Minulla on kaukainen sukulainen, jonka lasten koulussa erään oppilaan isovanhemmat ovat kuolleet syöpään. Nyt pelkään sairastuvani itse, koska näinkin läheiset ihmiset ovat sairastaneet. Pitäisikö minun syödä mielummin ituja vai orasta?
Vaimoni kyllä tukee minua, mutta epäilen että hän aikoo jättää minut. Vaimoni painaa 57 kiloa. Miten saisin vaimoni lihomaan, koska silloin hän ehkä ei jättäisi minua.
Olisiko autonvaihdolla vaikutusta asiaan? Nyt minulla on Opel Vectra 2.0 -94. Mitä suosittelisitte? Kannattaisiko ostaa käytetty, mutta uudempi Vectra vai uusi Golf?
Yksi -96 Vectra olisi tutussa autoliikkeessä tarjolla, mutta siinä ei ole kaksia renkaita. Myyjä tarjosi kyllä mukaan tyhjiä alumiinivanteita. Kannattaako ostaa itse renkaat, ja millaiset renkaat olisi hyvät?
Jos päädyn kuitenkin uuteen Golfiin, mutta vaimoni mielestä sen alkuperäinen soitin ei ole riittävän hyvä, onko mahdollista rakentaa siihen itse uudet stereot? Olen katsellut netistä, että irtonaisia transistoreita ja muita komponentteja saa aika halvalla. Paljonko tulisi maksamaan hyvät stereot itse tehtynä?
Puhelinmyyjä soitti myös äskettäin ja yritti myydä Tekniikan Maailmaa. Kieltäydyin kohteliaasti, mutta nyt olen tullut katumapäälle. Voinko haastaa puhelimyyjän oikeuteen? Kumpi kannattaisi yleensäkin tilata, TM vaiko Aku Ankka?
Sarjakuvalehti olisi varmaankin parempi, jos aiomme tehdä lapsia mutta kuka sitä sitten heille lukee jos sairastun syöpään?
Naapurimme ovat ehkä saaneet tietää mahdollisesta tulevasta kohtalostani, koska eivät enää jätä polkupyöriään ikkunamme alle. Miten taloyhtiössä suhtaudutaan jos siirrämme ikkunoitamme? Voiko asian ottaa esille yhtiökokouksessa vai muutammeko vuokra-asuntoon? Saako vuokra.asunnossa sairastaa, vai pitääkö siihen hakea jostain erillinen lupa?
Minusta tuntuu, että mielenterveytenikin on vaakalaudalla. Johtuuko se siitä että olen lukenut S24 keskusteluja, vai onko se mahdollisesti perinnöllistä. Omat vanhempani eivät omistaneet koskaan tietokonetta.
Näin kuoleman lähestyessä olen ajatellut myös liittyä kirkkoon. Onko kirkolla mitään liittymistarjouksia ja onko joku kirkko halvempi kuin muut? Johanneksen kirkko olisi hieno, mutta Suurkirkko olisi jotenkin kyllä kanssa komea. Kumpaan kannattaisi liittyä ja onko hinnoissa eroa?
Pysyisinkö terveenä jos ostan Activiaa ja sekoitan siihen tavallista jogurttia? Mikä on kirkon kanta jogurttiin?
Olen myös harrastanut suojaamatonta seksiä ennen tapasin nykyisen vaimoni. Tapahtuneesta on kulunut jo 17 vuotta, mutta silloinen kumppanini sai viime viikolla lapsen. Voinko olla isä ja pitääkö minun maksaa elatusmaksuja? Lapsen äiti väittää ettei lapsi olisi minun, mutta aion mennä isyyskokeeseen. Mitä siinä kokeessa kysytään ja voiko siihen jotenkin valmistautua etukäteen?
Hyvinvoinnin perässä...
8
82
Vastaukset
- huumoripläjäys
:D
Paljonko pojilla on ikää? - ei enää niin huonona
No kyllähän pojilla ikää on. 7,12,14 ja16 eli yhteensä 49. Ja samaan nahkaan pakattuna kaikki. Varsinainen multipersoona siis. Eikä tässä vielä kaikki....
- F: AKTA
troll troll trollii on tosi älykästä jee jee : /
- Hyvinvoiva
Sähän oot nero ku hoksasit. Tossa ny vaan on kiteytettynä palstan yleinen taso.
- weppeli
Näin kesän kynnyksellä suosittelen kitkarenkaita, ne ei ala heti kesimään. Tilaa joku vitsilehti. Vuokra-asunnoissa ikkunoitten peseminen ei nähtävästi ole välttämätöntä? Osta kelanauhuri, voit kelailla näit juttuja.
- ei taas niin hyvin..
Olemme kyllä pesseet aina ikkunat talvella, näin saamme kivat jääkukat ikkunoihin eikä tarvitse ostaa verhoja. Kesällä tosin aurinko säteilee suoraan sisälle ja luulen että se vaikuttaa pääni sisällä kuuluviin ääniin. Kuulen ajoittain selvästi NASAn satelliittiliikenteen ja tiedän, että Amerikkalaiset vakoojat yrittävät tappaa minut sen vuoksi. Joskus helpottaa kun hakkaa vasaralla lämpöpattereita, mutta naapurit pitävät minua siksi hulluna. Jopa sekin naapuri, joka ystävällisesti piti ennen polkupyöräänsä ikkunoidemme edessä.
Tänään aion mennä terveyskeskukseen, mutta minua pelottaa. Jos he löytävät päähäni asennetun vastaanottimen ja poraavat sen pois ilman puudutusta. Kannattaako vain odottaa, että vastaanottimen paristot loppuvat ja onko kellään tietoa kunka kauan joudun mahdollisesti odottamaan?
Saisinko mahdollisesti yhteyden ulkoavaruuteen, koska olen aina haaveillut sellaisesta kiimaisesta humanoidinaaraasta, joka tulisi sieppaamaan minut. Onko kellään kokemusta sieppauksista ja montako tissiä yleensä muukalaisilla on? - hahhahhaa
Aloittajalle kiitos päivän pelastuksesta, tuli monet spontaanit naurunpyrähdykset! Sun pitäis ruveta kirjoittamaan plokia, olet ilmiselvä humoristilahjakkuus! :D
- tosi hyvinvoiva
Lisäksi minusta tuntuu, että minulle nauretaan selkäni takana. Onko se normaalia? Työpaikalla en viihdy juuri tästä syystä ja nyt pomo uhkaa potkuilla. Sekin käy mielenterveyden päälle. Voinko viedä pomoni oikeuteen ja ja kannattaako viedä taksilla?
Onko mahdollista, että pomoni on asentanut päähäni sen vastaanottimen? Kävin tänään terveyskeskuksessa, mutta siellä eivät löytäneet sitä. Ihmekö tuo, kun se on kuitenkin kääritty johonkin folioon. Antoivat vain pieniä punaisia pillereitä ja sanoivat äänten niillä häviävän. Nyt ei ole kahteen tuntiin kuulunut enää mitään.
Olo tuntuu kovin yksinäiseltä ilman ääniä, kun minulla ei ole yhtään ystävääkään. Alkaisiko joku minulle ystäväksi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan2018764- 695725
- 245297
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni375186Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv385021Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h784933- 624463
- 434127
Mitä luulet, miten Martina Aitolehti pärjää Erikoisjoukoissa?
Kohujulkkis, yrittäjä ja hyvinvointivalmentaja Martina Aitolehti on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukot on503433- 493115