Soini pelkää Väyrysen tuloa ja haluaa sulkea silmänsä tältä itselleen lopun tuovalta poliittiselta uhalta. Eilen A-Talkissa Soini vakuutti, ettei Keskustassa ole "palaamista vanhaan". Myös Zysse ja Jungner sivuuttivat Väyrysen ja olivat Pekkarisen kannalla.
On aivan päivänselvää MIKSI!
Väyrynen tulee paljastamaan Soinin pienuuden. Hän ei takuulla vetäydy taka-alalle kun Keskusta voittaa vaalit ja nousee hallituspuolueeksi. EI! Väyrynen iskee hallituspaikkaan ja siitä koituvaan vastuuseen kuin sika limppuun. Ei merkkiäkään pelosta. Hän ei emmi eikä haahuile hallitukseen lähdön kanssa - ei kysele S-Marketin tuulikaapeissa neuvoja vaan toimii kuten rohkea mies.
Paavo Väyrynen on tällä hetkellä Suomen ainoa poliittinen jättiläinen. Uusista ikäpolvista ei ole löytynyt kuin normipoliitikkoja jotka kyllä osaavat hoitaa hommat normaalioloissa mutta kun tulee vaikea paikka, loppuu henkinen kantti ja hanskat heitetään tiskiin.
Paavo Väyrynen näyttää mallia 65-vuotiaille joita yritetään pakottaa eläkkeelle, vaikka olisivat itse asiassa monilla aloilla parhaimmassa iskussa ikinä. Tällainen ala on politiikka jossa parhain avu hoksan lisäksi on vain iän kanssa saavutettu kokemus. Lukemattomat esimerkit osoittavat tämän todeksi.
Tieteissä, bisneksessä ja politiikassa jyllää kokemus. Niillä aloilla 80-90 vuotias ei ole harvinaisuus. Löytyy bisnes-tycooneita jotka hallitsevat itse luomiaan imperiumeja vaikka 100-vuotiaaksi asti.
Paavo Väyryselläkin on aikaa vielä kymmeniä vuosia aktiiviseen poliittiseen toimintaan Keskustan ja Suomen hyväksi. Hän ei tule alistumaan joka puolelta huokuvaan ikärasismiin. Hän tulee taistelemaan itselleen ja muille ikäisilleen oikeuden hyödyttää Isänmaata koko kapasiteetillaan. Ei se tarkoita pakkoa niille jotka eivät enää jaksa vaan vapautta sille suurelle senioreiden joukolle, joka ei halua ikävuosiensa määrän rajoittavan tekemisensä oikeutta.
Paavo Väyrynen tulee näyttämään suuruutensa lähivuosien aikana. Se tapahtuu voittamalla Suomen kansa puolelleen. Väyrynen on sen tekevä.
Soini pelkää Väyrysen tuloa
3
99
Vastaukset
- kenttä toteaa
Soini rukoilee jatkuvasti, että kepun johtoon valittaisiin joku Wätys, josta olisi Isä Timolle mahdollisimman vähän poliittista harmia. Tämä Soinin puheenvuoro on hyvin paljastava. Väyrysen pelko on Soinilla tosi kova, suorastaan paniikinomainen.
http://www.uusisuomi.fi/kotimaa/82871-timo-soini-lyttaa-paavo-vayrysen-–-paljastaa-suosikkinsa-suomen-johtoon- Heh-heh....
Ei Soinilla ole mitään jakoa kun Väyrynen alkaa tositoimiin. Väyrynen olisi Soininkin sappaissa pannut hyrskyn-myrskyn eikä jäänyt laakereillaan lepäämään. Soini hukkasi miljoonan taalan paikan ja alamäki on edessä. Ei Soinissa ole miestä Väyrystä torppaamaan. Ei Soini uskalla naamakkain sanoa Väyryselle yhtään mitään.
- pSS romahdus
"Sanavalmis" Soini on aina ihan änkkänä, kun joutuu tv lamppujen loisteeseen Väyrysen kanssa. EU asioissakin Väyrynen on valovuosia edellä Soinista ja sen huomaa joka väittelyssä. Ei Soini turhaan pelkää itseään paljon etevämpää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m734405Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1013850Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363519- 513140
- 402628
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182529Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222322- 231996
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami151752Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?351715