Joskus vaan sanat

laahustava2

Kun kuntelee tän levyn sanoja niin kyllä ne sanat joskus osuu ihanasti kohdalleen.Muutama esimerikki sanoitksesta.
"Ei rakkaus käyttämällä kulu se vahvistuu"
Tuota sanomaa kun toteuttaa niin oppii hymylemään jopa omalle peilikuvalleen.
Sitten toinen joka on lähes täydellinen

"anna minulle hetki aikaa hetki aikaa miettiä uudelleen laittaa sanat oikeaa paikkaan sanoa mitä todella tarvitsee ei mitään liikaa ei mitään turhaa vain ne sanat jotka sielua ravistaa kuule minua kuule minua"

Iloiseksi tulee mieli väkisin kuunnellessa biisiä.Hyvä kun suomesta löytyy yhä uudelleen näitä hyviä bändejä.

http://www.youtube.com/watch?v=gYYcAaUU47w&feature=relmfu

19

199

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei kun keikuskelen

Uskokaa tai älkää, mutta oon vasta ihan viime vuosina alkanut Kuuntelemaan musiikista Sanoja. Jotenkin ne sanat on valunut toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos, eivätkä aivoni ole noteeranneet niitä laisinkaan. Sitävastoin Musiikki on mennyt samasta korvan reijästä sisään ja jäänyt päähän pyöriskelemään ja vasta sitten on putkahtanut toisesta reijästä ulos, kun uusi tulomusiikki on pökännyt vanhan ulos.

Jotkut laulujen hokema-lauseet vain on jäänyt mieleen.
      Oon suorastaan Pakottanut itseni kuuntelemaan myös sanoja.

Koska nyt on pääsiäinen, niin pistänpähän munaa tulemaan tai siis...jotain....
      http://www.youtube.com/watch?v=PHaMs2s0xsQ

• laahustava2

• Hei kun keikuskelen
        laahustava2 kirjoitti:

Tuossa sinulle tulomusiikkia niin saat pökättyä sanat pois päästäsi.Kyllä nauratti tuo "tulomusiikki"

http://www.youtube.com/watch?NR=1&v=VoT3nK_vm4U&feature=endscreen

No voi jestas sentäs. Aivan Fantastista musiikkia. Ja aina vaan parani loppua kohden. Saksofonista oon aina tykännyt ja tää tyyppi kyllä osas vedellä intohimoisen suuuuuurella tulkinnalla. Hiton hyvä oli, tottavie. Kiitosta vaan.

• FF 58

Minä olen aina kuunnellut melodiaa ensin ja sitten vasta sanoja. Siksi tykkään instrumentaalimusiikista mutta myös kantaa ottavista lauluista. Pääsiäiseen liittyviä musiikkeja en oikein tiedä, en ole ortodoksi joille pääsiäinen on kirkkovuoden juhlavin pyhä. Olen kyllä päässyt ulkomailla, varsinkin Kreikassa sitä seuraamaan ja mielestäni se oli aika brutaalia sen lammasparan vuoksi. Kepakko läpi ja vartaaseen pyörimään, ei juuri ruokahalua herättänyt. Tapansa kullakin.

• No tässä tapauksessa ei niinkään ihanasti.
      Mulla on korvamatona soinut Jukka Pojan Älä tyri nyt.

http://www.youtube.com/watch?v=WfzYXN_MuwI

Sanat yhdessä kohtaa sopii tulevaan perjantaihin.

Älä tyri nyt.
      Älä lyö yli nyt.
      Älä antaudu angstin valtaan.

Perjantaina on sellainen kokous edessä että siellä pitää miettiä mitä sanoo.

Muutenhan tuo kappale on nuorille kirjoitettu. Nuo sanat vaan soi mun päässäni kun jälleen kerran mietin tulevaa kokousta.

• Pikemminkin rakkaus kuluu käyttämättä.

Olen alkanut vasta "vanhemmiten" kuuntelemaan enempi myös sanoja. Hyvä kappale on hyvä huonommillakin sanoilla, sanat vain menee toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Joissain kappaleissa sanoja jää oikein kuuntelemaan, kuten seuraavassa.

Mielestäni minulla on (suurikin) sydän, mutta ei sekään aina ole niin itsestään selvää, kuten Anna Eriksson antaa ymmärtää.

http://www.youtube.com/watch?v=VCpTmMPWg94

• FF 58

http://www.youtube.com/watch?v=l4BKAF9HWW8: Kirka Kyyneleet.

Tässä on kappale jonka esittänän persoona, ääni ja sanat ovat sattuneet nappiin. Olen joskus pahoina päivinä kuunnellut kymmeniä kertoja. Näitä on toli muitakin, lukemattomia. Maailma on täynnä kaunista musiikkia.

Seuraan Idolsia ja Voice of Finlandia ja ihmettelen miten hyviä ja lahjakkaita laulajia onkaan.

• Hyväi.

Kiitos -laahustava 2-
      Ihminen, joka pitää tuollaisesta musiikista,
      ei voi olla pohjimmiltaan paha!

• laahustava2

Kiitos sanoistasi kyllä lämmitti ja iloisen mielen sai aikaan.
        Useasti saakin kuulla vain vaikerointia ja valitusta.
        Täytyisikin enemmän iloita elämän pikku asioista jotka on saanut kohdata sekä nauttia niistä.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha

Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.
      Maailman menoa
      146
      1100
    2. Olet nuorempi nainen aivan ihana

Tykkään susta ihan valtavasti ❤️❤️
      Ikävä
      51
      1092
    3. Mitä vastaisit

Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle
      Ikävä
      60
      1055
    4. Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen

Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu
      Kajaani
      44
      807
    5. Nyt tiistain galluppi alkaa....

Kuka on sun elämän rakkaus? Ketä kaipaat edelleenkin? Nyt nimiä vaan rohkeesti tuohon alle.Tää on ikäväpalsta, eikä mikä
      Ikävä
      55
      788
    6. Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa

Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo
      Ikävä
      69
      785
    7. Miten aiot saada kaivattusi?

1) loukuttamalla 2) kidnappaamalla 3) huijaamalla 4) jokin muu, mikä?
      Ikävä
      54
      735
    8. Rakastan ja ikävöin sinua

Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä
      Ikävä
      54
      720
    9. KIIKKUSTUOLI

Aloitetaan taas uudella alustalla, nuo pitkiksi venyneet ovat hankalia etsiä uusia viestejä, joskus vastauksia tulee sin
      80 plus
      71
      701
    10. Upea takamus

Sulla on nainen upea takamus.
      Ikävä
      32
      652
    Aihe