että, jos omistat sellaisen, niin ei enää kelpuuta kansanautoa/ halppisautomerkkiä ajokiksi myöhemmin. Ajomukavuudella on oikeasti väliä ja se tuntuu!
Älkää koskaa ajako mersulla jos tykkäätte esim. japsilaisesta autosta, koska koeajon jälkeen ette tykkää enää siitä kotelostanne...
Mersun pahin vika on se
9
364
Vastaukset
- mbe320cdi2000
Mersulla ei ole niin kallis ajaa kun luulisi jos osaa vähänkin itse tehdä huoltoja ja kuluttaa vähemmän kun esim Japskiautot. Esim mulla on E320cdi ja kulutus on keskimäärin 6-7 litraa satasella. Iso kone ja automaatti loota niin se hyrrää melkein tyhjäkäynnillä maantiellä. Yhtä mukavia ajaa on isot Jenkit.
- Johtotähti pysyy
Se on vaan paras. Ei ole vielä yhtään vakavasti otettavaa kilpailijaa.
- fga gafggrgaseg
Kyllä se on upea ajaa. Mersun surkeimmatkin mopot ovat parempia kuin muiden merkkien huippumallit. Jos vertaa esimerkiksi toyoon, huomaa, että surkeinkin mersuntötterö on parempi ajaa ja olla kuin hienoin toyo.
- köyhä on omituinen
Köyhät eivät ymmärrä sitä. He haluavat aina huonointa, kuten Skodaa.
- lapsellista
ja uskomatonta sontaa
- Ekoapua
Mersun ruosteet. Roikkuva takapää, ja savuttava naku näkyy myös uuden skodan sisälle. Paitti että kun meillä töissä yks urpo sano et se tahtoo mersun mut ei voi kun 5v vuotta vanha yaris niin näytin sille nettiautosta alkuun 10. Kuvanättiä mersua joita se sais kolme yariksensa arvolla. Vähän se rupess mietii...et mitä sviddyja!
- Ei sovi heterolle
Yariksella on etuna mopo-auton vakuutukset.
- mersumies
"mersun ruosteet" eiköhän joka auto ruostu jos ei siitä pidä huolta, jos alustan massaa kokonaan ja muutenkin suojaa auton ruosteelta niin ei se miksikään mene.
- Musta kiiltää
Mersu on ravimiesten ykkösauto ja vuosaaressa sitä arvostetaan kovasti.
Luota niihin joilla on kansan tuki puolella. Ne tietää kyllä;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni1447228Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.
UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M1265035L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?
Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa694472TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a153533Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242341Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3411920Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä241826Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o91639- 681517
Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581468