Mikä on seuraava VM-eliksiiri

What's next?

Noin puolen vuoden välein ilmestyy uusi luotaistuote - eliksiiri - maailman paras sinua kuntouttava -tuote. Mikähän on seuraava?
Surullisen kuuluisia ovat noni-mehut, ganji-marjauutteet, vitamiinilisät.Mikä seuraavaksi?

19

144

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • elephanttiliemi.

Dumbo norsunkusta pullossa, auttaa kaikkiin vaivoihin ihan niinkuin kaikki muutkin verkostohuijaustuotteet.

• Acai-Toimii

Valista nyt meitä ääliöitä, mitä surullisen kuuluisaa on Nonissa tai esim. Acaissa? Todella kiinnostaa tietää, kun itse olen huomannut kiistattomia hyötyjä molempien tuotteiden käytöstä.

Enemmän olisin huolissani siitä karseasta moskasta, mitä lääketeollisuus ja lääkärit dumppaavat ihmisiin ja tekevät sievoista tiliä.

Että kerro nyt, mikä noissa luonnontuotteissa niin surullista on? Taidat itse olla surullisessa elämäntilanteessa ja purat pahaa oloasi täällä. Ok, se sallittakoon. Eihän monella nykyään ole muuta elämässään kuin netissä roikkuminen ja yleinen huonovointisuus.

• Toimii toimii

"Eihän monella nykyään ole muuta elämässään kuin netissä roikkuminen ja yleinen huonovointisuus."

Niin kuin esimerkiksi sulla. Vai eikö Noni ja Acai anna tarpeeksi jännitystä elämään. Naapurit ja sukulaiset kupattu etteivät edes päivää enää sano.

• Työkaverin Painaja
        Toimii toimii kirjoitti:

"Eihän monella nykyään ole muuta elämässään kuin netissä roikkuminen ja yleinen huonovointisuus."

Niin kuin esimerkiksi sulla. Vai eikö Noni ja Acai anna tarpeeksi jännitystä elämään. Naapurit ja sukulaiset kupattu etteivät edes päivää enää sano.

Työkavereita tietysti unohtamatta :)

• nonniinoolli

Tungetko Nonia tamppoonissa hanuriisi?
        Naapurin Martta ottaa Nonia ja käy sydänleikkauksessa ilman nukutusta?

• Zirggu

"Todella kiinnostaa tietää, kun itse olen huomannut kiistattomia hyötyjä molempien tuotteiden käytöstä."
        Taas kömpelöä tekstiä, joka on kuin lainattu suoraan "Nonihuijarin käsikirjasta", joita joku edesmennyt noniuskovainen raapusti vailla lahjoja...

• lekuri.

--Enemmän olisin huolissani siitä karseasta moskasta, mitä lääketeollisuus ja lääkärit dumppaavat ihmisiin ja tekevät sievoista tiliä.--

Eihän sinun tarvitse käyttää lääkäripalveluita ollenkaa jos et halua, vedä vaan verkostoroskaa naaamaasi.

• Vääkkiiiiik--

Huhuhuhhhuuhuhvääääkiiiiiiiiiiik

• Huhuvvääk-miesFANI

Huhuhuhhhuuhuhvääääkiiiiiiiiiiik - mies on täyttä rautaa!

• Vääkmiäs
        Huhuvvääk-miesFANI kirjoitti:

Huhuhuhhhuuhuhvääääkiiiiiiiiiiik - mies on täyttä rautaa!

Vääk vääk vääääääääää

• HUHUvääk-Rules
        Vääkmiäs kirjoitti:

Vääk vääk vääääääääää

Kerro toki itsestäsi jotain, Huhuhhhuuväääkiiik-mies. Olisi mielenkiintoista tietää, minkälainen nero on tämän ilmiön takana.

Ilmeisesti kuitenkin ns. entiset muuvi-miehet eivät ole listalla kaikkein läheisempien sydänystävien joukossa.

Lienetkö itse VM-alaa tunteva älykkö toiminnan kulisseissa?

• 5+6
        HUHUvääk-Rules kirjoitti:

Kerro toki itsestäsi jotain, Huhuhhhuuväääkiiik-mies. Olisi mielenkiintoista tietää, minkälainen nero on tämän ilmiön takana.

Ilmeisesti kuitenkin ns. entiset muuvi-miehet eivät ole listalla kaikkein läheisempien sydänystävien joukossa.

Lienetkö itse VM-alaa tunteva älykkö toiminnan kulisseissa?

Älykkö.... Salli mun nauraa! :D Kuka hullu väittää henkilöä, joka on jäänyt vauvojen jokelteluasteelle, älyköksi? :O

• tsernopyl-rules
        5+6 kirjoitti:

Älykkö.... Salli mun nauraa! :D Kuka hullu väittää henkilöä, joka on jäänyt vauvojen jokelteluasteelle, älyköksi? :O

Ei tuo pelkkä verbaalinen ulosanti ole tae älykkyydestä, usein juuri päinvastoin. Mitä tiiviimmin kammioonsa sulkeutunut erakko (kuten tod.näk. juuri huhukvääk-man) niin sitä mielipuolisemmat (nerokkaammat) aivoitukset kumpuaa pääkopasta. Näin se on, halusitte tai ette.

• Tervettä elämää

Itse täydennän perusruokavaliotani päivittäin mm. noni-, acai-, granaattiomena-, karpalo-, mustikka-, goji, animohappo-, maitohappobakteeri-, ym. valmisteilla.

Eipä oo tarvinnut tarvinnut käydä apteekeissa eikä lääkäreiden luona vuosikausiin.

Mikä parasta, tuotteiden valmistajat lähettävät rahaa tililleni joka kuukausi, jolla maksan kaikki tuotteet ja jää vielä reilusti ylimääräistä muihin nautintoihin.

Ja tämä on jokaisen oma valinta. Iloista kevättä kaikille.

• valehtelija.

--Mikä parasta, tuotteiden valmistajat lähettävät rahaa tililleni joka kuukausi, jolla maksan kaikki tuotteet ja jää vielä reilusti ylimääräistä muihin nautintoihin.--

Voi vit.u mitä paskaa.

• Vääkki--

Sen verran voin valottaa historiaa et move vei rahat

• doktor phil

Voisko olla kyse vain siitä, että 100 listan teko jäi puolitiehen. olit siis laiska sika joka koitti takertua menestyksen oksaan itse ponnistelematta. sitten menikin jo puhekyky-tulee vain tuollaista hassua vääk-juttua.

selvä traumaperäinen vaurio,jonka korjautuminen on epävarmaa,vuosien prosessi jokatapauksessa enivei.

Terveisin,

Tohtori Phil

• AB -piimä

Seuraava VM-eliksiiri on tietysti Valion AB-piimä. Sen myynti lopetetaan kaupoissa, ja sitten sitä saa vain verkostojen kautta, 12,50 euroa purkki; parantaa kaikki vaivat peräpukamista pälvikaljuun.

• Placebo rahastusta

>>>Enemmän olisin huolissani siitä karseasta moskasta, mitä lääketeollisuus ja lääkärit dumppaavat ihmisiin ja tekevät sievoista tiliä.

Huh huh, tulee taas aivan hirveetä valehtelua. Ja kaikki tämä valehtelu taas sen takia, että joku voi tienata enemmän toisten hyväuskoisuudella ja sitten vielä kyseenalaistetaan lääkäritkin, joilla on pitkä terveydenalan koulutuskin. :)

Eipä taida kommentoija tietää, että jotta jotain saa myydä LÄÄKKEENÄ, niin sen pitää läpäistä USEITA KLIINISIÄ TESTEJÄ ja silti saattaa olla PITKÄT tutkimukset vielä päälle, koska seuraukset virheistä voivat olla kohtalokkaan kun miljoonat ihmiset lääkkeitä syövät. Lääkkeitä ei saa siis myydä lääkkeinä ennenkuin sen ovat viralliset tahot TURVALLISIKSI TODENNEET.

Koko prosessi maksaa varsinaisille lääketehtaillekkin valtavasti ja usein ovatkin sitten patenttisuojattuja X vuotta, jottei kilpailijat voi hyötyä ilmaiseksi koko kalliista tutkimusprosessista. Eli on aika pitkä matka saada ne myyntiin.

Ja mistäkö tämän tiedän? Koska tuttuni on ollut pitkään apteekissa töissä.

Niin että paljonkos niitä verkostomarkkinointien "ihmelääkkeitä" on sitten tutkittu VIRALLISISSA LAITOKSISSA? Sen verran että näyttää hyvältä ja mainospuhe uppoaa, jolloin todellinen teho on placebo?

http://fi.wikipedia.org/wiki/Lumelääke

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      257
      5209
    2. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      120
      4231
    3. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      60
      4051
    4. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      36
      3637
    5. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      51
      3600
    6. Rakkaalle miehelle

Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest
      Ikävä
      41
      3355
    7. Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?

Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv
      Maailman menoa
      16
      2752
    8. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      20
      2606
    9. Olipa turha tämä

Rakkaustarinamme
      Ikävä
      23
      2536
    10. SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo
      Maailman menoa
      65
      2417
    Aihe