin olis käynyt, kenelle nyt meneekin-.
- mikset sitten
pyytänyt treffeille?
- tais olla vähän
mikset sitten kirjoitti:
pyytänyt treffeille?
liian vaikea kysymys :D
- M....
Jos mua tarkoitat, niin en ole onnellinen.
- irl eri asia
hmmm,palstaharakaksi vaadit liikaa..sun pitää täällä tyytyä muitten jämiin ja niistäkin tapellla verissä päin
- audion
voliskaa te täällä puutteessa vaik koko päivä, tämä miekkonen lähtee hemaisevia tipuja bongailemaan, ja tiedä..vaikka otan jonkun kyytiinkiin..
- Adios ...
niin me tehdäänkin...
- siellä se yhteys on
Kuka miinustaa, tekstin missä toinen haluaa irl yhteyttä
- Rokan Antti ; )
A Vot! Siehän Sälli Oot!..hihhih! : )
- rokanpojalle
Antti rakas, en ole kuullut sinusta pitkään aikaan? Mitä oot puuhaillut?
- takatakatakataka
Onhan siitä talvisodasta jo vierähtäny.
- onnaako?
takatakatakataka kirjoitti:
Onhan siitä talvisodasta jo vierähtäny.
On kulunut sodasta on. Vieläkö jalka nousee ripaskan tahdis
- )
Kirjoottaako antti sieltä toiselta puolelta. Hyvin näyttää yhteydet pelaavan.
Nykyään se yhteys vedetään sinne maanallekkin vai päästikö pietari portilta sisään. - ?
) kirjoitti:
Kirjoottaako antti sieltä toiselta puolelta. Hyvin näyttää yhteydet pelaavan.
Nykyään se yhteys vedetään sinne maanallekkin vai päästikö pietari portilta sisään.Mitä pietari sano taivaan portilla hevimiehelle?
- kerropois
? kirjoitti:
Mitä pietari sano taivaan portilla hevimiehelle?
no kerro?
- Rokan Antti ; )
Täälhän mie näit "pääsiäistipuja" laittelen, niinkuin Lammion polul kivilöit. Eli en laisinkaa..vaik "virriili" ja "vittaalinen" mies oonkin..hihhih! Karjalast Kajahtaa! : )
- monenlaisianälkiä
Pane Antti ne tiput kuntoon. Siinä sitä sitten tyydyttyy yksi tarve.
No ei se, vaan se näläntarve tietty.
Ai minkä nälän? Onhan niitä nälkiäkin monenlaisii.
- Rokan Antti ; )
No Jovain. Meil sovas laitettiin sellaset "rätinkit" etteen, jos näläst valitti..ettei siul voi nälk olla kun toispäin söit..hihhih! Sil miekiin oon pysynyt tälläsenä solakan/atleettisen "urheilija nuorukaisen"..mut nyt pääsiäsen syyään ja nai..ymp..napsautellaan..hihhih! Hyvvee Pääsiäist! : )
- Rokanpojalle
Miten sie Antti nyt alat tolleen ujostelleen.. Laitetaan sanat vaan ihan kokonaan, ei aleta lyhenteleen.
Syöhän sie hyvin munii ja herkkui niin jaksat. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse934732Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1133902Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2053774Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.882169Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575751951Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.791328- 1311224
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1611193- 531085
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä33942