Siinä on nainen, joka osaa käyttäytyä ja huomioida kanssasisarensa. Lisäksi hän voitti viime jaksossa pelkonsa ja osoitti näin, että rohkeutta riittää.
Martina on aivan kamala. Voiko hirveemmin käyttäytyvää naista enää ollakaan? Jos Martina jättäisi ne kirosanat huutamatta, niin melkoisen hiljainen ja huomaamaton hiirulainen hän olisi. Mitenhän Susanna Penttilä hienona ja hyvin käyttäytyvänä Ladynä on voinut sietää Martinaa tuolla viidakossa? Miksi muuten Martinan joukkueen kilpailijat sietävät Martinalta tuollaista käytöstä? Olisivat antaneet selkään ja pistäneet viidakkoon ilman riippumattoa nukkumaan pariksi yöksi, niin olisi toennut. Vai onko niin, että he ovat jo puhuneet Martinan selän takana, että Mara lähtee ekana ulos?
Alan tsemppaamaan Susanna Penttilää viidakon tähtösissä
30
416
Vastaukset
- jatkoa odotellessa
Joo, olen myös samaa mieltä, että Susanna Penttilä vaikutaa ystävälliseltä ja mukavalta ihmiseltä, jolla on hyvät käytöstavat! Martina Aitolehden käytös puolestaan on jtn sanoinkuvaamatonta, teki todennäköisesti suuren virheen menemällä ohjelmaan, jossa noin aidosti paljastuu, millainen ihminen hän on! Ryhmä ja yhteistyötaidot ovat tärkeitä ominaisuuksia, joilla pärjää elämässä pitkälle, no ehkäpä niitä vielä paljastuu hänestäkin toivottavasti.
- Kartalta pudonnut
Susanna Penttilästä olen aina tykännyt, haastatteluissa rento ja perhe-keskeinen, eikä ole tuonut pientä poikaansa julkisuuteen. Myös aina tyylikkäästi pukeutuva nainen!
- PlusMiinus
Suski on todella mukava. Olen kyllä saanut hänestä mukavan kuvan aiemminkin. Mutta, pakko sanoa, Suskin ei koskaan olisi pitänyt mennä nenäleikkaukseen eikä laittaa niitä silareita... valitettavasti tuovat koomista näköä naisen ulkomuotoon. Joskus näin hänen kuvansa nuorena, ilman silikoneja ja nenäleikkausta, oli paljon kauniimpi...
Ilmeisesti itsekin katuu silikonien laittamista, näin olen käsittänyt.
Ei ole vaan enää helppo ottaa niitä pois, nahka kun on venytetty äärimmilleen, jäisi vain "muovipussit" tilalle.
Martina on yksinkertaisesti täydellisen kuvottava ihminen. Niin lapsellinen, ettei ole tosikaan. Tyhmä, yksinkertainen, ilkeä, todella huomaamaton hiiri paitsi silloin kun kiroaa kuin katuluuta. Ei selvästi kestä olla itseään kauniimpien ja taitavampien rinnalla. Huomaa että on kasvanut jottain Suomen slummiolosuhteissa eikä ole kouluja käynyt. Kehtasi siellä jollekin Janin ex- Susannalle kiljua kun ui vaikeissa olosuhteissa, tosi törkeästi, huusi suunnilleen ui stna lehmä ui vtttuuuuuu. Ja sitten kun itse ui, eipä paremmin mennyt! Aikaa kului tuhottomasti ja naisella näyttää olevan huono kunto itsellään. Ihmettelen etteivät muut laita tätä sekoa järjestykseen. Itse pistäisin naisen niin järjestykseen, ettei olisi tosikaan.
Mutta Suski Penttilästä vielä, todellakin herttainen, ystävällinen, ei kiroile, ei käyttäydy törkeästi. Ei tuo 2-v poikaansa julkisuuteen, kuulin että Sulo nimi ei ole lapsen oikea nimi, vaan sanoo julkisuudessa Sulo, eikä halua kertoa julkisuuteen lapsen oikeaa nimeä. Todella kunnioitettavaa. - tklw2
Hei! Tässä oiva tilaisuus opettaa kaikille nuorille naisenaluille, että hyvät käytöstavat ja muiden ihmisten huomioonottaminen ovat kantava voima elämässä ja luovat mahdollisuuden hyvään elämään, OIKEASTI KAIKKI VANHEMMAT, OPETTAKAA KÄYTÖSTAVAT LAPSILLENNE! Lisäisin vielä, että tyylikäs nainen ei kiroile!
- retuliini
Täysin samaa mieltä tklw2:n kanssa!
Olen töissä syrjäytyneiden nuorten kanssa. Kaikkein tärkeimpänä pidän hyvien käytöstapojen opettamista heille; ne vievät heitä eteenpäin elämässä, vaikka koulumenestys olisikin ollut heikkoa. Huonolla käytöksellä ei pärjää työelämässä eikä yksityiselämässä. - voi laps ressukkaa
Mitä sä kostut tällasesta yksinpuhelusta?
- 65e53365
6 ekaa viestiä taas samalta,luulis että raskasta kirjotella noita ja vastailla itselleen.
Mikähän on päämäärä minkä se luulee saavuttavansa?- ksl1
Heips! Olen tokan viestin kirjoittaja, eka viesti ei ole minun kirjoittamani, että ainakin siltä osin olet väärässä, muista viesteistä en tietenkään voi sanoa mitään.
- Ei oo samalta!
ksl1 kirjoitti:
Heips! Olen tokan viestin kirjoittaja, eka viesti ei ole minun kirjoittamani, että ainakin siltä osin olet väärässä, muista viesteistä en tietenkään voi sanoa mitään.
Mäkin kävin kommentoimassa yhden,että kyllä täällä on enemmän kuin yksi. Mistä ihmeestä joku on saanut päähänsä, että vain yksi ihminen kirjoittaisi nää kaikki jutut??? Täällä taitaa olla tasan ylsi puolustaja ja kukakohan olis... Varmaan sieltä "home officelta" kun ei ole oikeita töitä niin tsekkailee mitä siitä kirjoitetaan. XDSäälittävä.
- jsjssk
Alottajan kanssa myös samaa mieltä. Katsoin eilisen jakson ja kyllä oli niin sympatiat Susanna Penttilän puolella. Todella sympaattinen ihminen.
- :DDDDDDDDDDDDDDDDDDD
"Täysin samaa mieltä tklw2:n kanssa!
Olen töissä syrjäytyneiden nuorten kanssa. Kaikkein tärkeimpänä pidän hyvien käytöstapojen opettamista heille; ne vievät heitä eteenpäin elämässä, vaikka koulumenestys olisikin ollut heikkoa. Huonolla käytöksellä ei pärjää työelämässä eikä yksityiselämässä. "
Ei hitto repesin nauruun :D
Nyt heitit päivän parhaan !- alkaa mennä överiksi
Repesit nauruun miksi? Taasko luulet, että olen joku toinen kirjoittaja? On se nyt kumma, että luulet jokaista kommenttia jonkun toisen kirjoittamaksi, aivan kuin tällä palstalla ei ketään muita kävisikään. Odotan todella, että tälle palstalle tulisi pakollinen rekisteröityminen nimimerkkeihin, että oikeat kommentit menisivät oikeille ihmisille. En ole edelleenkään se, joksi minua nyt luulet. Ihan oikeasti! Rauhoitu nyt.
- hehe:)))
alkaa mennä överiksi kirjoitti:
Repesit nauruun miksi? Taasko luulet, että olen joku toinen kirjoittaja? On se nyt kumma, että luulet jokaista kommenttia jonkun toisen kirjoittamaksi, aivan kuin tällä palstalla ei ketään muita kävisikään. Odotan todella, että tälle palstalle tulisi pakollinen rekisteröityminen nimimerkkeihin, että oikeat kommentit menisivät oikeille ihmisille. En ole edelleenkään se, joksi minua nyt luulet. Ihan oikeasti! Rauhoitu nyt.
eihän tuossa viestissä ilmoitettu mitenkään että kukaan olisi luullut kenenkään olevan toinen kirjoittaja?
En oikein tajua?mutta luulen että taisi osua tuon tyypin viesti oikeaan,kun noin kalahti,ja kävit puolustuskannalle.
Itsekin toivon että tulisi rekisteröitymispakko.
Tosin olet siihen varautunut ,ajattelemalla että pystyn luomaan eri nimimerkkejä.
Sanotaanko että "älykkyytesi" paljasti sinut taas:) - ionänmölm
hehe:))) kirjoitti:
eihän tuossa viestissä ilmoitettu mitenkään että kukaan olisi luullut kenenkään olevan toinen kirjoittaja?
En oikein tajua?mutta luulen että taisi osua tuon tyypin viesti oikeaan,kun noin kalahti,ja kävit puolustuskannalle.
Tosin olet siihen varautunut ,ajattelemalla että pystyn luomaan eri nimimerkkejä.
Sanotaanko että "älykkyytesi" paljasti sinut taas:)Yritin vain puhua sinulle järkeä, kun tämä erehtymisesi minun henkilöllisyyteni suhteen on nyt tapahtunut jo useamman kerran tällä palstalla. Mitä olen seurannut tätä keskustelua, niin tiedän, että uskot puhuvasi jollekulle Martinavihaajalle, mutta sisälsikö kommenttini mitään Martinasta? Ei.
Kerroin tasan omasta työstäni ja sinä tulet sitten riekkumaan siihen erehtyen henkilöstä, jälleen kerran. Enää en yritä puhua sinulle järkeä, vaan jätän nuo kommenttisi omaan arvoonsa. Ei riitä kiinnostusta puhua jollekin tuntemattomalle netissä järkeä, kun milläs sinut saisi uskomaan, että täällä on muitakin ihmisiä palstalla kuin vain sinä ja se toinen, mistä et tykkää. Ei mitenkään. Itsesi vain nolaat tuolla käytöksellä. - ?
hehe:))) kirjoitti:
Sanotaanko että "älykkyytesi" paljasti sinut taas:)No miksi helvetissä sitten repesit? Sehän oli täysin asiakommentti!
- miksi minä olen
Itse toimin avaruuslentäjänä ja työssäni joudun jatkuvasti käymään läpi mitä martina käy viidakossa.Sillä tiedän mitä puhun!
- eoisnib
Hei sinä voi laps ressukkaa, :DDDDDDDDDDDDDDDDDDD, 65e53365 jne.!
Oikeasti tuossa yllä ei tapahtunut yksinpuhelua. Sama on tapahtunut nyt monessa keskustelussa, että luulet minunkin kommenttejani jonkun toisen henkilön kirjoittamiksi. Anna ihmisten kirjoittaa rauhassa. Alkaa mennä jo pahasti häirinnän puolelle tuo sinun käytöksesi.- hähähähä
Mitä muuta Martina-fanilta voi odottaa?
- Mitä faneja?
hähähähä kirjoitti:
Mitä muuta Martina-fanilta voi odottaa?
Ei sillä oikeasti miään faneja ole. En millään voi uskoa. Se on vaan joku sekopää häirikkö ellei jopa itse Mara tai sen mutsi.
- Taidat olla pelle
Ei siinä tsemppaamiset paljon paina. Kisa on jo käyty ja tulos on mitä on. Et kai kuvittele, että lopputulokseen voisi mikään vaikuttaa?
- Pelle mikä pelle
Ootko vähän latvapäästä laho? Me, joille se näytetään jakso jaksolta, voidaan katsoa ohjelmaa niin, että se olisi vielä kesken. Me voidaan leikkiä ajatuksella, että mitään ei vielä ole ratkaistu juuri siten, kuin tuollaisissa ohjelmissa tuottajakin on ajatellut.
Mistä muuten tiedät, että kisa on ratkaistu? Monissa Jenkkiläisissä vastavissa ohjelmissa voittaja selviää vasta studio-osuudessa. Niissä "putoajat" äänestävät kahdesta/kolmesta loppuun selviytyjästä voittajan.
Susanna Penttilää aion katsoa ohjelmassa nyt aivan uusin silmin. Pidin häntä ennen ohjelmaa jonain bimbona, mutta viimekertainen tähteet osoitti olevani väärässä. Hyvin herttainen nainen hän silikoneistaan huolimati on. Sanoisin jopa, että tykästyin häneen kybällä. - jk
vai niin
- lol......
Ihanan intohimoista ja sekopäistä suhtautumista yhteen ihmiseen.
Tää viidakon tähtöset saa mutkin suljetulle taas,ihanaa tsemppaaaaaaaaaaaaaaan. - hirveitä akkoja
Kuka tahansa tuonkaltaisessa seurassa näyttää fiksulta ladyltä kun vain muistaa ainoastaan pitää suunsa kiinni.
- Hyi Martina! YÖKS!
Eihän Susanna P. pitänyt suutaan kiinni. Susanna P. hienona Ladynä sanoi joukkueensa johtajalle Martalle, että Martan pitäisi pyytää anteeksi sanomisiaan. Eipähän vaan Martta pyytänyt, vaan selitteli kaikenlaisia harhojaan. Joukkueen kireän tunnelman ja halveksunnan Martinaa kohtaan huomasi voittohuudossa. Ei ollut voitonriemua, koska Martina oli läsnä. Martina on niin ala-arvoinen johtaja, että ei ole tosikaan. Tollasta akkaa ei oikeessa työelämässä katottaisi kymmentä minuuttia pitempään. Ei ole miään ihme, että Viidakon tiikerit tuon naisen johdolla viettävät edelleenkin luuseri-leirissä öitään.
Haukkukohan Martina niitä tanssityttöjään (vai miksi niitä pitää kutsua?) ihan samalla meinigillä, jos ei hippaskenkä kulkenut Maran tahtiin harkoissa?
- martina24h
Nukutko sä koskaan edes?
Mutta käytöstapa keskustelusta huolimatta.. Onhan tuo Suski äärettömän kaunis ja seksikäs nainen.. Nämä pienet operaatiot mitä on hälle tehty sopii kuin nakutettu..
Varsinkin nämä isot, kunnon silikonit sopii erinomaisesti.. Nätisti täyttää bikinit..
Setä tykkää..- toivoton nainen
Minun mielestä liian isot silarit, loppukroppa näyttää nyt pienen pojan vartalolta. Tai sitten pitäisi lihottaa muutama kilo. Kun vartalo ei taida luonnostaan olla kovin kurvikas. Susanna on kyllä loistanut ryhmätaidoillaan ja ihan oikein että pyysi martinaa pyytämään anteeksi. On siis tarvittaessa myös rohkea.
Ja kuten aiemmin hyvin sanottu, martina alkoi sitten selitellä harhojaan :D Ja miksi pelkäisi paljastuvansa tv:ssä, kun harhaisesti luulee sen vian olevan muussa maailmassa... Siksihän se haukkui omissa ohjelmissaan koko ajan eskoakin, että se tajuaisi muuttua :D
Minä tsemppaan annia, koska se on niin hauska, luonnollinen ja rohkea. Oikea seikkailija. Nainen jonka päässä on muutakin kuin sahanpurua ja joka ei pelkää laittaa itseään likoon tai näyttää vähemmän kauniilta. Harmi, että paras kilpailija pudotettiin. Toisaalta sitten ei olisi ollut enää jännitystä. - näinsemenee.........
Ruotsalainen voittaa.
- uuuujjjjj
Susanna Penttilä oli tosi hyvä tossa tukiainen imitaatiossa. Nauroin ihan todella paljon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse754537Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1063781Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1423473Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.371970Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575691921Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891229- 1201050
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.131963- 57933
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25837