Miksi hienot Audit (ja toki muutkin ökyautot) hankitaan kirjaimellisesti firman piikkiin, rahoituksella? Eikö ole omaa pätäkkää taskussa?
Olen itse hyvin yksinkertainen ihminen. Tavis. Normaali palkansaaja. Olen ostanut jokaisen autoni tähän mennessä käteisellä. Eikö se ole normaalein tapa ostaa auto?
Nyt katson ikkunasta ulos ja näen kiiltävän Audi A7:n vm. 2011 alla 19-tuumaiset ökyvanteet. Auton omistaa Aktia Yritysrahoitus.
Miksi ihmeessä? Eikö auton haltijalla ole varaa ostaa Audiaan käteisellä? Lienee silti Uulatuotteen bisnekset kohdallaan, kun tuollaisen auton voi ostaa "firman piikkiin".
Harvemmin näkee lääkäreillä rahoituksella ostettuja 100 000 euron autoja.
Miksi ostaa Audi rahoituksella ja firman piikkiin?
Hienot Audit rahoituksella?
4
205
Vastaukset
- jotain sentään
firma saa laittaa verotukseen erinäisiä poistoja vuosittain.tuo auto kuuluu myös sen piiriin.siitä saa esim. alv:in vähentää ja jotain muutakin,mitä en nyt muista,mutta yksityinen ei saa vähentää kuin kilometri korvaukset,jos aina niitäkään.
- vdijsfklgdkhlfj löhk
Vali vali, luulisi sullakin olevan parempaa tekemistä
kuin kyttäillä omistaako rahoitusyhtiö jonkun auton. - trbt4n
Viestissä on virhe: puhutaan hienoista Audeista. Sellaisia ei ole olemassa.
- raha tuottamaan
Yrityksen pääomia ei kannata sitoa johonkin autoon vaan tuottavaan bisnekseen. Nämä on nyt vaan semmoisia liiketalouden perusjuttuja, joita typerät duunarit ei voi ymmärtää. Miksi edes vaivaudun?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874188Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293163No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10929
- 134921
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770