DKW muuttui Audiksi 60 luvub lopulla. Ei ollut mikään laadukkain auto.
Samaa perua edelleen, vika-altis nopeasti hintansa pudottava.
60 luvulla DKW:n lempinimi oli "tekovika"
Audi pohjautuu DKW:stä
18
180
Vastaukset
- ??????????????????
Mistä katkeruus? Oletko kohdannut jotenkin sairaan yksilön? Kysyjänä lääkäri.
- Historia kunniaan
Audeja tehtiin jo 1910-luvulla. Sitten 1930-luvulla 4 autonvalmistajaa ml Audi ja DKW yhdistyivät. Tästä neljän liitosta tulee myös Audin merkki.
- historylessons
1910 luvun Audeilla ei ole paljon tekemistä näiden 60 luvun jälkeen tehtyjen autojen kanssa. Audiahan ei tehty moniin vuosiin ollenkaan kunnes DKWhen leivottiin Audin nimi.
- Tieto on valtaa
Keskustelun aloittaja on aivan oikeassa mm. hinnan säilyttämisestä. Tilastotkin tukevat sitä. Onneksi on näin teitäviä ihmisiä.
http://www.ajovalo.net/ArvoParhaat.htm- Tiedontasot
Audi A6 Avant 2.0 TFSI Business Multitronic 58,9 % näin on, hyvin putoaa
- Totuuus esiin
Tiedontasot kirjoitti:
Audi A6 Avant 2.0 TFSI Business Multitronic 58,9 % näin on, hyvin putoaa
Audi A4 ja Q5 lähes 90 %. Näitähän Audit suurelta osin ovat.
- totuus
Totuuus esiin kirjoitti:
Audi A4 ja Q5 lähes 90 %. Näitähän Audit suurelta osin ovat.
ai mitäovat? surkeita
- prosentteja?
hullu ei ole se joka pyytää ,vaan se joka maksaa........................
- tosion.
Totuus Audista kirjoitti:
Niin ja mistä maksaa
http://www.ajovalo.net/parhaat_uudet.htmTuo taulukkohan on vuodelta 2005. Ajat on muuttuneet.
Audi pudottaa hintansa nopeiten. - Taas höpön höpö
tosion. kirjoitti:
Tuo taulukkohan on vuodelta 2005. Ajat on muuttuneet.
Audi pudottaa hintansa nopeiten.Ja miten niin. Mainittu A4:n uusi moottori ja verrattu sitä Mersun 2011 malliin.
Ja kuinka oikeassa olektaan hinnan putoamisessa.
http://www.ajovalo.net/ArvoYhteenveto.htm
- mersu pappa-auto
Aina löytää pahskaa kun oikeasta kohdasta alkaa tonkimaan,mutta mitäs jos katsottaisiin pari vuosikymentä eteen päin "tekovika" aikakaudesta. Kun 60-luvulla Audin nimi tuli uudestaan käyttöön kyllä siinä muttui muutakin kuin nimi.
Itse olen ajellut audeilla aika tarkkaan 17 vuotta, kuudes audi nyt alla. Kaikki ovat lähteneet minun tallista alle 100 tkm ajettuina vaihdossa uuteen paitsi ensimäinen. Tielle ei ole ikinä Audi jättänyt.
Kyllä totuus on se että Audi on uutena rikkaitten auto siitä pitää huolen hinta, ja vanhana TOSI rikkaiden auto siitä pitää taas huolen ????? - sdfer4
Olen omistanut 2kpl DKW autoa, oli aikansa kestävimpiä autoja.
- tyffels
mäkin olen omistanu kaksi mossea oli tuota DKwtäkin parempi kärry
- nettivaariko?
olipas taas aloittaja löytänyt jostain suurta ja uutta viisasta tietoa. Mistä näitä älynjättiläisiä sikiää??
- utuutuse
eikai se mitään uutta tietoa ollut? ihan tiedettyä asiaa
- Alfahdah
Olisi upeaa omistaa 27 audia vuosilta 1969-2012. Ja 2 farmariaudia a6 ja a4 ja 200 ouattro talliautona
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni1197043Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.
UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M1164811L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?
Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa624064TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a143404Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu6932134Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?2431520- 661388
Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581378Osaako kukaan sanoa?
Mikä on syy siihen, että apulaisidiootti yrittää kaikin keinoin haitata kaikkea yrittämistä Ähtärissä? Nyttkin pilkkaa j531326Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121002