ja odottaminen.
GAME OVER.....
sitähän sää kysyit ja kerjäsit....
nyt loppu ikävä
14
185
Vastaukset
- ei oo kivaa yhtään
Älkää pilatko kaikkien pääsiäistä tämmösillä hyvästi viesteillä.
- jatkakaa
mun pääsiäistä ei pysty pilaamaan edes noita nokinokka
- Aloittajahan
siinä on odotellut.
Hyvähän sellainen toivoton odotus on jossain vaiheessa lopettaa.
- M....
Niin, the game is over. Olet hullut ja tyhmä, tiedät sen. Olen saanut tarpeekseni valehtemisesta ja pettämisestä. Onneksi maailma on täynnä vapaita ja luotettavia miehiä.
- vapaa heppu
mutta myös valikoivia,,,
- M....
vapaa heppu kirjoitti:
mutta myös valikoivia,,,
Niin, kerran pettäjä aina pettäjä. Englanniksi "shit never change". Hyvää pääsiäistä.
- ed
M.... kirjoitti:
Niin, kerran pettäjä aina pettäjä. Englanniksi "shit never change". Hyvää pääsiäistä.
turhaan sä mut tuohon vedit, mä oon yhden naisen mies.
- M....
ed kirjoitti:
turhaan sä mut tuohon vedit, mä oon yhden naisen mies.
Wau! Anna puh. numerosi-> soitan heti! Luotettavat miehet ovat niiiin söpöjä...
- ja rakkautesi odotettu
Niin että parista kuukaudesta johtuen aiot jatkaa matkaas. Oon yli 8 vuotta tähdännyt yhteiseen hyvää ja nyt sä meinaat häipyä kun oon tulossa sinne ihan oikeesti. Et muuten taatusti sitä tee. Mä oon siellä sua varten kesäkuussa...katsokin ettet nyt häviä mihkään!!! T. Onnesi
- Karjalan Priha ; )
No voi ihme! Eihän sitä passoo noi ihanoo naista sivvuuttaa..hihhih! Kyl miulkin niit rakkauven tunteita löytyypi..ei siinä mittään..minä oon "peto"miäs niis "sänkyhommilois"..hihhih! No! niin..tiiän! tiiän!..hihhih! Sinnuuhan mie vaan armastan! Kyl sie sen tiiät..etkö tiiäkki? : )
- Nyt et kyllä...
leikkiä lopeta, ollaan nyt lapsia vielä hetki :(
- joku vaan...
Niin, on. Siirto jäi sinulle, sitä et sitä tehnyt..
- OVER.
näin on, sitä saa mitä tilaa...
http://www.youtube.com/watch?v=Tth-8wA3PdY - joko taas aloitit
Hyvä vaan, että lopetat. Kukaan ole sulta varmaan mitään tilannutkaan.
Silloin kun pitää lopettaa, lopeta. Äläkä puhu siitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874088Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822- 11760
Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756