Kumpaa kannatat keskustan puheenjohtajaksi
1) Väyrynen
2) Pekkarinen
Jotenkin olen aistivinani että olisi Paavo suosikkisi ?
Ilmeisesti Homo-pekkaa äänestit pr vaalissa ?
Olen aistivinani !
Osmo
3
<50
Vastaukset
- oSMO 76
En äänestänyt Pekkaa, olen sinipunamiehiä. Tiedän, että aseveliakseli oli eräs itsenäisyyden säilymisen tukipilareita. Suurimman työn tekivät Vaaran Vuosina asevelisosialistit, he kaikki olivat upseereita ja sodankaraisemia.
Väinö Leslinen res kapteeni, etulinjassa Ässä rykmentissä, haavoittui kolme kertaa "No niin Sörkän sällit..."
Unto Varjonen SDP:n puoluesihteeri, hän sanoi, hallitusta silloin muodostettiin: "Kekkonen tai kommunistit, jompi kunpi, molempia vastaan emme pysty (-Itsenäisyyttä puolustamaan)
Aarre Simonen, poikeuksellisen lahjakas, sisäministerinä hajoittin Punaisen Valpon, sai kommunistilakot kuriin jne.
"Jahvetti Kilpeläinen" kuului myös joukkoon.
Kekkoslainen historiankirjoitus käänsi nämäkin asiat ja päälaelleen; miehtet neuvostovastaisiksi ja siten epäisänmaallisiksi, Neuvostovastaisia he olivat aivan henkeen ja vereen, mutta eivät epäisänmaallisia.
hups kun lipsahti, on kiva vastata asialliseen juttuun, mutta ASIAAN:
Kysymys on helppo, asiallinen ja hyvin kiinnostava, mutta vastauksen antaminen on hyvin vaikeaaa. En tiedä kumpaa äänetäisin.
Väyrynen varmasti hajottaisi puoluetta paremmin ja nopeammin, lisäksi hän karkottaisi tehokkaasti kaupunkilaisväkeä.
Pekkarinen on lähes samaa tasoa. Molemmat ummistavat silmänsä ympäristönpilaamiselta esimerkiksi turpeenpolttoa suosimalla.
Molemmat olisivat viemässä vielä suuremman osan kaupunkien veronmaksajien rahoja Kepulandiaan.
Kunpikaan ei kannata Natojäsenyyttä, joten siitä ei saa kumpikaan minulta pisteitä.Kumpaa itse äänestäisit? - Korruptiota liikaa
Väyrynen ainoa joka vähän voi ravistella esim. Ay liikkeen porhoja.
Jopa Ay raha verolle, kuten Ruotsi näkyi jo tehneen.
Väyrynen voi vähän panna ajatteleen mm. yhteiskunnan rahoja, jotka päätyneet ja päätyy eliitin taskuun.
Esim. Tarja Halonen rokotti Ay jäsenmaksu rahoja miljoonia.
Oma lista oli tyhjä siltä osin vaalirahoituksessa. SDP keksi jonkin oivan konstin ettei tulisi ilmi.
Odotan milloin Ay rahoja varastavat porhot jää kiinni. Jotka liikkeen sisällä.
Itse olen jotakuinkin puolueeton.
Niinsitö voisi vihjaista myös palkkaansa (palkkio ) verolle.
Kuten muukin palkka on.
Kaikki verolle, ei muuten yhteiskunta pyöri..
Että..tuo ja tuo, ja tuo..heidän ei tarvi veroja maksaa.
Tottakai tarvii ! Oli punainen..sininen..vihreä.. pitää se vero maksaa.
Miksi ei tarvitsisi ?
Toki Ay johtaja 230 000 e /v palkallaan vastustaa ja huutaa ettei verottaa Ay rahaa, kun itse siitä nauttii. Ja jakelee suosikeilleen.
Verottomuus = korruptiota - Äystön Mutka
Pekkarinen heitti miljoona euroa veronmaksajien rahoja kovan luokan talousrikollisten, Aero Merisalmen ja kumppaneiden "pisneksiin" ja siitKIN tulivat korsimonprosentit KMS:n kautta joidenkin kepulaisten vaalikassaan.
Samoin Pekkarinen heitti täysin konkurssikypsän yrityksen SuomiSoffan, kassaan lähes miljoonan ja siitäkin tulivat korsimonprosentit KMS:lle.
Miksi lasket MTK:n johdon? Entä itse Isäntien Isäntä Heiteillejättäjäin Tuomitsematon Kuningas.
Ymmärrän kyllä teitä tukiaisissa rypeviä ja heidän asianajiaan. Se ankara kauna ja kateus ja vihankylvö ja sen lietsonta on myrkyttänyt kepulaisten mielet. Paavo "Vladimirov" Väyrynen on sitä tehnyt enemmän kuin mitään muuta.
Kaikki raha pitäisi laillisesti tai lain vastaisesti viedä, ryöstää kepulaisille ja heidän kepulandiaan.
Kaikesta sosiaaliavusta saaja maksaa 20% veron, miksi maataloustukiaisista sitä ei tarvitse maksaa.
Nämä tukiaisissa rypevät syörttiläsporhot eivät maksa mistään mitään. Eläkkeet, lomat ja luiopumiskustannukset ovat muiden maksettavia, edunsaajat maksavat vain noin 10%.
Kyllä siinä syöttiläsporhojen kelpaa muita haukkua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h32711Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062491Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv42229Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.441855- 321433
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141423- 1761145
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011124Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201043Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81928