..itsemurhaa, mutta käytännössä ainoa varteenotettava keino olisi hyppääminen jostain korkealta. Junan eteenkin voisi hypätä, mutta ei viitsisi säikäyttää kuskia. Pitäisi löytää jokin riittävän korkea paikka. Pulmallista.
Olen alkanut yhä vakavammin harkita....
13
232
Vastaukset
- 112
Mene hyvä ihminen päivystykseen! Tuo on jo vakava asia ja tarvitset apua..
- 6+14
Ei tähän asiaan mitään apuja löydy. Mutta en minä sitä vielä aio tehdä.
- 70
6+14 kirjoitti:
Ei tähän asiaan mitään apuja löydy. Mutta en minä sitä vielä aio tehdä.
Hei 6 14, tämä nyt tulee vähän myöhään. Vaikka et sitä jaksa uskoa niin tiedän miltä sinusta tuntuu, olen osastohoidossa koska olen täysin samassa tilanteessa: päätin hypätä viime viikonloppuna, pitkällisten mietteiden (vuosia) jälkeen. En ehtinyt toteuttaa, mutta olin ihan varma että olisin tehnyt sen.
Minäkään en uskonut että mikään auttaisi, enkä ole varma uskonko vieläkään. Mutta aina jos on vielä jokin keino käyttämättä niin se pitää kokeilla ennen kuin voi luovuttaa,
Et saa luovuttaa vielä, se ei ole mahdollisuus. Sinun täytyy vaan jatkaa. Ei mikään kestä ikuisesti, ei edes masennus. Kun nyt sinnittelet niin jossain vaiheessa alkaa helpottaa, vaikka sitten lääkkeitten avulla. Älä mieti liikaa tulevaa, selviät kyllä tästä hetkestä koska se menee ohi. Muuta ei tarvita. Et tiedä vaikka kuolisit muutenkin huomenna eikä sinun tarvisi tehdä sitä päätöstä itse. Tai ethän tiedä vaikka huomenna kaikki kääntyisi paremmaksi. Huomista ei vielä ole.
Siksi sanoisin, mene ja hae apua niiltä joilla on mahdollisuus sitä antaa. Neuvoisin menemään päivystykseen ja sitä kautta osastolle, kun siellä selvitetään perinpohjaisesti mikä on vikana, on paljon enemmän toivoa sen suhteen että voitaisiin myös asialle jotain tehdä.
Jaksamisia.
- Juha8222222
onko alkanu kaduttamaan sinua sun sanomiset kun kutsuit minua täällä Psykopaatiksi???
Ei kannata ehkä haukkua ihmisiä.
Mene hoitoon, ajattele lähimmäisiä äläkä tee itsemurhaa.
Mieti asioita tarkemmin, mene itseesi ja mieti sanomisiasi internetissä.
Et sinä nimittäin voi vapaaasti täällä nettimaailmassa temmeltää ja loukata ihmisiä.
Siihen pitäisi tulla muutos.
Kaikki on sinusta itsestäsi kiinni haluatko muuttua ei-kiusaajaksi eli hyväksi tyypiksi. - Juha82222222
jos siis olen samassa henkilössä kuin sinä 16 4 joka kerran mm haukkui törkeästi yhtä tyyppiä täällä ja olet kyllä minuakin haukkunut suurimmaksi vitsiksi ja psykopaatiksi.
Ja olet haukkunut historiassa minua muulloinkin jääkiekkopalstalla jos vain olet sitten eri tyyppi.
Kyllä mun mielestäni sun täytyisi kuitenkin jotenkin elää itsesi kanssa eikä tehdä itsemurhaa, se on huonoin keino kaikista.
Miksi sitten ajaudut joskus täällä netissä haukkumaan ihmisiä, niin en tiedä syytä siihen.
Toivottavasti et ole kiusaajatyyppiä mutta oon saanu semmosen vaikutelman sinusta sun joidenkin kommenttien perusteella. - Juha82222222
hetkinen, et ole sama henkilö.
Erehdyin henkilöstä.
Anteeksi siis.
Olen pahoillani, ja kaikkea hyvää sulle sydämmestäni. - elä hyppäää
Mut mieti jos hyppäätkin vahingossa jonkun päälle, jonkun viattoman lapsen päälle, joka kuolee ja itse jäät henkiin... Ois aika kauheeta :(
- whenallissaidanddone
jos keksit paikan ni kerrotko sen meille muilleki! voin tulla messiin :)
- ...
Mutta elämä ei lopu kuolemaan. Voisitteko pistää rukouspyynnön helposti vaikka Pirkko Jalovaaran nettisivujen kautta? Pirkko on luvannut rukoilla ihan jokaisen pyynnön puolesta henkilökohtaisesti.
http://www.rukousystavat.fi/
Jos muuten oma läheisenne tekisi itsemurhan, osaatteko kuvitella mitkä olisivat tuntemuksenne? - ? ! ? !
... kirjoitti:
Mutta elämä ei lopu kuolemaan. Voisitteko pistää rukouspyynnön helposti vaikka Pirkko Jalovaaran nettisivujen kautta? Pirkko on luvannut rukoilla ihan jokaisen pyynnön puolesta henkilökohtaisesti.
http://www.rukousystavat.fi/
Jos muuten oma läheisenne tekisi itsemurhan, osaatteko kuvitella mitkä olisivat tuntemuksenne?arvaapa miten vaikeasti masentunut kokee tuon puolestaan rukoilevan nettivinkin ??????
- 89tytskä
Tiedän miltä tuntuu kun on paha olo. Mietin itsekin välillä vähän samaa. Mutta
en tekisi koskaan. Mieti miltä sun läheisistä tuntuu. Päivystykseen vaikka ne ei ottaiskaan tosissaan. Munkin täytyy miettiä tota avunhakemista. Vaikka välillä tuntuu et mikään ei auta. Sul on ihmisiä ympärillä.. - tuossa pari
Ihan stadionin torni riittää hyvin.Ei tarvitse korkeampaa paikkaa.Ja kaunis paikka Kevon kanjonin rotko jos luonnosta pitää.
- whenallissaidanddone
voi ihanaa nyt on elämä pelastettu kun Pirkko Jalovaara rukoili mun puolesta! aijjaij
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse854614Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1103830Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1753620Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.582052Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575711928Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891259- 1291114
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1401050- 57963
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä27882