Omituinen homma

Olenko rikollinen?

Katselin kerrankin porno tarjontaa netistä mitä osasin löytää. Sitten tuli lappu poliisi ja olen sen mukaan syyllistynyt johonkin rikokseen ilmeisesti kun olen katsellut näitä sivuja ja siinä sanottiin, että nettini on lukittu ja pitää maksaa sata euroa. Pelästyin että onko nettini kiinni niin kauan kun olen maksanut sata euroa. Pelaahan tämä kuitenkin ja kokeeksi kävin uudelleen pornosivuilla ja sieltähän tuli sitä itteään. Rn ollut tehnyt muuta kuin katsellut netin tarjontaa ja cd levyjä mulla ei ole eikä mitään muutakaan ja mitään tallenteita minulla ei ole.

15

395

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • neiti Hovinsaarelta

      Nyt kuitenkin poliisi on tallentanut IP-numerosi.
      Odota vain kaikessa rauhassa, kohta ovellasi on kaksi koputtajaa.

      • Olenko rikollinen?

        Minusta se ei voi olla rikos kun selaa nettiä mitä sieltä löytyy puuttumatta mihinkään ja tekemättä mitään, siis vain katselee mitä sieltä löytyy ja jos sivujen laittaja on syyllistynyt rikokseen ja joku sen katsoo normaalisti netistä, tämä sakotetaan tai jotakin. Tässä tapauksessa katselusta väläytettiin sadan euron maksua. joka tulleen lapun mukaan on poliisi. Se mikä netistä löytyy on kaikkien nähtävänä ja kun niitä katselee onkin nyt sitten rangaistava teko tämän mukaan. En tule tätä asiaa nielemään ja hyväksymään. Jos sivu on rikollinen, niin ei viatonta katsojaa siitä voi tuomita. Menen tästä vaikka oikeuteen kun en ole syyllistynyt mihinkään. Olen täys ikäinen, ei lapsikaan ja moneen kertaan täyttänyt 18v. Lapsiakaan ei ole, jotka olisi nettini käyttäjä ja lapset osaa kyllä käyttää nettiä ja hakea sieltä vaikka mitä. Siis nettitarjonnan katselu on ilmeisesti riminalisoitu, hyvä bisnes valtiolle, saa nähdä tullaanko koneenikin vielä hakemaan kontrolliin. Siitä vaan ja koneesta ei löydy rikollisuutta.


      • neiti hovinsaarelta
        Olenko rikollinen? kirjoitti:

        Minusta se ei voi olla rikos kun selaa nettiä mitä sieltä löytyy puuttumatta mihinkään ja tekemättä mitään, siis vain katselee mitä sieltä löytyy ja jos sivujen laittaja on syyllistynyt rikokseen ja joku sen katsoo normaalisti netistä, tämä sakotetaan tai jotakin. Tässä tapauksessa katselusta väläytettiin sadan euron maksua. joka tulleen lapun mukaan on poliisi. Se mikä netistä löytyy on kaikkien nähtävänä ja kun niitä katselee onkin nyt sitten rangaistava teko tämän mukaan. En tule tätä asiaa nielemään ja hyväksymään. Jos sivu on rikollinen, niin ei viatonta katsojaa siitä voi tuomita. Menen tästä vaikka oikeuteen kun en ole syyllistynyt mihinkään. Olen täys ikäinen, ei lapsikaan ja moneen kertaan täyttänyt 18v. Lapsiakaan ei ole, jotka olisi nettini käyttäjä ja lapset osaa kyllä käyttää nettiä ja hakea sieltä vaikka mitä. Siis nettitarjonnan katselu on ilmeisesti riminalisoitu, hyvä bisnes valtiolle, saa nähdä tullaanko koneenikin vielä hakemaan kontrolliin. Siitä vaan ja koneesta ei löydy rikollisuutta.

        Et sinä viaton ole, sinä olet syyllistynyt ns. pornoiluun ja nyt sitten joudut tilille tekemisistäsi. Oletko tietoinen, että tuomio voi olla jopa 8 vuotta ja jos nyt luulet, että tuo satanen oikeasti olisi tosi juttu, niin voin valaista, että se oli vain sellainen kontrolli, jolla nyt on varmistettu IP-numerosi jonka kautta selvitetään henkilötietosi.


    • pixeli perse

      Se on haittaohjelma, toisilla tosiaan kone menee lukkoon. Saa kuitenkin vikasietotilassa käyntiin ja sitten vaan poistaa pöpön.

    • turhaa aivan turhaa

      kuten olette saattaneet huomata. tällä palstalla eräs häirikköryhmittymä syyllistyy päivittäin useisiin rikoksiin. Niistä on joskus annettu poliisille tietoa useita kymmeniäkin yhdenpäivän aikana, eikä mitään apua ole ollut nettirikollisuuden torjumiseen.

      • Olenko rikollinen?

        Täydennän täällä olevaa juttuani. Poliisin ilmoituksessa oli ip osoitteeni vielä minkä kanssa on operoitu, että miten jos kysymyksessä on huuhaa juttu, niin miten sen joku lusmu sitten saisi tai oliko se keksitty, koska sitä ei saa tarkistettua.


      • ip pee aa
        Olenko rikollinen? kirjoitti:

        Täydennän täällä olevaa juttuani. Poliisin ilmoituksessa oli ip osoitteeni vielä minkä kanssa on operoitu, että miten jos kysymyksessä on huuhaa juttu, niin miten sen joku lusmu sitten saisi tai oliko se keksitty, koska sitä ei saa tarkistettua.

        Ihan samalla tavoin kuin tämä sivukin tietää ip osoiteesi.

        http://whatismyipaddress.com/


      • neiti Hovinsaarelta
        ip pee aa kirjoitti:

        Ihan samalla tavoin kuin tämä sivukin tietää ip osoiteesi.

        http://whatismyipaddress.com/

        Heh joo, kohta se on jo polvillaan ja kertoo nimensä ja osoitteensa..
        Voi hiivatti, mokomakin porno :)))))


      • nagatabbi
        neiti Hovinsaarelta kirjoitti:

        Heh joo, kohta se on jo polvillaan ja kertoo nimensä ja osoitteensa..
        Voi hiivatti, mokomakin porno :)))))

        Onko neiti mämmissä??Tulehan illalla Corneriin maalaamaan muna(ni) tuon värit tullessani.


    • ei salattavaa?

      Muista nyös kertoa, Pankitilisi- ja pankkikortin numero, salasanasi, sosturvanumerosi ja kaikki mikä on vain henkilökohtaista tietoasi! Kyllä pojat niistä kiittävät !!

    • plammi

      Lataa ja polta levylle sellanen softa kun Kaspersky recovery disk ja boottaa kone sen kanssa niin lähtee pois se haittaohjelma. Eti tarkemmat tiedot vaan, jouduin itekki tekemää saman homman ja siihen konsoliin piti kirjottaa windowsunlock yms. Toivottavasti oli jotain apua.

      • plammi

        Sori se oli Kaspersky Rescue disk, Eikä recovery.!


      • Kiitos
        plammi kirjoitti:

        Sori se oli Kaspersky Rescue disk, Eikä recovery.!

        Kiitos tiedosta! Ei koneessa ole havaintoa mistään epänormaalista ainakaan vielä. Voi sen tietysti tehdä etenkin jos alkaa ilmenemään jotakin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      108
      867
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      71
      617
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      493
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe