Siis juopottelu on parasta.. mutta kun töitäkin on tehtävä
Paha päskä saa paikkansa. Mutta entä jos ei tule krapulaa! Jos vedän vaikka ison kossun 0.7l ja siihen kuus kaljaa (0,3l*6) päälle saunan jälkeen. Seuraavana päivänä...siis pitäiskö jotain krapulaa viettää siis milloin se tulee aamu- vai iltapäivästä? Tämä siis on kaikkien tarina KRAPULA. Tuntuu sille että tuo ois alottelijoiden juttuja?? Siis olihan mullakin kiljun juonnin jälkeen ripulit housussa seuraavana aamuna 16 vuotiaana mutta se jäi sitte siihen. Onko se KRAPULA tämmöstä siis täysikäsilläkin? Tällä hepulla ikää on 40v. Ja juomista harrastettu silloin tällöin vaihtelevasti n. 20 vuotta. Siis viinaa menee yllä olevat lukemat kerta viikkoon vähintään. Pahin putki on ollut yllä olevat lukemat kertaa 4. Pahin putki mulla on just nämä juhlapyhät niin kuin nytkin..voi ehki mennä tämäkin neli päiväiseksi.. Sanokaapa määriä?? Siis missä riippuvuuden raja?? Minulla on pakko lopettaa viimeistään su 8.4.2012 jotta selviän töihin 10.4 klo 7 mennessä.
Töissä viikottain
Pakkotöihin
1
59
Vastaukset
- perseenhaju
perseenhajuinen paska alkoi levetä humalassa perseestä, kohteeksi joutuneet vuorautuivat ripuliin ja humalan kasvaessa määrä ja agressiivisuus vaan voimistui
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101104
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82824Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18649Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264616- 68577
- 104574
- 54537
- 26522
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.48503- 47437