Olin poikani kanssa ajo-opetusluvalla inssiajossa. Olein etukäteen kuullut, että kyseisessä paikassa naispuolinen toimihenkilö hylkää kaikki ajo-opetusluvalla opiskelleet ensimmäisellä kerralla. Tähän ei pitäisi olla mitään syytä, koska ajo-opetuluvalla todennäköisesti ja yleensä tulee ajetuksi tuplasti enemmän kuin, mitä autokulussa.
No emme saaneet sitten "sitä naishenkilöä" ja kortti saatiin ekalla kerralla. MUTTA tämän katsastusaseman toimihenkilön käyttäytyminen oli aika epäasiallista. nykyään, kun työpaikoista ja asiakkaista joutuu kilpailemaan, joutuu ihmettelemään, miten tällaista asiakaspalvelua joutuu maksusta kuuntelemaan...
Haukkui 3 v vanhan auton ihan..ei kuulemma ikinä ostais jne. Mitähän se tähän kuului??? Vaikka kortti tulikin, niin "korjausehdotukset" annettiin huutamalla ja haukkumalla??? Täh??
Tuli vain sellainen tunne miten huonosti nuoria kohdellaan. Millaisen kuvan he saavat "maailmanmenosta". Ja miten tällaiset "mielijohteesta" toimivat ihmiset voivat olla toimessaan. Kyllä pitäisi olla jotain laadunvalvontaa. Asiastahan ei voi sanoa,koska kortti jäisi todennäköisesti saamatta.
Inssiajossa törkeää kohtelua
10
1408
Vastaukset
- ajo-opetusluvallako?
Valita Trafiin. Mitä täällä ruikutat; eihän vuodatuksesi täällä johda mihinkään.
- Simo X
Niin jotkut kysyy miksi siellä ei ole naisia,vierestä katsoen ne on niitä pahapäisimpiä.
- 87k
Oiskos ollut inssi Turussa, ja se pelätty naisihminen se Raija.
Kyseessä on kuvottava rasvanaama, jolla on kirjaimellisesti oma lehmä ojassa, itse tulen aina pahalle päälle kun näen hänet, vaikka hän ei ole minulle koskaan inssiä edes pitänyt.
Eli ota inssiksi Sakari Savolainen, tai Seppo Hirvensalo jos mahdollista, niin läpipääsy on taattu, ellei oikesti mokaa inssiä (virhe joka on vaaraksi)- häpeä 87k
En tiedä 87k, mikä roolisi on näissä opetuskuvioissa, mutta on ala-arvoista tuollainen kirjoittelu nimillä.
- 87k
häpeä 87k kirjoitti:
En tiedä 87k, mikä roolisi on näissä opetuskuvioissa, mutta on ala-arvoista tuollainen kirjoittelu nimillä.
Eikös se ole hyvä, että kerrotaan nimillä kuka on reilu, ja kuka ei.
Ja minulla on ollut kaikenkaikkiaan 4 inssiä (B C A BE) ja tosiaan mieleen on painunut nimenomaan toi Seppo Hirvensalo ja Sakari Savolainen, todella mukavasta toiminnasta.
Taasen kun mulla oli B-inssi, niin luonnollisesti menin äitini kanssa sinne, ja samaan aikaan Raija lähti nuoren tytön kanssa ajelemaan ikivanhalla Volvolla, ja ei ollut päässyt kuin Läntiselle pitkällekadulle, kun oli Raija käskenyt takaisin.
Mutta hauskinta tässä oli se, että äitini oli tuolloin odottamassa katsastusaseman pihalla minua virkapuku päällä, koska hän oli tullut suoraan töistä, ja kun pääsin katsastusaseman pihalle, niin siellä oli Raija puhumassa paskaa äitini kanssa ja oli kuulema oikein kovasanaisesti haukkunut kyseisen tytön, ja toivonut ettei hän saa koskaan korttia.
Mutta pääasia että puhutaan asioista nimillä, niin tietää ketä varoa, ja ketä suosia - 18+15
häpeä 87k kirjoitti:
Komppaan edellistä. Hävytöntä toimintaa eikä siinä ole mitään hyvää.
Samoin tuo haukkuminen on kuvottavaa
87k ei ole opettaja, on kuorma-autokuski.
- dddddw
mikä puku pvc
- gummipukusetä
Poliisin virkapuku.
"Taasen kun mulla oli B-inssi"
Mistäköhän syystä? - 87k
gummipukusetä kirjoitti:
Poliisin virkapuku.
"Taasen kun mulla oli B-inssi"
Mistäköhän syystä?Tietääkseni en kertonut mikä virkapuku kyseessä oli, mutta kyseessä oli tosiaan poliisin virkapuku, ei työhaalari, vaan virkapuku (niissä on eroa:)
Ja B-inssi oli siitä systä, että sen tarvitsee saadakseen B-kortin
ENNENvanhaa sai ABEC-kortin yhdellä inssillä, nykyjään niitä vaaditaan neljä, missä siis vika?
- ninnannunna1
Skoda !
hahahahahahahahahahaahahhaahahhaahahahahahahhahahahahahahahahahahahahhahahahaahahahahaahhahahahahaahhhahhahahahahahahahahahahhaahahhahahahahahahahahahahahahahaahhaahhaahhahhahaha- hah!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m633991Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7163815Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3993609Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o813417Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363179Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582658- 502635
- 1212522
Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise142189Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182179